grzybek26 Opublikowano 16 Lipca 2007 Opublikowano 16 Lipca 2007 witam wszystkich no to tak ja mam taki problem ze swoim autkiem wiec jest tak jak na postoju mu sie daje do konca gaz to go przymuli i obroty dojda tak przed 6tys ale jak mu sie da gaz powoli to niekiedy obroty dojda ponad 6-7 tys w trasie autkoma tak ze niekiedy poleci jakie 160 km/h i zaczyna szarpac niekiedy poleci troszke wiecej ale to nie to.na moj gust czegos mu brak albo powietrza albo paliwa ale nie jestem znawca wiec to tylko moja opinia.ze strony turba dochodzi dziwny glos jak autko wchodzi na obroty i jak z nich spada jak by cos wchodzilo w jakieswibracje ktos cos pisal o jakiejs blaszce w turbo moze to to jeszcze co wiem to pod tym plastikiem co przykrywa filtr powietrza jest coc co przypomina jakby pompke i wchodzi tam jakis przewod jakby paliwowy i ktos to z jednej strony zlamal ale jest sklejone i sie trzyma co to jest i od czego nie wiem.z podlaczeniem do kompa i zrobienie jakis testow to raczej nie da rady bo autko jest na wyspach i niezle ty kasuja w serwisie.no i pytanie jest co to i moze jakies pomysly.silnik na postoju chodzi rowniutko w srodku cicho.wiec jak by ktos mial jakies pomysly to bylbym wdzieczny no i z gory dzieki [br]Dopisany: 14 Lipiec 2007, 21:27 _________________________________________________no widze ze jak na razie kazdy tylko czyta i nie szybko jakas wskazowke dostane.wiec zostaje tylko czekac a noz ktos bedzie wiedzial
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 16 Lipca 2007 Opublikowano 16 Lipca 2007 Kolego, może po prostu jeszcze nikt ci nie odpowiedział bo po prostu nikt nie rozumie co napisałeś? Kumam, że nie każdy jest humanistą i musi pięknie pisać no ale bez przesady. Mógłbyś chociaż interpunkcję zastosować. Co do tematu to powinieneś zrobić diagnostykę (błędy i sprawdzenie bloków) bo to jak wróżenie z fusów.
pre_pl Opublikowano 17 Lipca 2007 Opublikowano 17 Lipca 2007 a filtry kiedy ostatni raz zmieniałeś ? jaka blaszka w turbo ? Żadna blaszka.... Kolego, może po prostu jeszcze nikt ci nie odpowiedział bo po prostu nikt nie rozumie co napisałeś? :th:
grzybek26 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2007 siemanko! filtry wymienione prawie jeszcze tylko filtr paliwa.wiec zobacze a noz to on.a tak przy okazji to gdzie i ile kosztuje interfejs ao a4?[br]Dopisany: 01 Sierpień 2007, 19:44 _________________________________________________No witam no to tak filtry wymienione no i chyba dalej to samo. Wiec moze dla przypomnienia jak sie wciska gaz do konca to obroty nie ida od razu do konca tylko jakos tak powoli.To tak jakby brakowalo mu mocy,tak kolo 5tys obr zaczyna przerywac.I tak samo w trasie nie zbiera sie jakos jak na auto z turbina,tylko tak sobie.do 150 - 160 i zaczyna jakby szarpac.Poki co zamowilem juz kabel to sie zobaczy.
neo61 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Jak dla mnie to turbina do regenracji albo wymiany. Jeździłem dwoma innymi autami z turbiną (nie audi) i objawy dokladnie takie same!! Przy pewnej predkości brakuje mu doładowania i zaczyna szarpać. W moim przypadku turbina była skończona mimo,że nadal było słychac ,że pracuje:) Powodzenia Jak dla mnie to bankowo koniec turbiny. p.s.Jeżeli chcesz szybko sprawdzić turbine to wystarczy,że znajdziesz wąż dolotowy który idzie od niej spowrotem do przepustnicy.Chwyć go i załam, a kolega niech mu wdepnie na maksa.Jeżeli będziesz w stanie utrzymac ten waż nadal załamany to jest po turbinie, a jeżeli ciśnienie będzie tak duże ,że się wyprostuje znaczy ,że turbinka pracuje i podaje co trzeba. Pozdrawiam neo61
szogun0 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 A ja śmiem twierdzić, że jedna z cewek ma przebicie na uzwojeniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się