Flyer Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 ...i leje mi sie po blotniku. Sytuacja ma miejsce zawsze po zatankowaniu do pelna i jak jest wiecej paliwa w baku... Tez tak macie?
Artur82 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 ja mam podobne wrazenie bo co zatankuje to pozniej jest plama na blotniku...co jest tego przyczyna???????
soolek Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 U mnie też coś takiego występuje, ale jak nawalę paliwa totalnie na maxa. Do 3 odbić pistoletu, jak nic nie popuszczę, to jest OK.
Andrzej K Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 U mnie też coś takiego występuje, ale jak nawalę paliwa totalnie na maxa. Do 3 odbić pistoletu, jak nic nie popuszczę, to jest OK. Nigdy nie miałem problemów z wyciekami lub plamami na błotniku. Zawszę tankuję do pierwszego odbicia i wyjmuję pistolet z wlewu. Taki nawyk wyrobiłem sobie przy moim poprzednim samochodzie (benzyna), gdzie w instrukcji było wyraźnie zalecenie by tankować w ten sposób. Nalewanie większych ilości paliwa ponoć źle wpływało na pochłaniacz par paliwa i mogło być przyczyną pojawiania się zapachu paliwa w kabinie. A jak mówi stare przysłowie; przyzwyczajenie jest drugą naturą .
soolek Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Ja tam zawsze conajmniej 3 odbicia. A czasami jeszcze trochę dla równego litrażu lub gotówki. I też nie mam problemu z zapachem w środku.
proton2 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Ja u siebie niczego takiego nie zaobserwowałem, a zwykle dobijam kilkakrotnie przyciskając odpowietrznik. Jak sobie sam nie poleję przy wyjmowaniu pistoletu, to zawsze mam czysto
Flyer Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Ja nigdy nie dobijam kilkakrotnie. Jak jest pierwsze odbicie, to koncze tankowanie i za kazdym razem ropa cieknie mi po blotniku A ucieka bankowo przez maly odpowietrznik.
Pawlo 2004 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 to mi nie leci po błotniku tylko gdzieś indziej kapie pod samochodem, dzieje się tak tylko jak zatankuje pod sam korek do 3 - 5 odbić. Jak zatankuje do pierwszego odbicia to jest ok
slodki79 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Ja u siebie niczego takiego nie zaobserwowałem, a zwykle dobijam kilkakrotnie przyciskając odpowietrznik. Jak sobie sam nie poleję przy wyjmowaniu pistoletu, to zawsze mam czysto Dokładnie też tak mam. Zawsze staram się aby paliwa było jak najwięcej w zbiorniku I też nie czuję nic po zatankowaniu
Bieniek Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 U mnie tez jest czysto i nie czuc ropa.
Flyer Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Bieniek, pytam tych, ktorzy maja ten problem, a nie tych, ktorzy go nie maja
Bieniek Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 A ja potwierdzam,ze nie jest tak w kazdym modelu tylko problem lezy u Ciebie
stiven Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Mam ten sam problem tylko w b5 jak zatankuje do pełna to zawsze mam brudny błotnik i wszystko co jest pod klapką wlewu paliwa:(
Artur82 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 no i co jest jakis sposob na odatkanie tego odpowietrznika bo jakos temat umarl a nikt konkretow nie podal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się