AudiB4 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Mam dylemat odnośnie cisnienia doładowania,otóż mój 1Z wypompował jedynie 1.35 bara przy 4100 obr,z tym że ciśnienie mierzone manometrem na dolocie,nie odczytane z Vaga,ale więcej nie chce na obrotach i cisnieniu iść więcej,gruszka z WG odpięty przewód,i 575 nie było,to normalne?
Sztomel Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 gruszka z WG odpięty przewód,i 575 nie było,to normalne? jeśli była próba robiona na postoju na biegu jałowym to nie wybije błędu, co innego gdyby próba była robiona na pełnym obciążeniu silnika, jeśli ciśnienie odpięte z gruchy a ciśnienie doładowania tylko 1,5 bara to chyba masz problem z zatartą ośką obrotu zaworu upustowego w tulei części gorącej turbosprężarki. Jeśli masz możliwość użycia Vaga to zrób mu 011 dynamicznie i wklej log.
AudiB4 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 No prosze mnie nie podejrzewać o nie posiadanie minimum wiedzy ,próba robiona na 3 biegu z łychą w podłodze,Vaga mam,ale że to Bosch to tylko grupa 000,ale zrobię loga jutro,N75 upuszcza i na moje to on działa,słychać wyraźne cykanie,teraz to już zgłupialem,bo wyczytałem gdzieś że ciśnienie odczytane na manometrze powinno pokazać 0.85,a od oczytanego z Vaga odejmuje się 1bar ciśnienia atmosferycznego :wallbash:Jutro i tak pruje cały dolot w poszukiwaniu zjadacza oliwy.
ciahciah Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Jak N75 cyka to może znaczyć że jest do wymiany, ja tak miałem w 1Z. Ciśnie od razu na wyjściu vacum pompy ma być nie mniej niż 0,9bara tylko nie wiem czy to na jałowym czy na wysokich obrotach:) jak będzie mniej to można pompę wymienić lub uszczelnić króciec wychodzący z niej(ta pompa raczej się nie psuje) lub nie szczelny układ podciśnieniowy, a ciśnienie na wężyku idącym do N75 może być mniejsze, jak chcesz to sprawdzę u siebie ale myślę że będzie koło 0,65bar.
AudiB4 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Tu nie chodzi o podciśnienie z vacum,tylko ciśnienie na króćcu układu dolotowego,czyli ile dmucha suszarka,konkretnie ile ma pokazać się na wskażniku doładowania przy odpiętej gruszce z upustu z pedałem w podłogę,pełne obciążenie.
Sztomel Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 no to sprawdź Vagiem ciśnienie rzeczywiste w logu dynamicznym, wyjdzie pewnie z 2.5 bara zanim wpadnie w tryb awaryjny, odejmij od tego wartość ciśnienia atmosferycznego i już masz wynik czyli około 1.5 bara.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się