Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Problem 2.0 tdi - strzal w komorze silnika oraz utrata mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam panowie,

sprawa dość przykra a mianowicie, jade sobie dziś moim audi a4 b7 2.0tdi 2005r 136 ps, zatrzymuje sie na lewoskrecie przepuszczam wszystkich, skrecam, 1 do końca 2 do końca i nagle strzał jakby ktoś petardę pod auto rzucił, odpuszczam gaz i na luzie dotaczam sie do swiatel. zmienia sie swiatło chce ruszać a tu auto wcale nie chce ciągnąć, ma dźwięk traktoru/calibry z ryczacym wydechem :/ i teraz pytanie co mogło się stać? wygląda to tak jakby jakiś wąż spadł? mówcie gdzie szukać przyczyny? czy można tak bezpiecznie dojechać do mechanika?

pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

Opublikowano

bo wczesniej mialem bwb

byłem własnie przed chwila przy aucie i jeszcze raz sprawdziłem niektóre rzeczy, i tak jak włożę rękę między pokrywe silnika a dolot to czuć wyraźnie jak dmucha na rękę ciepłe powietrze/spaliny? spaliny trochę czuć w komorze[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2010, 18:49_________________________________________________jeszcze jedno czy moge bez problemu podjechac z ta usterka do mechanika czy raczej lepiej zaholować tam samochód?

Opublikowano

chlodnica spalin lub uszczelka pod nia strzelila ale rowniez mogl puscic element dolotu. [br]Dopisany: 15 Kwiecień 2010, 10:07_________________________________________________nie za daleko mozna podjechac, ale ostroznie, zeby nie zawalic turbiny sadzami.

Opublikowano

można z tym jechać samochodem jakoś wolniutko do mechanika? nie uszkodzi to turbiny itd?

aha czyli ostrożnie wolno i spokojnie można jechać? na pewno nie uszkodzi to suszarki?

Opublikowano

niech ktos za toba jedzie. jezeli widac czarny dym. to lepiej sholuj. sadza zawali turbine i trzeba bedzie ja czyscic.

Opublikowano

oka rozumiem, sory że marudzę i zawracam d*pę ale nie chce zrobić czegoś pochopnie i później wymieniać turbo...

mam do mechanika jakies 2 km więc myśle że wolno jakoś dojade.

dzięki za odpowiedzi i pomoc

Opublikowano

Najprawdopodobniej pękła Ci rura recylkulacji spalin od kolektora wylotowego do chłodnicy spalin. Weź z blachy ok. 2 mm grubości, wytnij kółko albo kwadrat, taki z 35 mm, zdejmij na zimnym silniku górną osłonę silnika i puszkę filtra powietrza. Popuść dwie śruby w mijejscu wskazanym na rysunku, podłóż tą blachę, dokręć i możesz spokojnie jechać do warsztatu. Posprawdzaj pozostałe miejsca wskazane strzałkami, jednak jeśli to pęknięta rura EGR to zrób jak powyżej opisałem.

92872804593d57aam.jpg

To jest profi przygotowana zaślepka na to miejsce:

7490deb29009d110m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...