kostek01 0 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Czy dokręcenie koła dwumasowego wiekszą siła może je uszkodzić? Zamiast 60Nm+90, zostało dokręcone 90Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 ostatnio wymieniając dwumase i sprzęgło, dokręciłem tak jak producent podaje, (nie pamiętam teraz ile dokładnie Nm) ale wydawało mi się jakoś mało więc poprawiłem na ok 75-80Nm. od tamtej pory przejechałem z ok. 2000km i wszystko jest ok, zero poślizgów, drgań, dzwonienia itp, dodam, że mój silnik generuję większą moc niż ustawa przewiduje także uważam, że 90Nm nie zaszkodzi dwumasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 0 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 mnie sie wydaje, ze 60Nm + 1/4 obrotu to duzo wiecej niz 90Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 a ja sie podlacze pod temat. tak z innej beczki mam pytanie czy zamiast dwumasa mozna wlepic jednomas do ajm? do starszego afn-a jest mnustwo o tym opisane ale ajm!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Co do momentu dokręcania śrub, to nic się nie stanie z dwumasem jeśli jest mocniej dokręcone. Jeśli chodzi o jednomas do AJM to nie ma z tym problemu. Musisz tylko dobrać odpowiednie sprzęgło (tarczę, docisk i łożysko oporowe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 to i ja zapytam warto zmieniac dwumas na jedno?? jakies koszta ewentualne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Zmiana ze sprzęgła dwumasowego na zwykłe z reguły jest stosowana w przypadku uszkodzenia tego pierwszego. w ten sposób można znacznie obnizyc koszty naprawy. Ale nie pozostaje to bez znaczenia dla komfortu i jakości eksploatacji. Silniki, w których zastosowano sprzęgło dwumasowe rozwijaja dość znaczne momenty obrotowe i w wyniku tego w niektórych zakresach prędkości obrotowych silnika powstają znaczne drgania, które przenoszą sie dalej na cały układ napędowy. Preciwdziałac temu ma własnie dwumas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewb25 0 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 tak zapytam jaki masz przebieg że już wymieniasz ten dwumas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek01 0 Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 240 000 km mam przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestrus 2 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Też wymieniam - 202000kk. - o ile jest w 100% autentyczny a wydaje się być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się