uris Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Witam,mam problem z multitronikiem , delikatnie szarpie przy 10km/h potem czuć przy 30km/h .Może opisze jak to się stało ,skrzynka działała idealnie aż do pechowego wieczoru i pechowego miejsca .Poruszałem się autem po osiedlu krętych uliczek i o różnym ułożeniu terenu ,spore górki ,szukałem pewnego adresu ,poruszałem się z prędkością około 10-30km/h jeździłem tak z 40min i w pewnej chwili poczułem że skrzynka zaczęła szarpać . W cześniej na forum przewałkowałem tematy odnośnie multi. pierwsze czym się łudziłem to że wypadła Adaptacja więdz podpinam Vag-com sprawdzam i się okazuje ze na kanale 11 wypadła Adaptacja . Pierwsze cę robię to test z górką ,auto startuję ( nie ma problemu ) postanawiam zrobić ponowną adaptację. Przystępuję do procedury Adaptacji ,kasuje stare ustawienia włączam sobie kanał 10 i 11 temperatura OK około ponad 80 stopni - ADP Run ,ruszam do przodu ( dosyć dynamicznie ) na odcinku około 40m trzymam w miarę stałe wychylenie pedału gazu , zaczynam hamować ( nie ostro ) zatrzymuję się i czekam , widzę jak okienko current zmienią się wartość i po około 10-20s wskakuję ADP OK , to samo robię do tyłu i też jest ADP OK , adaptacja wskakuje za pierwszym razem ale niestety szarpanie dalej pozostaje , i teraz się zastanawiam czy muszę tą jazdę do przodu i do tyłu powtórzyć to magiczne 5-10 razy ?? Dodam jeszcze że brak błędów z Multi. i na zimnej skrzyni brak szarpania. Na liczniku mam niby 130tys sam zrobiłem 40tys za mojej kadencji nie wymieniełem oleju , w cześniej też nie wiem czy był wymieniany olej .Jutro będę w Poznaniu i zamierzam podjechać do TEO Motors może coś poradzą ewentualnie umówię się na inny termin.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się