Damianjg Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam Sprawa tyczy się Audi A4 1,6 silnik ADP. Występuje w nim błąd 515 i falowanie obrotów. I teraz pytanie. czy występuje w tym silniku czujnik położenia wałka rozrządu, jeżeli tak to gdzie. Oto logi: http://vaglog.rtnet.pl/damian-jg_11243.html Widać różnicę w prędkości obrotowej miedzy grupa 1 i 5.Dlaczego?? Czyżby te grupy pobierały dane z rożnych czujników?? A dodatkowo w grupie pierwszej prędkość obrotowa na vagu mruga
pieckinn Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 wielkiego falowania obrotów to nie ma, nie to co u mnie kiedyś było ( ~950 - 2000 obrotów ) w starym poczciwym a4 1.6 adp ;] _________________________________________________ jak masz duże falowanie obrotów i jedziesz np w mieście to wrzuć 5 bieg i dociśnij 2 sekundy następnie wrzuć bieg który miałeś wcześniej, mi to pomagało, chyba że lubisz docisnąć w mieście
bartek1605 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 skasuj błąd i zobacz czy bedzie się powtarzał czujnik halla masz w aparacie zapłonowym jeśli falują obroty to czyszczenie przepustnicy cię czeka :gwizdanie:
Damianjg Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 skasuj błąd i zobacz czy bedzie się powtarzał czujnik halla masz w aparacie zapłonowym jeśli falują obroty to czyszczenie przepustnicy cię czeka :gwizdanie: Nie idzie go skasować Czyszczenie i adaptacja były[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 21:41_________________________________________________Ale jest pytanie, za jaki czujnik odpowiada bład 515 ?? Położenia wałka rozrzadu czy wału?? Bo na logach widać iz prędkości obrotowe silnika różnią się w grupach
lukaszk Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 515 - Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – skrót do B+ (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor 515 - Czujnik HALL'a obrotów wałka rozrządu/silnika CKP (G4) lub jego obwód 515 - Czujnik HALL'a obrotów wałka rozrządu CMP (G40) lub jego obwód - zwarcie do plusa ja znalazłem u siebie takie oznaczenia
ROBERT Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 515 - - - - - 0203 - Czujnik HALL'a obrotów silnika CKP (G40) lub jego obwód - na zatrzymanym silniku kod ten zawsze występuje
Damianjg Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Ok to ja tez mam Ale o który czujnik chodzi?? wałka czy wału?? Bład na zgaszonym silniku da sie skasować. Ale po zapaleniu pojawia sie natychmiast i nie idzie go skasować. Kasuje sie dopiero po zatrzymaniu silnika i pojawia po uruchomieniu.
ROBERT Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Czujnik Halla w aparacie zapłonowym
Damianjg Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Czujnik Halla w aparacie zapłonowym Dziękuje
adaminta Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 a czy taki czujnik sam się wymienia czy z aparatem? w ASO mówią że jest razem z aparatem
bartek1605 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 a czy taki czujnik sam się wymienia czy z aparatem? w ASO mówią że jest razem z aparatem bo tak teoretycznie jest musisz podjechać do jakiegoś rozgarniętego elektryka samochodowego, który zrobi przeszczep :gwizdanie: osobiście tak zrobiłem i kosztowało to grosze w porównaniu do aparatu
adaminta Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 właśnie byłem ciekaw czy się tak da, u mnie jest ok ale u kumpla ma ten sam silnik, falują obroty i zgłasza ten czujnik
ROBERT Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 A może przy okazji warto byłoby wymienić kopułkę, no i palec rozdzielacza :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się