Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Złamany klucz


pakotomasz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem z jednym z oryginalnych kluczyków (tzw. scyzoryk). Po prostu się złamał (patrz zdjęcie) i w związku z tym mam pytanko. Czy da rady go jeszcze jakoś naprawić np. próbować delikatnie przespawać czy niestety będę musiał dorobić nowy i go zakodować? Chyba dość drogie jest dorobienie i kodowanie nowego?Pozdr.

Mij69.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale ten grot też trzeba dorobić...a do tego chyba trzeba rozebrać kluczyk...a z tego co wiem jak go rozbierzesz to rozłączasz baterie.gdy go nie złożysz w ciągu 30 sek.kluczyk trzeba znowu kodować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie go mogę dorobić? U takiego gościa co dorabia zwykłe klucze np. do domu też?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej tak...tylko on będzie musiał umieć go zakodować...kolega kodował klucz to u jakiegos kolesia dał 40 zeta bo serwisie chcieli jakieś70zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kluczyku do B6 nie ma takiego bolca do wyciągnięcia grota??

FDRK0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest coś takiego !:> , więc chyba wystarczy tylko go wyjąć i nie będzie potrzeby wyjmowania baterii, żeby dorobić sam grot? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem także tego pilota od złamanego kluczyka (dawno nie używany) i okazało się, że nie dział. Chciałbym go jakoś rozebrać bo może bateria padł, ale nie wiem jak się za to zabrać żeby czegoś nie połamać. Może mi ktoś doradzić jak to zrobić? Czy jeśli faktycznie bateria jest "padnięta" będę musiał na nowo kodować ten kluczyk po dorobieniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest napisane jak rozłożyć kluczyk:

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_wymiana_gumowych_nakladek_w_kluczykach-t56816.0.html

U mnie było dokładnie to samo - kluczyk długo nieużywany, nie działał pilot. Po wymianie baterii też nie zadziałał. Wystarczyło, że kluczykiem z niedziałającym pilotem odpaliłem samochód, przejechałem jakąś trasę (było to kilka km, nie wiem ile trzeba przejechać - może wystarczy samo uruchomienie silnika) i po tej operacji pilot w kluczyku już normalnie działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się. Z rozłożeniem kluczyka sobie poradziłem. Niestety bateria jest ok, ale otwieranie i zamykanie samochodu nie działa :shocked: Może immo jest rozkodowane? Jeśli dorobię nowy grot ile może mnie kosztować kodowanie immo? Mam jakiś kod na takiej zawieszce wraz kluczykiem serwisowym, więc to chyba ten do kodowania. Czy może to zrobić jakiś gościu z VAG-iem czy zostaje jedynie ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się. Z rozłożeniem kluczyka sobie poradziłem. Niestety bateria jest ok, ale otwieranie i zamykanie samochodu nie działa :shocked: Może immo jest rozkodowane? Jeśli dorobię nowy grot ile może mnie kosztować kodowanie immo? Mam jakiś kod na takiej zawieszce wraz kluczykiem serwisowym, więc to chyba ten do kodowania. Czy może to zrobić jakiś gościu z VAG-iem czy zostaje jedynie ASO?

a co ma immo do działania pilota??Jak auto zapala to znaczy ze immo jest ok i potrzebujesz tylko zaprogramowac pilota a jak to dowiesz sie w dziale warsztat :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze głupie pytanie, ale zanim coś zepsuje wolę zapytać. Czy jeśli będę próbował odpalić samochód dorobionym kluczykiem, który nie ma zakodowanego immo spowoduje to jakieś konsekwencje czy po prostu nie odpali i tyle? Nie chciałbym zablokować czego np w centralce i potem szukać na szybko kogoś z VAG-iem, żeby mi to odblokował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze głupie pytanie, ale zanim coś zepsuje wolę zapytać. Czy jeśli będę próbował odpalić samochód dorobionym kluczykiem, który nie ma zakodowanego immo spowoduje to jakieś konsekwencje czy po prostu nie odpali i tyle? Nie chciałbym zablokować czego np w centralce i potem szukać na szybko kogoś z VAG-iem, żeby mi to odblokował.

nie odpali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech...

Wystarczy dorobić grot i wymienić. Nic nie trzeba kodować.

Kluczyk nie działa teraz , bo jak sam napisałeś, dawno nie uzywany.

Pewnie od ostatniego użycia rozłączałęś aku itp.

1.Wsiądź z tym kluczykiem do auta

2.włóż go do stacyjki

3.wciśnij obojętnie który przycisk na kluczyku i przekręć go w stacyjce(trzymając przycisk wciśnięty)

4.przytrzymaj kilkanaście sekund

5. powinien działać

:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpali i zgasnie

ale jak przyłożysz stary kluczyk, a odpalasz dorabianym to odpali i nie zgaśnie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poprzedniej stronie kolega mech15 pokazał jak. Przy otwartym kluczyku naciśnij przycisk do składania i lekko złóż np. pod kątem 90stopni, zobaczysz taki maleńki bolec (to ten czarny punkcik na początku grotu, przy obudowie). Wystarczy go wybić i już ma sam grot w ręce :naughty:

DSC01049.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...