Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy Sylwestrowej🥂🎇 ​
IGNOROWANY

[ALL B5] Proszę o sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik to AHU.

Turbina nie osiaga zadanego cisnienia doladowania.

Do sprawdzenia:

- szczelnosc ukladu dolotowego

- szczelnosc i poprawnosc pracy zaworu upustowego

- wtyczka do zaworu N75

Jesli wszystko OK - podmienic N75 i zalogowac - 011 i 010.

Opublikowano

- wtyczka do zaworu N75

to chyba odpada gdyż wartość ciśnienia oscylowałaby w granicach 1100 mbar od razu po uruchomieniu silnika i od razu tryb awaryjny, więc albo nieszczelność dolotu albo zatarta oś obrotu zaworu upustowego wewnątrz części gorącej turbosprężarki.

Opublikowano

A jakos przeplywomierza nie dostrzegliscie?? Przeciez przycina w calym zakresie :hi: :hi:

Opublikowano

wskazania MAF są niskie ale nie ma się co dziwić, najpierw niech doprowadzi do porządku regulację ciśnienia doładowania to zobaczymy jak wtedy będą się kształtować wskazania MAF.

Opublikowano

N75

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...