Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] ALH problem z turbo albo przypływomierzem ? Logi


fazi1111

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z autem mk4 bo powyżej 3 tys. traci moc jak by wchodziło w tryb awaryjny, proszę o info czy przepływka do wymiany albo czy turbo do czyszczenia ??

Dynamiczne:

Log (1 - 003)

Log (0 - 011)

grupy Basic Settings:

Log (0 - 000)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004,004)

Log (1 - 011)

statyczne:

Log (0 - 000,001,003)

Log (1 - 004,007,013)

Log (2 - 014,018,023)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto niedogrzane. Termostat lezy.

Brak logów dynamicznych -010, 008, 004

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha to pojezdze trochę i go pomęczę może się zagrzeje do 90 :)

i wypluwa mi czasem taki błąd :

1 Fault Found:

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground

P1538 - 35-10 - - - Intermittent

log z wczoraj i tam widać ze osiąga 83.6 wiec musiałem go dziś za krotko nagrzać :)

Log (12 - n/d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha to pojezdze trochę i go pomęczę może się zagrzeje do 90 :)

i wypluwa mi czasem taki błąd :

1 Fault Found:

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground

P1538 - 35-10 - - - Intermittent

log z wczoraj i tam widać ze osiąga 83.6 wiec musiałem go dziś za krotko nagrzać :)

Log (12 - n/d)

Masz jakis niefabryczny alarm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground

P1538 - 35-10 - - - Intermittent

przy takim błędzie silnik w trakcie jazdy gaśnie lub nie można go uruchomić a dodatkowo objawia się to brakiem zapalenia i zgaśnięcia kontrolki świec żarowych podczas nieudanej próby uruchomienia silnika, przyczyną najczęściej jest niekontaktujący przekaźnik z numerem 109 na jego obudowie. Wyjmij przekaźnik i pilniczkiem lub papierem ściernym oczyść dokładnie jego nóżki a jeśli to nie pomoże to zdejmij z niego plastikową obudowę i lutownicą popraw w nim luty na jego płytce drukowanej - problem ustąpi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do termostatu to gdzie on jest w tym silniku ALH ?

zaraz pod pompą wtryskową, w plastikowym króćcu bloku silnika na który wsunięty jest dolny wąż idący od chłodnicy. Zdejmujesz wąż z króćca, odkręcasz dwie śruby mocujące króciec do bloku i wyjmujesz go, wychodzi razem z termostatem i następnie przekręcasz termostat o niewielki kąt w lewo i wychodzi z króćca. Monataż w kolejności odwrotnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

był pełny but

jednak nie był pełny but bo widać to po wskazaniu wciśnięcia pedału gazu w grupie 010 oraz po wartości dawki paliwa wg życzenia kierowcy w grupie 008 oraz zadanemu ciśnieniu doładowania w grupie 011, chyba że nie jest prawidłowo skalibrowany potencjometr pedału gazu - wejdź w Vagu w grupę 002 (silnik na biegu jałowym i musi być rozgrzany do temp. minimum 80*C), w pierwszym polu jest wskazanie wolnych obrotów a w drugim polu musi być wskazanie 0% (bez wciśnięcia pedału gazu), w trezcim polu musi być wskazanie 010 (wskazanie wyłącznika obrotów biegu jałowego). Następnie wciskaj lekko pedał gazu i obserwuj pola wskazań 2 i 3, wartość % wskazania w polu 2 musi ciągle wzrastać aż pokaże 100% przy pełnym wciśnięciu pedału gazu w podłogę a w 3 polu wartość musi się zmienić na 000 - jeśli nie uzyskasz takich wyników to potencjometr pedału gazu należy wymontować i wyregulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana przepływki Ci nic raczej nie da miałem taki problem okazało sie ze trzeba było przesmarowac sztange bo za małe miała ruchy prysnąłem dobrze wd40 rozruszałem lekko i problem ustał auto nie łapało trybu awaryjnego sztanga znajduje sie zaraz koło turbiny jeśli to nie pomoze to pewnie zapiekły się kierowniczki w środku w turbinie i bez czyśczenia raczej nic nie zdziałasz powodzenia

napisz jak coś zrobisz z tym

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...