pawelwor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Logi dynamiczne w dziale vaga ( KLIK ) , jednak brak sensownych wypowiedzi, może ktoś tutaj podpowie, co nie tak. Wymieniłem przepływomierz na nowy boscha, zrobiłem logi i żadnych zmian, szczególnie grupa 008, która jak rozumiem za przepływomierz odpowiada... Kata nie ma, egr zaślepiony. O co z tym klekotem chodzi, bo juz brak sił i pieniędzy na niego ;( [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 17:23_________________________________________________Nikt nie potrafi pomóc? Od czego jeszcze grupa 008 zależy? [br]Dopisany: 19 Kwiecień 2010, 12:21_________________________________________________Odświeżam
Sztomel Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Od czego jeszcze grupa 008 zależy? grupa 008 i 003 zależy od wartości ciśnienia doładowania turbo, sterownik pokazuje jakiś błąd związany z ciśnieniem doładowania np. 17958 ?
djark00s Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 rowniez mam taka skarbonke pod domem ze skonczy sie chyba na zmianie silnika .. eh rece opadaja
pawelwor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Od czego jeszcze grupa 008 zależy? grupa 008 i 003 zależy od wartości ciśnienia doładowania turbo, sterownik pokazuje jakiś błąd związany z ciśnieniem doładowania np. 17958 ? Zero błędów, sprawdzam przynajmniej raz na tydzień... Przez turbo takie coś się dzieje? Sztanga chodzi prawidłowo.
LAKIER88 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Miałem taki problem tez pokazywało mi bład związany z doładowaniem turbiny muslałem ze czujnik doładowania padniety ale rozruszałem sztange która znajduje sie zaraz koło turbiny prysnąłem wd40 w całą sztange przejechałem sie autem i problem zniknał zaśniedziała mi widocznie sztanga chodziła ale ma mało więc sprawdz to i możesz tez zobaczyć na wezyki podciśnienia czy są Ok powodzenia
pawelwor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Miałem taki problem tez pokazywało mi bład związany z doładowaniem turbiny muslałem ze czujnik doładowania padniety ale rozruszałem sztange która znajduje sie zaraz koło turbiny prysnąłem wd40 w całą sztange przejechałem sie autem i problem zniknał zaśniedziała mi widocznie sztanga chodziła ale ma mało więc sprawdz to i możesz tez zobaczyć na wezyki podciśnienia czy są Ok powodzenia Jak już napisałem błędów brak, a sztanga przesuwa się płynnie góra dół.. Wężyki wymienione.[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 18:44_________________________________________________Pytanie. Czy G71 z silnika AWX mogę włożyć do swojego silnika (bo tylko taką mam możliwość), żeby sprawdzić, czy przypadkiem nie jest walniety mój, czy nie będzie pasować? Chociaż patrząc na log 010 nei wydaje mi się, żeby to było to....
Rafal1988Lodz Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Sorki ze tak zapytam ile dales za przeplywomierz? U siebie tez chyba bede musial wymienic wiec wole wiedziec ile szykowac
pawelwor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Dzisiaj sprawdzałem całe podciśnienie. Zrobiłem nawet mały eksperyment podłączając bezpośrednio przewód z vacum do gruszki turbo (pomijając n75). Spróbowałem zrobić na tym logi. Ładowało tak koło 2500 bara (szczegóły na załączonych logach), dolot strasznie pęczniał (więc jest szczelny) i ostatecznie nolauf. O dziwo wg. logów przepływomierz dopiero teraz normalnie mierzył. Później n75 zamieniłem z n18 (bez zmian, czyli sprawne). Dlaczego przy poprawnym podłączeniu wszystkiego takie marne wyniki??? Mam zacząć wszystko po kolei wymieniać? Co miałbym jeszcze sprawdzić? LOGI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się