bondzo83 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Proszę o analizę logów Log (0 - 011) Log (1 - 010) Log (2 - 008) Log (3 - 004) Log (4 - 003) Log (5 - 001,001,001)
AudiB4 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 A coś sie dzieje z autem?,na moje to turbo późno wstaje,i przepływomierz tnie dawke w przy wysokich obrotach,ale proszę mnie poprawić jeśli się mylę.
bondzo83 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Wydaje mi się że trochę słaba jest niunia ale generalnie to raczej nic się nie dzieje tak tylko sprawdzałem :> PS: nie mogłem odpalić grupy 000 program mi odrzucał
AudiB4 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Grupa 000 to badziew,nie masz się czym przejmować że ci sie nie odpala.
bondzo83 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Ale jest się czym przejmować?? po Loga-ch
AudiB4 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 no to ciekawe dlaczego turbo jakoś późno wstaje? podeptaj mu troche może kierownice w turbo sie rozruszają
bondzo83 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Opublikowano 1 Maja 2010 Aha dodam że po podłączeniu wyskoczyły mi 2 błędy silnika: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00553 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-00 - Please Register/Activate ten pierwszy błąd coś mi chyba przypomina, jakoś 1,5 roku temu miałem problem z geometrią wtrysku i chyba wtedy ten błąd się pojawiał.
vauxhall95 Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 zarejestruj vaga i 000 bedziesz mogl wejsc wtedy.Ten drugi to przeplywka.
Sztomel Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 jak na moje oko to logi 011 są OK z jednym tylko wyjątkiem - zlogowałeś tę grupę od zbyt niskich obrotów i chyba ni naciskałeś pedału gazu jak trzeba - powinno być tak : 3 bieg, stabilizacja obrotów silnika na poziomie 1500 RPM i wtedy pełen but w podłogę do 4200 obrotów i od razu wciśnięcie log "start". Turbodoładowanie kształtuje się OK ale przepływka nawala. Kup sobie w jakimś sklepie MAF Cleaner - czyli środek w spraju do czyszczenia przepływek i ponownie zrób logi 011 wraz z 010 i 008 wraz z 010 i wtedy będzie widać czy czyszczenie przepływki dało jakiś skutek. Szczerze powiedziawszy to nie ma podstaw do tego by sterownik silnika wybił błąd 00575 na podstawie logów, które zamieściłeś gdyż turbo daje odpowiednie ciśnienie - tylko przepływka niedomaga - wskazanie w ostatnim polu Inj. Quantity w grupie 008.
bondzo83 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Opublikowano 1 Maja 2010 A gdzie kupić ten MAF Cleaner? patrze na Alergo i nic takiego tam nie ma.
Pretor Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 A gdzie kupić ten MAF Cleaner? patrze na Alergo i nic takiego tam nie ma. Podjedź do jakiegoś sklepu z lakierami samochodowymi, lub popytaj w motoryzacyjnych. Nie ma problemu z kupnem tego środka. Pytaj o spray do czyszczenia styków.
Krzysztof Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 Ja polecam taki specyfik: http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-5101-Luftmassensensor-Reiniger-Liqui-Moly-4066-Opakowanie-0-2L-.html Sam nim czyściłem w zeszłym roku przepływkę i efekt był zauważalny fizycznie i na logach..
bondzo83 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Opublikowano 7 Maja 2010 Zmobilizowałem się i dzisiaj kupiłem preparat CRC10210109, wyczyściłem przepływomierz, oto LOG-i Log (0 - 010,008) Log (1 - 011,008,011,008) [br]Dopisany: 06 Maj 2010, 19:07_________________________________________________Heh sorka nie te log-i wrzuciłem Log (0 - 011,010) Log (1 - 008,010)
Sztomel Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Strona z logami pewnie obciążona na maxa bo nie mogę jej otworzyć za żadne skarby, poczekajmy do jutra - może się uda bo ciągle mi resetuje połączenie.
ciahciah Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 filtr powietrza dawno był wymieniany? mi to wygląda na nie szczelność w dolocie
bondzo83 Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Opublikowano 9 Maja 2010 Filtr w zasadzie to 1,5 roku temu, od tego czasu przejechałem jakieś 30 tyś. km. ale jak patrzyłem przy czyszczeniu przepływomierza tak bardzo zasyfiony nie był.
ciahciah Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 no to dałeś mocy, wymieniaj filtr czym prędzej(MANN - C 26 168 lub KNECHT - 08796526 - LX622, innych nie polecam), A patrzyłeś pod mikroskopem? :gwizdanie: A inne filrty i olej też mają nalatane 30tys? Ja wymieniam co 10-12tys głównie ze względu na olej bo silnik robi się głośniejszy i turbina zaczyna szumieć za bardzo, no ale ja leje półsyntetyk. Wymień wszystkie filtry, paliwa też no i olej jak ma 30tys no chyba że szkoda Ci na to kasy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się