Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zmiana n75 na n18, problem z turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!Zmieniłem w swoim AFN'ie zawory z n75 na n18, okazało się ,żeTurbo przestało pracowac.Po jezdzie okazuje sie ze turbo załącza się od 2500tyś/obr.Czym może to byc spowodowane? :mysli:

Opublikowano

pewnie sknociłeś coś przy podłączaniu wężyków podciśnienia, wklej fotki zamienionego N75 na N18 tak aby było widać te wężyki to zobaczę jak to wymodelowałeś.

Opublikowano

wymień wężyki

Opublikowano

i sprawdź nieszczelność na tym trójniku w wężykach

Opublikowano

podłączone jest dobrze ale widzę, że ten kawałek wężyka wchodzący z trójnika do króćca VAC w N18 nie jest z pewnością zbrojony wewnątrz i całkiem możliwe, że podciśnienie powoduje jego wewnętrzne zassanie i zablokowanie przepływu podciśnienia do N18 i dalej na gruchę przy turbinie.

Opublikowano

Temat można zamknąc wymiana przewodu okazała się słuszna,stary przewód był zbyt miekki...Dzięki za szybką diagnozę :notworthy:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...