Dev Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Panowie a jak wymieniacie swoje wahacze to co najczęsciej jest padnięte? Simerbloki czy swoznie wybite? sworznie na górnych wahaczach
sołtys85 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Panowie a jak wymieniacie swoje wahacze to co najczęsciej jest padnięte? Simerbloki czy swoznie wybite? sworznie na górnych wahaczach Uuuuuuuu no to lipa bo tego sam nie zregeneruje a ściezkia raczej nie chce przecierać choć Ci z passata też ponoć to regenerowali. Z tulejami gumowymi nie ma problemu bo nie raz wprasowywałem do zawieszenia stalowego takie coś i śmiga nieporównywalnie lepiej w porównaniu ze standardową gumą.
babcuk Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 co do taksówkarzy to w każdym audi i pasacie wali zawiecha bo po co wydawać pieniądze jak lepiej zarabiać i dlatego kombinują zamiennikami. według mnie oszczędny dwa razy płaci i tyle :>
scuzz Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Jak komuś się uda na naszych drogach zrobić 50 tyś na oryginalnym zawieszeniu to będzie cud mam namyśli Wrocław dziura na dziurze Kolego zrobilem 60 tys w w 1,5 roku po dolnym śląsku na ori zawieszeniu jakie wyjechało z fabryki. Przy stanie licznika 290tys padł mi pierwszy wahacz dolny prosty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się