YATES Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Panowie co to może być. Samochód dość mocno hałasuje w zawieszeniu jadąc na nierównej nawierzchni (np. droga z kostki granitowej ). Taki sam wyrażny stukot słychać dokładnie w momencie kiedy puszczam pedał gazu. Najwyrażniej to słychać przy puszczeniu nogi z gazu przy zmianie biegu z jedynki na dwójkę czyli przy małych prędkościach. Stawiacie na wahacz, końcówkę drążka czy może poduszka pod silnikiem ???
YATES Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Też podejrzewam górne wahacze ponieważ pamiętam jak 2 lata temu miałem wyeksplatowany prawy górny wahacz to zawsze przy najeżdzie na jakąś wypukłość w drodze np. próg zwalniający słychać było głośny stuk. Macie jakiś prosty sposób na szybkie zdiagnozowanie górnych wahaczy ??
moskal Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Poduszka kolego miałem 2xB5 i w obydwu takie przypadki , wahacze nie mają nic do tego
YATES Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Poduszka kolego miałem 2xB5 i w obydwu takie przypadki , wahacze nie mają nic do tego No ale czy zużytą poduszkę silnika też słychać przy jeżdzie po nierównościach ??? Pytam bo to ten sam dzwięk słychać przy nagłym puszczaniu nogi z gazy i przy jeżdzie po wypukłościach np. progi zwalniające .
MATIUS Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 podczepie się pod temat bo mam również taki problem.. stuki przy szarpnieciu na 1 czy 2 nagłe dodanie gazu zmiana biegów oraz progi zwalniajace... oraz przy hamowaniu pulsacyjnym jak by cos stukało przy prawym kole... zawieszenie sprawdzone na stacji diagnostycznej wszystko ok... jak miałem walniętą prawą poduszkę silnika to inny był to dzwięk... po wymianie jej cisza... dodam żę jest też rezonans jak sie na 4-5 tys obr da... włosy sobie wyrywam i nie mam pojecia co to może być...
moskal Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 No ale czy zużytą poduszkę silnika też słychać przy jeżdzie po nierównościach ??? Pytam bo to ten sam dzwięk słychać przy nagłym puszczaniu nogi z gazy i przy jeżdzie po wypukłościach np. progi zwalniające . no nie powinno być słychać poduszki na nierównościach , a odpowiedz mi na pare pytań : 1. zmieniałes juz kiedyś zawieszenie w swoim aucie ,lub moze zmieniał poprzedni właściciel ??? chodzi mi o to czy cały czas masz ori zawias , czy juz nie. 2. jaki masz przebieg bo wiesz , ogólnie zasada jest taka , ze dopóki nie zdejmiesz wahaczy które wsadziła fabryka to wszystko jest git , ale w momencie wymiany na jakis zamiennik , moze to byc nawet lemforder , bedziesz musiał wymieniać co roku lub dwa lata , i dystans kilometrów przejechanych w tym czasie nie ma wiekszego znaczenia , jest obojetne czy zrobisz w tym czasie 30.000 czy 60.000
YATES Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Jeśli chodzi o przebieg to sprawdzony 145 000km. Z zawieszenia to narazie wymieniłem tylko prawy górny wahacz cztery lata temu przy około 95000km. Reszta zawieszenia jest fabryczna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się