ogon Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witam,po przekladce wywala mi ESP,kombinowalem juz wszystko ale blad wyskakuje nadal: Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-00 - Faulty Kalibrowalem juz to ale po przejechaniu kilometra znowu to samo.prosze o sugestie, z gory dzieki
siemian Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 pewnie moduł przy kierownicy... Źle przeprowadziłeś procedure adaptacji.
ogon Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Zrobilem tak jak pisalo,kontrolka zgasla ale po przejechaniu okolo kilometra znowu zaswiecila. [select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Start Engine (session still running). Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [security Access - 16] Enter 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]
siemian Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 hmmm... no to nie wiem. Sprobuj przeprowadzić procedure jeszcze raz...
proton2 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Skoro zgłasza błąd z cechą 37-00 Faulty to zapewne jest uszkodzony czujnik kąta skrętu. Szkoda, że nie mieszkasz bliżej, bo mam taśmy zarówno do B6 jak u do B7, by się przełożyło na chwilę i byłaby jasność.
siemian Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Sławek miałem raz taką sytuacje że wyświetlał się taki komunikat mimo że tasma była dobra. Było to w a6 i było to związane ze złym przeprowadzeniem procedury adaptacji.
ogon Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Kurcze,nie wiem jak to robilem przedtem ale nie mam dostepu do security access w moim vagu.hmm,probowalem wersje 322 i 409 u mnie i u kumpla i security jest nie podswietlone czyli niedostepne.U was dziala?[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 23:33_________________________________________________teraz znowu znalazlem gdzie indziej ze nie wchodzimy do security access tylko login.to jak to w koncu jest. Select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0° tolerancja ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] błąd związany z czujnikiem G85 powinien się już nie pokazywać [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]
siemian Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 zrób tak: 1. wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji : (PO WPISANIU LOGINU BRAK POTWIERDZENIA AKCEPTACJI!!!) 09555 -przypadek testowany ale zgodnie z ustwaneiami podac Note #1: Po zalogowaniu się, nalezy przeprowadzić kodowanie modułu. Note #2: Dla silnika BFB, hamuców 1LT (opcje) i Multitronika potrzebny jest login 09399 . * 0?xxx: Model auta o 9 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) (345MM) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) (312MM) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) (320MM) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) (288MM) o 6 = C54 (PR-1LZ) (280MM) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. benzyna o 9 = 6/8 Cyl. benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manualna o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic 2. kodowanie 04255 -przypadek testowy ale podac zgodnie z ustwieniami Note #1: Kodowanie jest zaakceptowane po poprawnym logowaniu. Note #2: Po zalogowaniu, potrzebne jest również ustawienie czujnika kąta skrętu kierownicy. Note #3: Kod 04499 jest użyty w przypadku silnika BFB z hamulcami 1LT i skrzynią typu Multitronic. * 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model) o 4 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 1 = C54 (PR-1LZ) (280MM) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)(288MM) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) (320MM) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) (312MM) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) (345MM) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manulana o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic 3. Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] 4. Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. 5. [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] 6. [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] 7. [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] 8. [Fault Codes - 02] Nie powinno być już żadnych błędów [Done, Go Back] 9. [Close Controller, Go Back - 06] i poznownie zalogować w celu srawdzenia błedu w przypadku bledu : test activeted nalezy przerpwadzic raz jeszcze punkt 5
ogon Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Probowalem jak pisales i nic.teraz wogole nie gasnie kontrolka,wczesniej chociaz na 2 km starczalo:) dodatkowo wyskoczyl dodatkowy blad.kuzwa mam juz dosyc kombinowania,meczzy mnie to.moze faktycznie czujnik sie zepsul,choc wiem ze nic nie uszkodzilem bo laikiem nie jestem w sprawach mechanicznych ale z elektronika bawie sie od nie dawna. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front 1726 Software Coding: 04255 Work Shop Code: WSC 06435 2 Faults Found: 01486 - System Function Test Activated 35-10 - - - Intermittent 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-00 - Faulty
siemian Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 01486 - System Function Test Activated 35-10 - - - Intermittent to oznacza że zaczął się "przyuczać" i po pokręceniu kierą powinno być ok...
ogon Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 hmm,zrobilem z 3-4 km i nic.teraz odlaczylem akumulator na pare godzin,zaraz ide podlaczyc i jeszcze raz powtorze operacje.
jarecki55 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Podzielam opinie kolegi Antonio ja już walczyłem 2 razy z podobnym problemem w Audi i w Borze za każdym razem niestety wymiana czujnika, i może tylko ja miałem takiego pecha ale ciężko trafić sprawna uzywkę.
ogon Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 no i kalibrowalem pare razy i nic.jak juz udalo mi sie zrobic tak zeby zgasla to po kilometrze znowu ja wywalilo.no nic,jutro scigne kiere i zobacze,moze akurat cos nie tak pod nia. a sa jakies mozliwosci sprawdzenia tego czujnika?
bob232 Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Witam podepnę się pod temat, mam a4 2000 rok AJM, zmieniałem u siebie deskę, kokpit bo stara była poniszczona i po tej operacji wywala mi błąd 00778 Steering Angle Sensor (G85) 37-10 Faulty - Intermittent próbowałem go kalibrować jak wyżej i niby wszystko ok ale jak dochodzę do momentu [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0° tolerancja ±5.0 ° [Done, Go Back] w polu pierwszym wyskakuje wartość 360 st około. Jak ja zmienić ? ja umiem tylko skręcając kierownicą i niby jest wsztko ok ale koła są skręcone po całej operacji i po wyprostowaniu znów wywala bład. Jak temu zaradzić? Czy coś źle podłączone czy może jakoś jednak wpisuje się te 0 st prosze o pomoc i pozdrawiam ---------- Post dopisany 15-05-2012 at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2012 at 21:01 ---------- No i dziś już chyba wiem o co chodzi ciągle zamiast 0 st wyskakiwało mi 360 st pewnie dlatego że pokręciłem taśmą podczas montażu. Teraz chciałem ją przekręcić i jest na 0 st ale w basic 04 na kanale 1 wyskakuje error i nie da się wejść w kanał 16 , sterownik kierownicy, podejrzewam że wysr.. ła się tasma z tym czujnikiem, mam rację? teraz wyskakuje mi bład 00778 Steering Angle Sensor (G85) 37-00 Faulty i nie da się go wykasować ---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ---------- No i dziś już chyba wiem o co chodzi ciągle zamiast 0 st wyskakiwało mi 360 st pewnie dlatego że pokręciłem taśmą podczas montażu. Teraz chciałem ją przekręcić i jest na 0 st ale w basic 04 na kanale 1 wyskakuje error i nie da się wejść w kanał 16 , sterownik kierownicy, podejrzewam że wysr.. ła się tasma z tym czujnikiem, mam rację? teraz wyskakuje mi bład 00778 Steering Angle Sensor (G85) 37-00 Faulty i nie da się go wykasować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się