boguki Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Witam Pacjentem jest A4 97r. mojego kuzyna 1,9 TDI [AHU] Auto czasami podczas przyśpieszania zachowuje się jakby pedał gazu został odpuszczony i po chwili znowu wciśnięty, na chwilę traci moc, dzieje się tak zazwyczaj przy prędkościach 100-160 km/h Przed logowaniem VAG pokazał błędy: 553 - Przepływomierz masowy powietrza MAF lub VAF (G70) 575 - Ciśnienie w kolektorze dolotowym Po logach jeszcze raz odczytaliśmy błędy i znowu pokazał się błąd 553 Oto logi: Statyczne 000 - http://img227.imageshack.us/img227/5769/000oz.jpg 001 - http://img714.imageshack.us/img714/6133/001apj.jpg 003 - http://img339.imageshack.us/img339/6465/003fe.jpg 004 - http://img145.imageshack.us/img145/3578/004bgk.jpg 007 - http://img690.imageshack.us/img690/4382/007tgr.jpg 013 - http://img20.imageshack.us/img20/3774/013uvl.jpg 023 - http://img214.imageshack.us/img214/3470/023tc.jpg Statyczne BS 000 - http://img156.imageshack.us/img156/5624/000bsc.jpg 004 - http://img718.imageshack.us/img718/4294/004bsi.jpg Dynamiczne 000, 001 - http://img696.imageshack.us/img696/9389/000001dynamiczne.jpg 003 - http://img94.imageshack.us/img94/7969/003typ.jpg 004 - http://img25.imageshack.us/img25/6441/004le.jpg 008 - http://img64.imageshack.us/img64/1365/008dynamiczne.jpg 010 - http://img243.imageshack.us/img243/9430/010dynamiczne.jpg 011 - http://img52.imageshack.us/img52/1299/011dynamiczne.jpg 010,011 razem - http://img687.imageshack.us/img687/1941/010011dynamiczne.jpg Proszę o analizę logów i pomoc w znalezieniu usterki
Sztomel Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 to nie są fabryczne wartości dla silnika AHU - zbyt wysoka dawka paliwa (wg życzenia kierowcy) i zbyt duża wartość ciśnienia doładowania wymaganego, silnik jest po jakimś wirusie ? Poza tym widoczne jest wyraźne niedoładowanie turbo, czy tam jest wstawiona oryginalna przepływka Boscha ? Sprawdź sobie jeszcze czy da się ręką ruszyć sztangą zaworu upustowego przy turbinie (zwłaszcza w stronę gruchy ją próbuj przesunąć) - jeśli się nie da to tuleja osi obrotu zaworu upustowego będzie zatarta i trzeba będzie regenerować.
Wihajster Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 na pewno jest nie ori program Bardzo opóźniony kąt wtrysku do korekty
boguki Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 No to właściciel nawet nie wie, że ma program zmieniony... Ale fakt, że ta A4 zbiera się za dobrze jak na silnik 90KM. Czyli Panowie rozumiem, że trzeba przyjrzeć się turbo, sprawdzić przepływomierz i oczywiście kąt wtrysku ustawić Czy może coś jeszcze? Dzięki za pomoc
Sztomel Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Na razie sprawdź to co napisałeś i zostało wcześniej napisane.
banshee Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Pewnie stanął zawór upustowy w pozycji otwartej... Co do przepływki to trzyma równo 847 - czemu mówicie, że cioś z nią nie tak?
spanky Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 sprawdz szczelnosc dolotu i podmien N75 na probe ... auto po sofcie wiec gdybanie co jest zle a co dobrze jest utrudnione ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się