marek85 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 witam, czy to normalne że na wyłączonym silniku słychać stuki gdy robię kierownica szybkie ruchy lewo prawo, a na włączonym już tego nie ma
dziadek Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 mechanicy mówią że tak może być ale nie wiem czy to prawda czy tacy mechanicy :gwizdanie:
daniels Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 normalny objaw,gorzej jak stuka na odpalonym :gwizdanie:
A-rek Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 napewno normalny :?: a nie przypadkiem luzy na drążkach kierowniczych :?:
marek85 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 byłem na szarpakach, całe zawiecho mi przebadali, wszystko ok, drązki tez diagnosta również powiedział ze to jest normalne
mariannek86 Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Oczywiście że normalne na wyłączonym silniku pompa wspomaganie nie działa wiec listwa nie ma ciśnienia oleju i musi stukać.
bobek80081 Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Witam.Umnie stuka na włączonym silniku , czy to bardzo zle?
mariannek86 Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Witam jeżeli stuka na włączonym silniku to jeszcze nie wiadomo co nie koniecznie listwa. Mogą być wybite końcówki drążków kierowniczych, drążki kierownicze któryś z wahaczy górnych. Wiec nie martw się to nie musi być listwa. [br]Dopisany: 06 Maj 2010, 00:13_________________________________________________Najlepiej jedz na stacje kontroli niech przeczepią cały przód i wyjdzie czarne na biłym:)
bobek80081 Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Napewno nie jest to nic w zawieszeniu.A jak sprawdzic w inny sposób czy to listwa?
mariannek86 Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Jest sposób ale z tym musisz udać się do mechanika. Skoro jest luz an kierownicy to i na kołach go wyczujesz. Trzeba podnieść auto, ruszać kołami prawo lewo krótkimi ruchami, położyć rękę na drążku kierowniczym i po prostu no wyczuć gdzie jest luz. Aha ważna sprawa silnik musi być wtedy zapalony:) Pomógł bym Ci gdybyś mieszkał trochę bliżej:)
A-rek Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Napewno nie jest to nic w zawieszeniu.A jak sprawdzic w inny sposób czy to listwa? a drazki byly sprawdzane :?:
bobek80081 Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 Napewno nie jest to nic w zawieszeniu.A jak sprawdzic w inny sposób czy to listwa? a drazki byly sprawdzane :?: Były sprawdzane
Daimos Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Witam.Umnie stuka na włączonym silniku , czy to bardzo zle? możesz mieć luz na przegubie krzyżakowym w kolumnie kierowniczej
caos33 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Dokładnie jak wyżej ja mailem podobny problem i okazal sie krzyżak kolumny kierowniczej objaw byle ten sam[br]Dopisany: 14 Maj 2010, 09:45_________________________________________________Dokładnie jak wyżej ja mailem podobny problem i okazal sie krzyżak kolumny kierowniczej objaw byle ten sam
dziadek Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Dokładnie jak wyżej ja mailem podobny problem i okazal sie krzyżak kolumny kierowniczej objaw byle ten sam[br]Dopisany: 14 Maj 2010, 09:45_________________________________________________Dokładnie jak wyżej ja mailem podobny problem i okazal sie krzyżak kolumny kierowniczej objaw byle ten sam W b6 ten krzyżak jest wymienialny? oj chyba nie...chyba że miałeś tak w jakimś poprzednim aucie. jezeli się myle to sorry...
ghost1717 Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 U mnie też wystepuje problem z stukającą maglownica na wyłączonym silniku, mój mechanik twierdzi ,ze jest na maglownicy sróba która służy do kasowania luzu. Podobno gdy potraktuje sie ją kluczem dynamomemtrycznym z odpowiednim mementem luz powinien zniknąc! Możemy ją zlokalizowac pod autem jest gdzies od strony kierowcy. Czy ktoś mógł by potwierdzic czy to prawda ??? Podobno skręcenie tej sroby zbyt duza wartoscią może spowodować ,ze kierownica nie będzie wracac do swojego pierwotnego położenia. JAK TO JEST W B6 ma ktoś jakies doswiadczenia w kasowaniu luzu na maglu??? pozdrawiam
jozek726 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 ja też tak mam na wyłączonym silniku słychać jak by "luz, stukanie" ale jak włącze silnik to to ucicha albo też silnik zakłóca i nie ma tego słychać, byłem u mechanika i mówił ze mam mu postawić auto on zobaczy co jest i myśle ze w tygodniu tam podjade i jak sie okaże co i jak to napisze wam 1
caos33 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Dokładnie miałem to w audi a4 b6 wymiana krzyzaka jakieś 15 minut prostota. Tez napoczątku myslalem, ze raczej jest to niewymienialne ,ale okazało sie inaczej . Po wymianie zero stóków i zero luzu pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się