golab24 Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 Dzięki za numer, w firmie podanej przez elmo814 za taką turbinę, nową lub po fabrycznej regeneracji z 12 miesięczną gwarancją chcą 1600 zł + 65 za przejściówkę (robi się ciekawie). Pytanie czy tej firmie można wierzyć. Wiem że odbiegam nieco od tematu bo chodzi mi o AWX, ale może pójść w stronę BRD jak kolega wrclaguna, a nie rozważać taką opcję jak 170 KM spowszednieje.
fayera Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 ale może pójść w stronę BRD jak kolega wrclaguna, Czyli BRD pasuje nawet bez przejściówki?
krzyniek Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 ale może pójść w stronę BRD jak kolega wrclaguna, Czyli BRB pasuje nawet bez przejściówki? tak
MAGIC87 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 AWX podobno bezpiecznie pompuje do 1.5, AVF nie mam pojęcia. ja dzisiaj robiłem logi i pompuje 1.5 bara pomysl czy nie lepiej BRD wsadzic niz bawic sie z AWX,
Nonilion Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Turbina to jedno. Ale czy wtryski nie są za słabe na taki mod?
golab24 Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Opublikowano 17 Maja 2010 Nawet gdyby wtryski nie wydalały przy maksymalnych możliwościach turbiny BRD to jej wybór daje pewne możliwości rozwoju na przyszłość. Pozostaje pytanie jaki jest stosunek ceny turbiny BRD do AWX/AVF, bo może nie warto wydawać większą kasę za możliwość rozwoju w przyszłości. Zna może ktoś oznaczenie turbiny BRD?
Jarol Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 czy wymiana na BRD jest równie bezproblemowa? Tak
bipi555 Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Panowie, to ile tak bezpiecznie moge podniesc swoja A4 z silnikiem AVb, by cos sie po jakims czasie oczywiscie nie rozlecialo??,i oczywiscie bez wymiaty turbiny i innych elementow, i koszt takiego czegos to jaki jest???
fayera Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Panowie, to ile tak bezpiecznie moge podniesc swoja A4 z silnikiem AVb, by cos sie po jakims czasie oczywiscie nie rozlecialo??,i oczywiscie bez wymiaty turbiny i innych elementow, i koszt takiego czegos to jaki jest??? 140 PS
bipi555 Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 bo mam mozliwosc zrobienia u kolesia ktoryt sie tym zajmuje , kosztuje to 350zeta, zmiana map czy cos takiego , czy to bedzie bezpieczne?? wiem ze duzo osob robilo u niego
fayera Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 bo mam mozliwosc zrobienia u kolesia ktoryt sie tym zajmuje , kosztuje to 350zeta, zmiana map czy cos takiego , czy to bedzie bezpieczne?? wiem ze duzo osob robilo u niego Twoje auto-Twoja sprawa.Ja bym nie eksperymentował. Też mam kolegę który zajmuje się tym amatorsko i nigdy bym mu auta nie oddał do zmiany programu. Masz na forum gdzie można zrobić to fachowo. oczywiście koszta większe ale i pewność i bezpieczeństwo.
miro_x Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/all_turbo_brd_2_szt-t133565.0.html http://moto.allegro.pl/item1037102475_audi_a4_turbina_2_0tdi.html w tym kierunku bym poszedł. Gt1749VA to będzie zaraz za małe
golab24 Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Opublikowano 17 Maja 2010 Ile można spodziewać się przyrostu mocy/momentu po zastosowaniu tylko i wyłącznie turbiny BRD w AVB przy założeniu że modyfikacja softu będzie na bezpiecznym poziomie? Czy 170 KM jest realne i bezpieczne przy tej turbinie i pozostałych elementach z serii?
bipi555 Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 mam wiec jeszcze jedno pytanko do znawcow ,czy box VT 101301 V-tech CHIP DO 1.9 TDI, bedzie pewniejszy niz zmiana map u kolesia?? bo jest okazja kupienia takiego boxa za 450 zl, a wiem ze nowy kosztuje 1400 zlotych, co sadzicie o tym ???
fayera Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 mam wiec jeszcze jedno pytanko do znawcow ,czy box VT 101301 V-tech CHIP DO 1.9 TDI, bedzie pewniejszy niz zmiana map u kolesia?? bo jest okazja kupienia takiego boxa za 450 zl, a wiem ze nowy kosztuje 1400 zlotych, co sadzicie o tym ??? poczytaj najpierw o box-ach
golab24 Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Opublikowano 17 Maja 2010 Wybacz, ale wątek, który rozpocząłem dotyczy wymiany turbiny z AVB na AWX, przy założeniu że będę modyfikować oprogramowanie ECU, nie chciałbym aby wątek ten zszedł na tematy poboczne. Na temat Box-ów można wiele znaleźć na tym forum, i zawsze pozostaje możliwość założenia własnego wątku np. „Co zyskam wstawiając box-a”. Osobiści preferuję bezpieczny chiptuning, BOX to jedynie próba zmuszenia ECU do reakcji na przekłamane sygnały z czujników.
bipi555 Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 ok, dziekuje za info i przepraszam za zasmiecanie , pozdrawiam:)
done Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Czy coś ruszyło w tym temacie. golab24 sam wymieniałeś turbo. Pozdrawiam
Plusa1338 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Jakaś różnica między turbem brd a arl ? Która lepiej " ciągnie " od dołu? Kupował ktoś zregenerowana turbine na allegro ? Jak tak to od jakiej firmy ? Edytowane 29 Lipca 2017 przez Plusa1338
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się