s4mtm Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 witam mam nastepujacy problem mianowice juz 2 raz zaczął mi uciekac płyn chłodniczy z tyłu na trujniku po dodaniu gazu kapie,a w zbiorniczku po dodaniu gazu zwraca płyn czym to może byc spowodowane? myslałem ze to uszczelka pod głowica ale nie ma ani śladów oleju w płynie ani białego dymu proszę o pomoc
cordi Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 jedyne odpowietrzenie w tym silniku jest na wężu powrotnym z nagrzewnicy a z którego miejsca dokładnie kapie bo u mnie kiedyś poluzowały się śruby z tyłu łączący taką plastikową obudowę z metalową rurką nie wiem czy o ten element ci chodzi. po skręceniu było ok, tylko musiałem odpowietrzyć.
s4mtm Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Opublikowano 4 Maja 2010 dokładnie to kapie z tyłu na tym trójniku dodam ze to trujnik z zamiennika za 15 zł może jest jakos wadliwy ???
syczylyjczyk Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Oszczędności na częściach bokiem wychodzą.
domjenick Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 a co ze wskazaniem temperatury-wzrasta,czy na 90 cały czas?
s4mtm Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Opublikowano 5 Maja 2010 wskaźnik temperaturu normalnie wzrasta do 90 stopni i potem,normalnie lekko spadnie podczas jazdy, grzeje w srodku , wszystko ok, nie gotuje mi się płyn ani nic takiego czy może się wytwarzac jakies duże cisnienie i czym to mogło by byc spowodowane , bo normalne jest ,że sie robi cisnienie ale żeby już 2 raz zaczęło kapac?
syczylyjczyk Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 W tym kolanku są dwa oringi duże i na czujniki mniejsze ,czy przy wymianie było zmienione wszystko,jeśli nie to jasne.Ew. słabej jakości kolanko.Innej opcji nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się