Armi Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Tak pisałem w innym wątku mam problemy z rozruchem auta (i na ciepłym i na zimnym). Vag wywala błąd nastawnika. Wymieniłem sprężynki w pompie ale mechanik mówił, że uszkodzona też jest sekcja. Mechanik, który wymieniał sprężynki powiedział, że można zmienić mapę wtrysku (wgrać program) i auto znów będzie dobrze "odpalać". Drugi mechanik mówił, że jeśli uszkodzenia są zbyt duże to remapping nic nie da. Nie wiem komu mam wierzyć. Czy ktoś po tych logach jest w stanie określić jak bardzo jest zły stan pompy (sekcji)? Statyczne: 000 001 003 004 007 008 010 011 013 023 Dynamiczne: 000 001 003 004 BS: 000 003 004 011
vauxhall95 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Co to za mechanik niech najpierw ustawi Kat wtrysku.Dawke zwiekzz na 2.8-3.0 i zwieksz dawke startowa powinno pomoc.
Armi Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Dawki startowej nie udało mi się zmienić vagiem. Zmiana kąta wtrysku mogłaby pomóc? Może on mnie zwyczajnie naciąga, że zmieni mi mapę wtrysku bo mam przytartą sekcję a tak naprawdę tylko ustawi kąt wtrysku ? Po przygodach z mechanikami, podejrzewam ich już o wszystko.
przemik Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Obowiązkowo nalezy wyregulowac statyczny kąt wtrysku. Co do pompy - nie jest w najlepszym stanie i zadna "podmiana mapy" jej nie pomoze. Kuleje wyraznie przestawiacz kąta wtrysku (N108). Moze to byc tez wynikiem zapowietrzenia - ale to najmniej prawdopodobne.
malinamm1 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Kuleje wyraznie przestawiacz kąta wtrysku (N108). przemik możesz zdradzić gdzie to widać, że kuleje? (na którym logu)
Armi Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Znalazłem, że działanie zaworu n108 sprawdza grupa 004 basic settings. Tak przy okazji to całkiem niedawno wymieniałem rozrząd. Mówiłem, mechanikowi żeby przy okazji ustawił kąt wtrysku
spanky Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Kuleje wyraznie przestawiacz kąta wtrysku (N108). przemik możesz zdradzić gdzie to widać, że kuleje? (na którym logu) jednym z dynamicznych ....
malinamm1 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 jednym z dynamicznych .... wink4 którym dokładnie? :gwizdanie:
przemik Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 jednym z dynamicznych .... wink4 którym dokładnie? :gwizdanie: Mariusz Przeanalizuj jeszcze raz logi i cały watek - wszystko widac jak na dłoni.
Armi Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Opublikowano 11 Maja 2010 Zmieniłem kąt wtrysku - nic nie pomogło. Coraz gorzej zaczął odpalać, nawet przy odpiętym czujniku temperatury. Co gorsza spotkało mnie parę nieprzyjemnych sytuacji, że auto zgasło w trakcie jazdy. A później nie chciało odpalić. Nie będę się bawił w zmianę mapy wtrysku. Jadę do Nadarzyna na regenerację bo mam zamiar tym autem jeszcze pojeździć. 1200zł za regeneracje a 1500zł wymiana pompy na 11. Chyba wybiorę tą drugą opcję bo w przyszłości chcę podnieść moc.
przemik Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Nie będę się bawił w zmianę mapy wtrysku. Jadę do Nadarzyna na regenerację bo mam zamiar tym autem jeszcze pojeździć. 1200zł za regeneracje a 1500zł wymiana pompy na 11. Chyba wybiorę tą drugą opcję bo w przyszłości chcę podnieść moc. No i bardzo słusznie... jak wymienisz pompe daj znac jak wyszło...
mech15 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Zmieniłem kąt wtrysku - nic nie pomogło. Coraz gorzej zaczął odpalać, nawet przy odpiętym czujniku temperatury. Co gorsza spotkało mnie parę nieprzyjemnych sytuacji, że auto zgasło w trakcie jazdy. A później nie chciało odpalić. Nie będę się bawił w zmianę mapy wtrysku. Jadę do Nadarzyna na regenerację bo mam zamiar tym autem jeszcze pojeździć. 1200zł za regeneracje a 1500zł wymiana pompy na 11. Chyba wybiorę tą drugą opcję bo w przyszłości chcę podnieść moc. możesz podrzucić ten adres i tel do Nadarzyna??
Armi Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 Podkowiński Bogdan ul.Pruszkowska 32G tel: 022 729 89 50 0-606-820-768 Bardzo ciężko się dodzwonić. I mają odległe terminy ale myślę, że warto czekać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się