alex181266 Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 ponieważ mój komfort AQ nie obsługuje przestrzeni nóg zmieniłem go na BA. Światełka się odpaliły, ale przestał działać pilot. Mówie sobie ok trzeba przyuczyć, ale niestety w bloku 7 brak reakcji. Co ciekawe po następnym wejściu w moduł komfortu Vag widzi go jako AT. Próbowałem kilka razy i nic. Po powrocie do AQ pilot działa. Miał ktoś taki przypadek
Bart-S Opublikowano 18 Września 2010 Autor Opublikowano 18 Września 2010 Tak. Kupiłem moduł BD - zmieniłem mu kodowanie i moim oczom ukazało się oznaczenie BC. Z tego co mi wiadomo BA i AT mają tę samą funkcjonalność.
alex181266 Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Tak. Kupiłem moduł BD - zmieniłem mu kodowanie i moim oczom ukazało się oznaczenie BC. Z tego co mi wiadomo BA i AT mają tę samą funkcjonalność. tak, funkcjonalność jest ta sama i tu niema problema. Tylko jak nauczyć piloty oto jest pytanie częstotliwość pracy AQ i AT jest taka sama, czyżby trzeba było coś zmienić w kodowaniu, raczej
alex181266 Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 w jaki sposób wczytujesz piloty? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74077.0;highlight=piloty
Bart-S Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 Czyli w 007 nie reaguje na wciskanie przycisków pilota? Alex - w kodach na wlepce masz 5D1 tak?
alex181266 Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Czyli w 007 nie reaguje na wciskanie przycisków pilota? Alex - w kodach na wlepce masz 5D1 tak? tak w 007 niema reakcji na piloty na wlepce mam 5D1 mój seryjny komfort to AQ i z nim piloty działają
aftomek Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Jak nie widać go w vagu to pewnie nadaje na innej częstotliwości. Z tego co wiem to usa ma 315 Mhz (5D2), ale są eu 434 i 868 Mhz, a jak klucz jest od vw czy skody to jest ich jeszcze więcej. Udało mi się wreszcie zrobić funkcję odblokowywania drzwi od środka przyciskiem na drzwiach. Opiszę to w zgłoszonym wątku w dziale elektrycznym.
Nosfer Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=pl&sl=de&u=http://de.openobd.org/audi/a4_8e.htm&prev=/search%3Fq%3Dhttp://de.openobd.org/audi/a4_8e.htm%26hl%3Dpl%26client%3Dopera%26hs%3Dbvg%26rls%3Dpl&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhj5gJTmCMx9__2L8xk_5aHycQeiDQ#46 Gdzieś tam wcześniej przewinął się temat w rozmowie.. Link na pewno się komuś przyda.. Tłumaczenie googlowskie, ale przypuszczam, że większośc nie ogarnia Niemieckiego..
alex181266 Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 mam pytanie ogarniających ten temat klubowiczów, sam wyczerpałem już swoje pomysły na próbowałem różnych wariantów i tak bez endu jaka jest przyczyna braku komunikacji pilota (działa z AQ) z modułem komfortu BA (w vag-u widoczny jako AT) -złe kodowanie -złe podłączenie (wymaga instalacji w wersji highline) -a może inna franca
Bart-S Opublikowano 25 Września 2010 Autor Opublikowano 25 Września 2010 Alex możesz mi podesłać na pw swoją wlepkę serwisową? AQ to moduły wczesnych B6 - z kolei sterownik BA, BB, BC i BD to ostatnie wersje wypuszczone dla tego nadwozia. Dla wcześniejszych wariantów zastępnikiem pewnym (i ostatnim) był moduł AJ - może tu tkwi problem? Od lipca 2002 nastąpiła zmiana modelu komfortu z Ax na Bx - widocznie modyfikacje wprowadzone w nowym module były na tyle poważne, że nie tolerują nowszych wersji kluczyka? Być może instalacja modułu AJ rozwiąże problem...
Atak Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Miałem AL i zamieniłem na BC. Też nie działał, jak włożyłem AJ wg Bartka-S (wielkie dzięki) i ETKA komunikacja jest bezproblemowa. Zamieniłem AL na AJ z BC nie mogłem adoptować kluczyka.
_Bartek_ Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Witam. Na jaki moduł mogę zamienić 8E0 959 433 AD? Mój zalało i nie mogę zamknąć tylnych drzwi (na FIS widać otwarte tylne drzwi) z pilota i od wewnątrz, nie świeci się kontrolka od ręcznego, nie działa zamek tylnej klapy, oświetlenie wewnątrz i pewnie różne inne rzeczy. PROSZĘ o pilną odpowiedź ;( PS Dodam, że mam fotele z pakietem oświetlenie i może kiedyś to podłącze.
Bart-S Opublikowano 27 Września 2010 Autor Opublikowano 27 Września 2010 Witam. Na jaki moduł mogę zamienić 8E0 959 433 AD? Mój zalało i nie mogę zamknąć tylnych drzwi (na FIS widać otwarte tylne drzwi) z pilota i od wewnątrz, nie świeci się kontrolka od ręcznego, nie działa zamek tylnej klapy, oświetlenie wewnątrz i pewnie różne inne rzeczy. PROSZĘ o pilną odpowiedź ;( Patrząc przyszłościowo - szukaj AJ Jeśli chodzi o sam sterownik - spróbuj połączyć się z nim VAGiem, wtedy będziesz wiedział czy działa.
_Bartek_ Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 A czy moduł z B7 z końcówką BS będzie ok ?[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 16:13_________________________________________________Łącze sie z nim VAGiem i działa. Mam rózne błędy, które mogę wkleic jesli trzeba
Bart-S Opublikowano 27 Września 2010 Autor Opublikowano 27 Września 2010 BS to moduł z B7 - nie ma gwarancji, że zadziała. Wklej błędy - a jeśli chodzi o problem z tylnymi drzwiami... W module komfortu (46) wejdź do adaptacji (10) - na kanał 61 i zmień obecną wartość na 1 (odczytujesz wartość "read", wpisujesz 1 i zapisujesz "save"). Po zakodowaniu kanału wyjdź ze sterownika, zamknij VAGa, wyłącz zapłon i sprawdź czy zamykanie tylnych drzwi działa poprawnie.
_Bartek_ Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Zeby tu nie nawalic http://wyslijto.pl/files/download/lkq2c2q3k5 Lece sprawdze to kodowanie co napisales Bartku
Bart-S Opublikowano 27 Września 2010 Autor Opublikowano 27 Września 2010 1331 - Coś nie tak z wiązką CAN doprowadzoną do sterownika w drzwiach kierowcy (ew. uszkodzeniu mógł ulec sam silniczek)... na pierwszy ogień do sprawdzenia piny w silniczku, oraz ciągłość obwodu sygnałów CAN między silniczkiem a komfortem. CAN / Sygnał dodatni (pomarańczowo/zielony): pin 4 w 10-pinowej czarnej kostce (sterownik w drzwiach kierowcy) -> Pin 20 w czarnej 20-pinowej kostce w lewym słupku A -> Pin 13 w 16-pinowej brązowej kostce w module komfortu. CAN / Sygnał ujemny (pomarańczowo/brązowy): pin 5 w 10-pinowej czarnej kostce (sterownik w drzwiach kierowcy) -> Pin 3 w czarnej 20-pinowej kostce w lewym słupku A -> Pin 12 w 16-pinowej brązowej kostce w module komfortu. 1366 - tutaj także coś nie tak z wiązką albo airbag ma jakiś błąd w buforze (zeskanuj ten sterownik - w trybie autoskanu masz go wywalonego - i skasuj błędy jeśli jakieś są - po tej operacji jeszcze raz sprawdź błędy w komforcie, 1366 powinien zniknąć). Rozumiem, że po skasowaniu błędów wszystkie 3 wracają?
_Bartek_ Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Już jest ok. Wyciągnąłem drugi raz moduł komfortu, wyciągnąłem go z pudełka, zacząłem suszyć płytkę, pędzlem wyczyściłem wszystko, włożyłem i o dziwo działa... Jedyny problem to taki, że oświetlenie wnętrza włącza się na jakieś 2 sek. i gaśnie. (przy wyciąganiu kluczyka ze stacyjki, otwieraniu drzwi itp.) Całe szczęście, że nie muszę kupować modułu Dzięki za pomoc Bartek
andrzej 63 Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 B6 -8E0959433 AB 433 Mhz ,fabryczny alarm,elektryczne szyby z tyłu, bez pakietu oświetlenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się