gawey Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Bardzo prosze o analize Statyczne Log (0 - 014,018,023) Log (1 - 004,007,013) Log (2 - 000,001,003) Basic Log (0 - 004) Log (1 - 003) Log (2 - 000) Log (3 - 011) Dynamiczne Log (0 - 008) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011) Log (4 - 010) Log (5 - 001) Log (6 - 000) Z góry dziekuje
vauxhall95 Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Kat wtrysku za pozny,jak ci obroty faluja to dawke zmniejsz.Kata masz? bo turbo sie pozno budzi,przeplywka troche tnie(filtr powietrza kiedy wymieniony) po za tym nie widze nic niepokojacego
przemik Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Przy najblizszej okazji wywal kata i powtorz logi dynamiczne.
gawey Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Opublikowano 8 Maja 2010 kat raczej jest przynajmniej ja nie usuwalem filtr powietrza wymieniany ok 1000 km temu jedyne co jest niepokojace to na jalowym jak jest cieplo i silnik rozgrzany to trzepie autkiem troche za mocno
ciahciah Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 trzęsie bo: -dawka paliwa jest za duża -na pierwszym cylindrze wtrysk jest już byle jaki, zalej płyn do czyszczenia wtrysków -albo kompresja nie bardzo
gawey Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 dawke zmniejszylem i nic to nie dalo trzesie dalej
vauxhall95 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 to wtrysk leje albo nastawnik do czyszczenia.Na ile dawke zmniejszyles?
przemik Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 dawke zmniejszylem i nic to nie dalo trzesie dalej A moze dwumas juz ma dosc...
sokram Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Czesc, Ja bym sprobowal podmienic od kogos przeplywke(pozyczyc) i zobaczyc jak auto sie bedzie zachowywac. Moze zauwazylbys roznice...Nie jestem expertem ale widze ze ten czujnik kuleje od niskich obrotów w silniku. Jesli sie myle prosze mnie poprawic... Sokram
gawey Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 przeplywki niestety nie mam od kogo a dawke w logu 001 mam teraz ok 4,2
ciahciah Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 wrzuć logi po zmniejszeniu dawki, grupy 001 i 013 vagiem zrób korekcje dawki na maxymalną wartość i obserwuj czy coś zmaleją drgania, a potem zmniejsz dawkę na nim i zobacz drgania, a na koniec jeżeli nie ma żadnej poprawy w skrajnych ustawieniach ustaw sobie 4,0mg lub ciut mniej. jest katalizator czy wycięty? przepływka nie ma nic wspólnego z trzęsieniem budą, ale jej wartości świadczą ze jest już stara i czyszczenie by się zdało tak na początek... kolektor ssący sprawdź czy nie jest do czyszczenia. drgania ustają jak dodasz gazu tak 1100obr już nikną? - zastanów się nad wymianą plecionki... Wie ktoś o ile rożni się spalanie przy normalnej jeździe przy dawce 3,0mg a 5,0mg? może to być aż o litr więcej?
Maniek78 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Nie wiem dlaczego być możne się mylę ale dawkę paliwa ma za małą w logach statycznych widać to w grupie 01 ma 1.1 a powinno być 4.6 oraz w grupie 000 poz 4 011 a powinno 23 poprawcie jeśli się mylę.
gawey Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Opublikowano 24 Maja 2010 oczywiscie ze drgania ustaja jak silnik ma wyzsze obroty [br]Dopisany: 13 Maj 2010, 14:30_________________________________________________i jaki wplyw ma plecionka na telepanie autka ?
przemik Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 i jaki wplyw ma plecionka na telepanie autka ? Spory ... ale raczej na wolnych obrotach...
gawey Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Opublikowano 24 Maja 2010 A DLACZEGO W GRUPIE 013 na 4 cyl nie ma zadnych danych ?
przemik Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 A DLACZEGO W GRUPIE 013 na 4 cyl nie ma zadnych danych ? Było opisywane... poszukaj na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się