Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy Sylwestrowej🥂🎇 ​
IGNOROWANY

[B5 AFN] Analiza Logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A coś sie dzieje z autem?,na moje to turbo późno wstaje,i przepływomierz tnie dawke w przy wysokich obrotach,ale proszę mnie poprawić jeśli się mylę.

Opublikowano

Wydaje mi się że trochę słaba jest niunia ale generalnie to raczej nic się nie dzieje tak tylko sprawdzałem :>

PS: nie mogłem odpalić grupy 000 program mi odrzucał :angry:

Opublikowano

Aha dodam że po podłączeniu wyskoczyły mi 2 błędy silnika:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00553 - Shareware Version. To Decode all DTCs

31-00 - Please Register/Activate

ten pierwszy błąd coś mi chyba przypomina, jakoś 1,5 roku temu miałem problem z geometrią wtrysku i chyba wtedy ten błąd się pojawiał.

Opublikowano

zarejestruj vaga i 000 bedziesz mogl wejsc wtedy.Ten drugi to przeplywka.

Opublikowano

jak na moje oko to logi 011 są OK z jednym tylko wyjątkiem - zlogowałeś tę grupę od zbyt niskich obrotów i chyba ni naciskałeś pedału gazu jak trzeba - powinno być tak :

3 bieg, stabilizacja obrotów silnika na poziomie 1500 RPM i wtedy pełen but w podłogę do 4200 obrotów i od razu wciśnięcie log "start". Turbodoładowanie kształtuje się OK ale przepływka nawala. Kup sobie w jakimś sklepie MAF Cleaner - czyli środek w spraju do czyszczenia przepływek i ponownie zrób logi 011 wraz z 010 i 008 wraz z 010 i wtedy będzie widać czy czyszczenie przepływki dało jakiś skutek. Szczerze powiedziawszy to nie ma podstaw do tego by sterownik silnika wybił błąd 00575 na podstawie logów, które zamieściłeś gdyż turbo daje odpowiednie ciśnienie - tylko przepływka niedomaga - wskazanie w ostatnim polu Inj. Quantity w grupie 008.

Opublikowano

A gdzie kupić ten MAF Cleaner? patrze na Alergo i nic takiego tam nie ma.

Podjedź do jakiegoś sklepu z lakierami samochodowymi, lub popytaj w motoryzacyjnych. Nie ma problemu z kupnem tego środka. Pytaj o spray do czyszczenia styków.

Opublikowano

Strona z logami pewnie obciążona na maxa bo nie mogę jej otworzyć za żadne skarby, poczekajmy do jutra - może się uda bo ciągle mi resetuje połączenie.

Opublikowano

filtr powietrza dawno był wymieniany?

mi to wygląda na nie szczelność w dolocie

Opublikowano

Filtr w zasadzie to 1,5 roku temu, od tego czasu przejechałem jakieś 30 tyś. km. ale jak patrzyłem przy czyszczeniu przepływomierza tak bardzo zasyfiony nie był.

Opublikowano

no to dałeś mocy, wymieniaj filtr czym prędzej(MANN - C 26 168 lub KNECHT - 08796526 - LX622, innych nie polecam),

A patrzyłeś pod mikroskopem? :gwizdanie:

A inne filrty i olej też mają nalatane 30tys? Ja wymieniam co 10-12tys głównie ze względu na olej bo silnik robi się głośniejszy i turbina zaczyna szumieć za bardzo, no ale ja leje półsyntetyk. Wymień wszystkie filtry, paliwa też no i olej jak ma 30tys no chyba że szkoda Ci na to kasy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...