badboy Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 LOGI DYNAMICZNE Log (0 - 004,010,011) Log (1 - 003,001,011) Log (2 - 000,001,010) LOGI BS Log (0 - 000) Log (1 - 011) Log (2 - 003) LOGI STATYCZNE Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 018,023,013) Log (2 - 004,007,013) robiłem je pierwszy raz dlatego prosze o wyrozumiałość z tego co odczytałem coś nie tak jest z EGR i niepoprawnie ustawiony kąt wtrysku ? czy się mylę ? poprawiłem kąt synchronizacji na 0 o to chyba chodzi ? Log (0 - 004) czekam na Waszą pomoc koledzy pozdrawiam badboy
przemik Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Na kat wtrysku nie masz wpływu w tym silniku - przynajmniej bezposrednio. EGR - nieczynny lub super zabrudzony. Sprawdz moze najpierw zawór ktory nim steruje.
badboy Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Na kat wtrysku nie masz wpływu w tym silniku - przynajmniej bezposrednio. EGR - nieczynny lub super zabrudzony. Sprawdz moze najpierw zawór ktory nim steruje. chodziło mi o kąt synchronizacji. jestem laikiem w sprawach silników TDI tak więc proszę o wyjaśnienie jeśli chodzi o działanie tego zaworka ? jaki maja wpływ te zawirowania EGRu na silnik ? po za tym wszystko ok ? Turbina ? dodam że przebieg auta wg ECU 156tys. pozdro
przemik Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Ogarniesz EGR i bedzie git. Gdzie znajduje sie zawór sterujacy EGR (N18) znajdziesz na forum...
badboy Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Ogarniesz EGR i bedzie git. Gdzie znajduje sie zawór sterujacy EGR (N18) znajdziesz na forum... wiem już gdzie się znajduje co dalej ?
verpa Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 ja bym wyczyścił egr na Twoim miejscu. Miałem podobnie, wymieniłem na inny i jak ręką odjął
badboy Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2010 ja bym wyczyścił egr na Twoim miejscu. Miałem podobnie, wymieniłem na inny i jak ręką odjął wymieniłeś i odczułeś jakieś zmiany ???
verpa Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 no teraz nie mam zalanego pół silnika olejem ;p na logach wartości prawidłowe, generalnie zmian nie odczułem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się