Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Ciężko mi odpala i na biało dymi..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :) :)

Mam malutki problemik,moja audi po wymianie turbinki z dwa tygodnie temu,zaczeła ciężko palić tak po dwudziestym kręceniu aż już rozrusznik mi pada ;( jak już odpali to przez około minuty z rury wydobywa się biały dym. :no: domyślam się ze to niedobrze i będzie kosztowało;( jak padła mi turbina to cały olej poszedł w wydech aż kapało z niego. ma ktoś pomysł na to lub mechanika poleci...

Dziękuje

Opublikowano

Ten biały dym to może być tylko para wodna po ciężkim odpalaniu.

Ale na wszelki wypadek zacznij od sprawdzenia poziomu płynu chłodniczego, czy nie ubywa. Jeżeli tak, to może być uszczelka pod głowicą.

Czy przy odpalaniu załapuje i gaśnie czy w ogóle nie pali aż do 20tego razu?

Jak już odpali to chodzi równo, czy szarpie?

I jak pali na ciepłym?

Opublikowano

kolega wyżej dobrze mówi, choć ja bym proponował kupić 0,5 PB ekstrakcyjnej i jeszcze dolot włącznie z IC przeczyścić! i przegonić później niunie zdrowo !!!tak do 4 biegu na dłuższej trasie żeby ci wypluła wspomnienia po niesprawnej turbinie!!!kopcił mi lekko na błękitno, turbo ok a z tyłu błękitny dym zimą jasno błękitny(zrozumiałe) mechanik ustawił mi kąt wtrysku zapalił auto i kazał mi nie patrzeć :shocked: auto jak złapało temperatury położyl jakiś kamień na pedale gazu pod spód włożył inny i ustawił na ok 4000tyś obr a mi myślałem że serce pęknie.... :slina: siwo że świata nie bylo widać, ale teraz nawet jak depnę mocno to z rury jedynie szarawa mgiełka się pojawia :kox: inni mi chcieli uszczelniacze wymieniać, wtryski, turbo, pierścienie o pękniętej głowicy nie wspomne!!!!

tu się poprostu nie ma co psuć !

Opublikowano

No ja mam to samo poczytaj mój post , i jak sie to dziś skończyło, i nadal nie wiem co jest

Opublikowano

kolega wyżej dobrze mówi, choć ja bym proponował kupić 0,5 PB ekstrakcyjnej i jeszcze dolot włącznie z IC przeczyścić! i przegonić później niunie zdrowo !!!tak do 4 biegu na dłuższej trasie żeby ci wypluła wspomnienia po niesprawnej turbinie!!!kopcił mi lekko na błękitno, turbo ok a z tyłu błękitny dym zimą jasno błękitny(zrozumiałe) mechanik ustawił mi kąt wtrysku zapalił auto i kazał mi nie patrzeć :shocked: auto jak złapało temperatury położyl jakiś kamień na pedale gazu pod spód włożył inny i ustawił na ok 4000tyś obr a mi myślałem że serce pęknie.... :slina: siwo że świata nie bylo widać, ale teraz nawet jak depnę mocno to z rury jedynie szarawa mgiełka się pojawia :kox: inni mi chcieli uszczelniacze wymieniać, wtryski, turbo, pierścienie o pękniętej głowicy nie wspomne!!!!

tu się poprostu nie ma co psuć !

Kąt wtrysku ustawił tak jak powinno byc (49-51), czy tak jak jemu pasowało?

Opublikowano

Witam wszystkich i dziekuje za rady

tego nie wiem z tym kątem. jak jest ciepły to pali ze strzała bez dymu. ale boje się ze to katalizator padł?? płyn chłodzący jest ok. nie wiem co dalej??? ;( te autko nigdy nie zawodziło to automacik jest super.

Opublikowano

kolego mój jak był ciepły też palił od strzała, ale na zimnym bywało tak różnie że w zimie to już nie wiedziałem jak go palić, czasem grzałem świeczki dwa razy nawet a auto paliło samo jak chciało nie było zasady czasem od strzała innym razem musiałem kręcić z 3-4sek tak różnie że rady nie dawałem,,, teraz zawsze tak samo!!! strzał i klekocze do tego lepiej ciągnie!z tego co mechanik mi powiedział to miałem szczęśćie że mi dziury w tłokach nie powypalało!

100zł to nie pieniądze a raczej sprawa się wyjaśni bo w tych silnikach cudów nie ma jak to kiedyś jeden kolega z forum mi napisał i miał racje :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...