m_kowal Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Witam!Zmieniłem w swoim AFN'ie zawory z n75 na n18, okazało się ,żeTurbo przestało pracowac.Po jezdzie okazuje sie ze turbo załącza się od 2500tyś/obr.Czym może to byc spowodowane?
Sztomel Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 pewnie sknociłeś coś przy podłączaniu wężyków podciśnienia, wklej fotki zamienionego N75 na N18 tak aby było widać te wężyki to zobaczę jak to wymodelowałeś.
m_kowal Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/581b5e415f31bff4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f70df9e9cc0e5fde.html niewiem czy wina moga byc poprzecierane kable?
jnx Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 i sprawdź nieszczelność na tym trójniku w wężykach
Sztomel Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 podłączone jest dobrze ale widzę, że ten kawałek wężyka wchodzący z trójnika do króćca VAC w N18 nie jest z pewnością zbrojony wewnątrz i całkiem możliwe, że podciśnienie powoduje jego wewnętrzne zassanie i zablokowanie przepływu podciśnienia do N18 i dalej na gruchę przy turbinie.
m_kowal Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Temat można zamknąc wymiana przewodu okazała się słuszna,stary przewód był zbyt miekki...Dzięki za szybką diagnozę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się