Sakul Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Z racji tego, że silnik Diesla V6 2.5 TDI jest sławny z racji historii z wałkami rozrządu , myślę nad kupnem takiego wozidełka (1.8 T 190 HP Quattro, najlepiej w automacie i amerykańska wersja-niekoniecznie), jeśli są na forum użtkownicy takiego modelu Audi (niekoniecznie amerykańca) to prosiłbym o wszelkie informacje na temat spalania, wrażenień z jazdy oraz na temat pracy i ewentualnych usterek samego silnika. Coś tam obiło mi się o uszy o zużywaniu się łańcucha łączącego wałki rozrządu i kompensatorach luzów zaworowych, ale nie wiem co z tego jest prawdą. Wiem, że silnik ogólnie jest bardzo żywotny i niezawodny, ale na tym moje wiedza się kończy. Generalnie chodzi mi o silnik, więc post mam nadzieję na miejscu. Z góry dziękuję za pomoc.
Łukasz 23 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Jestem posiadaczem takiego autka i właśnie z mocą 190kucy :> co do silnika to mój spisuje się świetnie fakt mam go od prawie roku ale nie miałem żadnej usterki przy silniku i oby tak dalej było ,co do spalania na Pb jest mi trudno określić spalanie bo mało jeździłem gdyż po zakupie poszedł go gazownika , spalanie przy w miarę spokojniej jeździe 11l a jak się troszkę przyciśnie to wiadomo że więcej , wrażenia z jazdy bardzo dobre ,ogólnie mogę polecić a no ja mam ośkę a jak autko by z Q było no to frajda z jazdy jeszcze większa
Mario Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Amerykańska wersja to silnik AMB 170KM Łańcuch kosztuje około 250PLN Nastawnik faz rozrządu (napinacz łańcucha) około 1500PLN Rozrząd z pompą wody około 700 PLN Spalanie w trasie od 8,5 Spalanie w mieście od 11
miron78 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Miałem BEX-a 1.8TQ - śmigałem nim 2 lata, ilośc usterek = 0 - sprzedałem z przebiegiem 200 tyś km - do dziś spisuje sie świetnie - zrobiłem w nim program, ostatecznie furka miała 220ps i 300Nm. Jedna z lepszych jednostek dostępnych w A4 B6 Spalanie 8-13 Godny polecenia pod każdym względem
czaki22 Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 zauwaz ze 1.8 T to jeden z najlepszych silnikow pod wzgledem awaryjności , produkowany od 94 roku do końca prod b6 z małymi zmianami w osprzecie
Mario Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 zauwaz ze 1.8 T to jeden z najlepszych silnikow pod wzgledem awaryjności , produkowany od 94 roku do końca prod b6 z małymi zmianami w osprzecie B7 też miał 1.8T
Buba Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 zauwaz ze 1.8 T to jeden z najlepszych silnikow pod wzgledem awaryjności , produkowany od 94 roku do końca prod b6 z małymi zmianami w osprzecie B7 też miał 1.8T w b8 tez jest 1.8T :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 zauwaz ze 1.8 T to jeden z najlepszych silnikow pod wzgledem awaryjności , produkowany od 94 roku do końca prod b6 z małymi zmianami w osprzecie B7 też miał 1.8T w b8 tez jest 1.8T :gwizdanie: w A5 też i co to zmienia w temacie? Panowie... [br]Dopisany: 03 Maj 2010, 00:00_________________________________________________a kto mi powie,jakie powinno być doładowanie w seryjnym BEXie-gdzies na forum znalazłem loga,że 0,65 bara - ile w tym prawdy?koleś kupił BEXa i jutro go będziemy logowac i przygotowywac pod modyfikacje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się