yesfan Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 mho - jak będziesz odbierał auto to poproś o zabierak (imbusik). Może to on był bezpośrednią przyczyną kłopotów, a nie sama pompa?
domjenick Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Wydaje mi się, że odpowiednie informacje można by wyciągnąć z zapisów komputera, ale niewiem czy się nie mylę. niestety,żaden komputer nie zapisuje takich danych,z prostych przyczyn-ten element nie ma odpowiedniego sterownika do kontroli-jest tylko sensor,mówiący o poziomie ciśnienia,zapalenie się kontrolki oznajmia o ciśnieniu niższym ,niż zadane,lub jego całkowity brak...jeśli zatrzymałeś silnik i nie jechałeś dalej-nie wydaje mi się,żeby skróciło to zywot turbiny
H4mm3R Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 No to miałeś niezłego farta, że obeszło się bez większych kosztów. Tak z czystej ciekawości, auto z Polskiego salonu czy sprowadzone? Domyślam się, że rok produkcji 2005.. 1
Gość mho Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Witam. To chyba będzie ostatni post w tym temacie. W weekend pojeździłem nim 300 km i sprawuje się bardzo dobrze. na początku z pewną dozą nieufności, więc delikatnie, a z czasem coraz mniej się pieściłem i na A2 się wypuściłem. Na tę chwile wszystko ok. @H4mm3R: Sprowadzone w 2007 z niemiec.[br]Dopisany: 17 Maj 2010, 07:53_________________________________________________Wątek można zamknąć.
Rekomendowane odpowiedzi