Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Świecąca kontrolka ESP po przekładce


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,po przekladce wywala mi ESP,kombinowalem juz wszystko ale blad wyskakuje nadal:

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 1726

Coding: 04255

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

37-00 - Faulty

Kalibrowalem juz to ale po przejechaniu kilometra znowu to samo.prosze o sugestie, z gory dzieki

Opublikowano

Co przekladałeś?

Opublikowano

pewnie moduł przy kierownicy...

Źle przeprowadziłeś procedure adaptacji.

Opublikowano

Zrobilem tak jak pisalo,kontrolka zgasla ale po przejechaniu okolo kilometra znowu zaswiecila.

[select]

[03 - ABS Brakes]

[Fault Codes - 02]

[Done, Go Back]

Start Engine (session still running).

Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead.

[Meas. Blocks - 08]

Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-)

Specification: 0.0 °

Tolerance (when straight): ±5.0 °

[Done, Go Back]

[security Access - 16]

Enter 40168

[Do It!]

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]

All fault codes should have disappeared.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Opublikowano

hmmm... no to nie wiem.

Sprobuj przeprowadzić procedure jeszcze raz...

Opublikowano

Skoro zgłasza błąd z cechą 37-00 Faulty to zapewne jest uszkodzony czujnik kąta skrętu. Szkoda, że nie mieszkasz bliżej, bo mam taśmy zarówno do B6 jak u do B7, by się przełożyło na chwilę i byłaby jasność.

Opublikowano

Sławek miałem raz taką sytuacje że wyświetlał się taki komunikat mimo że tasma była dobra. Było to w a6 i było to związane ze złym przeprowadzeniem procedury adaptacji.

Opublikowano

Kurcze,nie wiem jak to robilem przedtem ale nie mam dostepu do security access w moim vagu.hmm,probowalem wersje 322 i 409 u mnie i u kumpla i security jest nie podswietlone czyli niedostepne.U was dziala?[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 23:33_________________________________________________teraz znowu znalazlem gdzie indziej ze nie wchodzimy do security access tylko login.to jak to w koncu jest.

Select]

[03 - ABS Brakes]

[Fault Codes - 02]

[Done, Go Back]

Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem

[Meas. Blocks - 08]

Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0°

tolerancja ±5.0 °

[Done, Go Back]

[Login - 11]

Wpisz 40168

[Do It!]

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]

błąd związany z czujnikiem G85 powinien się już nie pokazywać

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Opublikowano

zrób tak:

1. wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji : (PO WPISANIU LOGINU BRAK POTWIERDZENIA AKCEPTACJI!!!)

09555 -przypadek testowany ale zgodnie z ustwaneiami podac

Note #1: Po zalogowaniu się, nalezy przeprowadzić kodowanie modułu.

Note #2: Dla silnika BFB, hamuców 1LT (opcje) i Multitronika potrzebny jest login 09399 .

* 0?xxx: Model auta

o 9 = Audi A4

* 0x?xx: Hamulce

o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) (345MM)

o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) (312MM)

o 4 = HP2 16" (PR-1LX)

o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) (320MM)

o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) (288MM)

o 6 = C54 (PR-1LZ) (280MM)

* 0xx?x: Silnik

o 5 = 4/6 Cyl. Diesel

o 7 = 4/5 Cyl. benzyna

o 9 = 6/8 Cyl. benzyna

* 0xxx?: Skrzynia biegów

o 5 = Manualna

o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5)

o 9 = Multitronic

2. kodowanie 04255 -przypadek testowy ale podac zgodnie z ustwieniami

Note #1: Kodowanie jest zaakceptowane po poprawnym logowaniu.

Note #2: Po zalogowaniu, potrzebne jest również ustawienie czujnika kąta skrętu kierownicy.

Note #3: Kod 04499 jest użyty w przypadku silnika BFB z hamulcami 1LT i skrzynią typu Multitronic.

* 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model)

o 4 = Audi A4

* 0x?xx: Hamulce

o 1 = C54 (PR-1LZ) (280MM)

o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)(288MM)

o 3 = HP2 16" (PR-1LX)

o 3 = FNR 16" (PR-1LG) (320MM)

o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) (312MM)

o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) (345MM)

* 0xx?x: Silnik

o 5 = 4/6 Cyl. Diesel

o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna

o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna

* 0xxx?: Skrzynia biegów

o 5 = Manulana

o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5)

o 9 = Multitronic

3. Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back]

4. Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem.

5. [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-)

Specification: 0.0 °

Tolerance (when straight): ±5.0 °

[Done, Go Back]

6. [Login - 11]

Wpisz 40168

[Do It!]

7. [basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

[Done, Go Back]

8. [Fault Codes - 02]

Nie powinno być już żadnych błędów

[Done, Go Back]

9. [Close Controller, Go Back - 06] i poznownie zalogować w celu srawdzenia błedu

w przypadku bledu :

test activeted

nalezy przerpwadzic raz jeszcze punkt 5

Opublikowano

Probowalem jak pisales i nic.teraz wogole nie gasnie kontrolka,wczesniej chociaz na 2 km starczalo:)

dodatkowo wyskoczyl dodatkowy blad.kuzwa mam juz dosyc kombinowania,meczzy mnie to.moze faktycznie czujnik sie zepsul,choc wiem ze nic nie uszkodzilem bo laikiem nie jestem w sprawach mechanicznych ale z elektronika bawie sie od nie dawna.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front 1726

Software Coding: 04255

Work Shop Code: WSC 06435

2 Faults Found:

01486 - System Function Test Activated

35-10 - - - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

37-00 - Faulty

Opublikowano

01486 - System Function Test Activated

35-10 - - - Intermittent

to oznacza że zaczął się "przyuczać" i po pokręceniu kierą powinno być ok...

Opublikowano

hmm,zrobilem z 3-4 km i nic.teraz odlaczylem akumulator na pare godzin,zaraz ide podlaczyc i jeszcze raz powtorze operacje.

Opublikowano

raczej wysrany czujnik G85

Opublikowano

Podzielam opinie kolegi Antonio ja już walczyłem 2 razy z podobnym problemem w Audi i w Borze za każdym razem niestety wymiana czujnika, i może tylko ja miałem takiego pecha ale ciężko trafić sprawna uzywkę.

Opublikowano

no i kalibrowalem pare razy i nic.jak juz udalo mi sie zrobic tak zeby zgasla to po kilometrze znowu ja wywalilo.no nic,jutro scigne kiere i zobacze,moze akurat cos nie tak pod nia.

a sa jakies mozliwosci sprawdzenia tego czujnika?

Opublikowano

Witam

podepnę się pod temat, mam a4 2000 rok AJM, zmieniałem u siebie deskę, kokpit bo stara była poniszczona i po tej operacji wywala mi błąd

00778 Steering Angle Sensor (G85)

37-10 Faulty - Intermittent

próbowałem go kalibrować jak wyżej i niby wszystko ok ale jak dochodzę do momentu

[Meas. Blocks - 08]

Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0°

tolerancja ±5.0 °

[Done, Go Back]

w polu pierwszym wyskakuje wartość 360 st około. Jak ja zmienić ? ja umiem tylko skręcając kierownicą i niby jest wsztko ok ale koła są skręcone po całej operacji i po wyprostowaniu znów wywala bład. Jak temu zaradzić? Czy coś źle podłączone czy może jakoś jednak wpisuje się te 0 st

prosze o pomoc i pozdrawiam

---------- Post dopisany 15-05-2012 at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2012 at 21:01 ----------

No i dziś już chyba wiem o co chodzi

ciągle zamiast 0 st wyskakiwało mi 360 st pewnie dlatego że pokręciłem taśmą podczas montażu. Teraz chciałem ją przekręcić i jest na 0 st ale w basic 04 na kanale 1 wyskakuje error i nie da się wejść w kanał 16 , sterownik kierownicy, podejrzewam że wysr.. ła się tasma z tym czujnikiem, mam rację?

teraz wyskakuje mi bład

00778 Steering Angle Sensor (G85)

37-00 Faulty

i nie da się go wykasować

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ----------

No i dziś już chyba wiem o co chodzi

ciągle zamiast 0 st wyskakiwało mi 360 st pewnie dlatego że pokręciłem taśmą podczas montażu. Teraz chciałem ją przekręcić i jest na 0 st ale w basic 04 na kanale 1 wyskakuje error i nie da się wejść w kanał 16 , sterownik kierownicy, podejrzewam że wysr.. ła się tasma z tym czujnikiem, mam rację?

teraz wyskakuje mi bład

00778 Steering Angle Sensor (G85)

37-00 Faulty

i nie da się go wykasować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...