pxx1 0 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Witam, czy ktoś może wie jak powinno sie regulować kąt pochylenia kół tylnych w a4 b6 awx, sedan bez quatrro? Wymienilem sprezyny na sportowe no i przy wymianie sprężyn musialem to rozebrac, a teraz trzeba ustawic geometrie. Zauważylem ze na śrubie regulacyjnej (z takim mimośrodem ) są jakieś kreseczki , może wie ktos co i jak z tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 teraz kolego trzeba zrobić geometrie zawieszenia u diagnosty :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 prawidłowo po każdej ingerencji w układ zawieszenia, kierowniczy, powinno się skontrolować ustawienie geometri Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 ja sobie poznaczyłem przed wymianą i nic się nie zmieniło,byłem skontrolować na stacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 ja sobie poznaczyłem przed wymianą i nic się nie zmieniło,byłem skontrolować na stacji Tia, jakoś nie chce mi się wierzyć gdy ciężarówka obok stacji przejedzie to przy podłączonym kompie i czujnikach wskazania same się zmieniają nawet gdy auto stoi ma podnośniku nie dotykane, a ty sobie poznaczyłeś ? Jakoś nie widzę możliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geo78 0 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 podłączę się pod temat... moje przednie koło ma pochylenie 1,2 stopnia (góra ucieka do środka) diagnosta przy zastosowaniu jakiekoś komputerowego systemu (nie pamiętam nazwy) ustawił mi zbieżność i nie kazał się tym za bardzo martwić, że akurat na tym kole jest takie pochylenie. Stwierdził też, że nie ma możliwości zmiany ułożenia tego koła bo coś tam jest na stałe i producent nie przewidział możliwości korygowania tego ustawienia. Jaka jest Wasza opinia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomson 0 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 norma jest 1'12" wiec też bym tego nie ruszał ja mam 1'39" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geo78 0 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 hmm to już nic nie kumam na wydruku jaki dostałem od niego jest wyraźnie zaznaczone kolorem czerwonym więc niby poza normą... może uda mi się wrzucić jakoś skan tego (w późniejszym terminie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pxx1 0 Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Ja jutro jade na pelna geometrie kol (przod i tyl). Jak sie okazalo w b6 w tylnym zawieszeniu ustawia sie nie tylko kąt pochylenia kół ale takze zbiezność, szkoda ze tego nie wiedzialem bo prawie całkowicie zjechalo mi nowe opony W przodzie po wymianie sprezyn nic sie nie zminilo, ale tyl to calkowicie sie rozjechal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomson 0 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 sry, źle patrzyłem, z tyłu dla zawieszenia 1BV jest norma -1'50". Ano z tyłu też jest zbieżność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geo78 0 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 zajrzyj do mojego wątku o wydruku od diagnosty i powiedz co myślisz o tym... skąd wziąć dane o dopuszczalnym odchyleniu kół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 ja sobie poznaczyłem przed wymianą i nic się nie zmieniło,byłem skontrolować na stacji Tia, jakoś nie chce mi się wierzyć gdy ciężarówka obok stacji przejedzie to przy podłączonym kompie i czujnikach wskazania same się zmieniają nawet gdy auto stoi ma podnośniku nie dotykane, a ty sobie poznaczyłeś ? Jakoś nie widzę możliwości ty nie widzisz możliwości a ja widzę i wiem jak ustawienia były przed a jakie po "operacji" o czułości wskaźników myślę że nie trzeba :naughty:pisać :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuju 2 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 jakie są mniej więcej koszta sprawdzenia i ewentualnego ustawiania geometrii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malychicco 0 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 u mnie w rejonie 70 zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Stwierdził też, że nie ma możliwości zmiany ułożenia tego koła bo coś tam jest na stałe i producent nie przewidział możliwości korygowania tego ustawienia. Jaka jest Wasza opinia? Moja opinia jest taka abyś zmienił diagnostę pochylenia kół można ustawić po przez delikatne przesunięcie ławy. Potrzeba wymienić przy tym regulujące śruby mimośrodowe tj. 4szt śrub M12 do ławy + 4 szt śrub M10 do wsporników ławy(w części tylnej) auta - do dostania w aso w cenie ok. 70 zł/kpl. Dobry diagnosta będzie wiedział o co come one. Przy ustawianiu geometrii ważne jest aby wskazać w komputerze prawidłowy typ zawieszenia. Dla B6/B7 jest inne dla 1BA i jeden wspólny nastaw dla 1BE/1BV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się