BROMKALUKASZ Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam panowie mam dylemat. Dziś jadę w podróż ok 200km w obie strony, martwi mnie jedna rzecz stan płynu chłodniczego , jest go ok 2-3cm poniżej minimum i tu rodzi się moje pytanie czy mogę bezpiecznie pokonać ten dystans?? Poczytałem dziś odnośnie gatunku płynu który miał bym zalać i wychodzi na to że ma to być G12 z tym że dziś niedziela i wszystko pozamykane tylko orlen otwarty a tam maja borygo lub petrygo ewentualnie Prest..(coś tram) i chyba nie będę ryzykował lania tego poczekam do poniedziałku. P.S aktualnie w zbiorniczku jest płyn koloru różowego, czy może to być G12 czy raczej borygo. Jeśli borygo to czy mogę do niego dolać G12?? Czy powinienem oczyścić zbiornik przed zalaniem G12. Pozdrawiam i proszę o wmiare szybką odpowiedz bo za Godzinę muszę wyjechać
OLIVER Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witaj Moim zdaniem na pewno tam nie masz płynu borygo ...raczej G12 lub G12++ ja na twoim miejscu dolałbym do stanu wody destylowanej i będzie Ok . a jesienią wymieniłbym na nowy płyn taki jak zaleca producent Pozdrawiam
BROMKALUKASZ Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Chyba tak tez zrobię dociągne do minimum a jutro sobie kupie G12 lub G12++. A tak w ogóle to czym one się różnią i który jest lepszy ( ++?)[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 08:27_________________________________________________P.S może to głupio zabrzmi ale pierwszy raz dolewam płynu do chłodnicy mam na stacje ok 1 km długo muszę czekać aż silnik ostygnie przed dolaniem.
franek84 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 nic nie musisz kolego czekać tylko dolewaj na zapalonym silniku!!
BROMKALUKASZ Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 poważnie na zapalonym/??
KrzyHo Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 W takiej sytuacji nie trzeba na zapalonym. Dolej do poziomu min wody destylowanej, a jutro sobie kupisz koncentrat i dolejesz do max i wszystko będzie ok. O nic się nie bój, nawet z tym min poziomem byś obrócił tą trasę i nic by się nie stało, to co jest w zbiorniczku to jest taka rezerwowa ilość płynu dla silnik, a producent sobie oznaczył że ma być w zakresie od min do max. Po prsotu tak jest najbezpieczniej. A trasa 200 km to żadna trasa, tylko normalny wyjazd.
BROMKALUKASZ Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Czyli podsumowując doleje wody destylowanej do minimum ( na zgaszonym silniku bo w sumie do stacji mam ok 1 km wiec silnik sie za bardzo nie nagrzej prawda?), a jutro kupuje płyn g12 i poprostu dolewam do max nie musze upszedni oprózniać zbiornika? Pozdro i dzieki za cierpliwość
franek84 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 aha no fakt, ale profilaktycznie bym zapalił silnik, gorzej nie będzie
KrzyHo Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Po prostu otwórz maskę i dolej, bez żadnych kombinacji. Nic się nie stanie.
Destiny007 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Koledzy a który płyn jest lepszy i czym sie różnią te g12 od g12++ Ile wchodzi płynu juz rozcieńczonego do AVF i AWX bo wie że AVF jest ciut większa chłodnica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się