Perezip Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Kowi 131km wyszło przed włożeniem boschowskich wtrysków, jak pojechałem na program to miałem wszystko złożone włącznie z przerobioną pompą z tym że wtedy miałem wtryski firada bodajże. Rogal obejrzał wszytsko, na pierwszy rzut oka pochwalil że wszystko ladnie złożone itp, zapytał jakie graty, powiedziałem że pompa po regeneracji i przeróbce na 11nastke. Powiedział że cudów nie ma oczekiwac po tym bo ponoć takie rozwiązanie się nie sprawdza... i klops.. po strojeniu wlasnie wtedy wysżło 131 km, jak zobacyzłem wynik to myslalem ze tyle wyszło po samych gratach Diagnoza Rogala była taka że pompa totalny kibel. I wiecej sie nie dało. Polecił wymienić całą pompę na ory 11 i dopiero przyjechac na korekte. Wziąłem wykres i odrazu poleciałem do Nadarzyna, Powiedziałem jaka jest sytulacja, Podkowinski troche sie zszokował tym, zadzwonił bodajże do diagtronika zapytał ile powinno wyjsc na tych gratach i stwierdzil żebym zostawił auto. Także zostawiłem i po 3 dniach przyjechałem po odbiór, diagnoza byla taka że pompa sprawna w 100% wszystko zrobione super ( nawet powiedział że pzerabiał kilka takich pomp na 11 i wszystko było spoko z nimi ) i że to wina wtrysków, wymieniłem odrazu wtryski na bosche i auto odżyło, jest dużo dużo lepiej i ładnie sie teraz odpycha, tylko dlaczego na ciepłym nie może zapalić.... nie mam bladego pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Z tym paleniem to nie wiem, zrób logi statyczne dynamiczne i do diagnostyki, moze ktos cos zauwazy... Ja na twoim miejscu pojechałbym na korekte softu, te graty powinny wypluć min te 160km:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 po zmianie wtryskow na bosche słabo pali jezeli tak to pompa jest słaba-nic bardziej mylnego ze tak ma byc.Wsadziles pewnie wtryski 220/300 i po tym jest gorzej z paleniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 Ja mam przerobioną pompe 11ke i 216ki bosha 220/300 i nie było zadnych problemów z paleniem czy to zimny czy ciepły:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 Opublikowano 8 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2012 dlatego mowie ze pompa słaba i nie powinno tak byc z paleniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 nowe ori wtryski AFN i problemy z zapalaniem pomimo prawidłowo kręcącego rozrusznika i prawidłowej dawki jałowej sprawa prosta ale tu są inne wtryski, inne ciśnienia wtrysku, wszytko się przez to rozjeżdża, dawka jałowa i dawka startowa... zrób adaptacje dawki na min i zimny silnik zapal, na ciepłym też sprawdz jak zapala z nim dawką jałową, potem zrób adaptacje na max dawkę i też zapal tylko druga probe na zimnym i ciepłym silniku zrób najlepiej następnego dnia, to wyjaśni czy problem leży w pompie czy w źle dobranym dawkowaniu pod te wtryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 u mnie w AHU na seryjnych wtryskach na zimnym palil od strzala na cieplym slabo, po zmianie na 216 220/300 zaczal nawet na zimnym palic slabo, teraz wymianilem pompe na AFN sprawdzana w boschu i teraz zaczal palic na zimnym znowu od strzala i lepiej na cieplym i jeszcze jest duzo mniej czarnego dymu za mna gdzie na pompie AHU dymil nawet przy spokojnej jezdzi...w tygodniu zawioze pompe AHU do sprawdzenie i ciekawe w jakim stanie bedzie... problem slabego odpalania na cieplym moze byc ochrona dwumasu zapisana w mapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perezip Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 po zmianie wtryskow na bosche słabo pali jezeli tak to pompa jest słaba-nic bardziej mylnego ze tak ma byc.Wsadziles pewnie wtryski 220/300 i po tym jest gorzej z paleniem. Dokładnie, wtryski są ustawione na 220/300 Czyli wychodzi na to że w Nadarzynie skopali robotę...bo pompa przerobiona i calutka zregenerowana zaraz przed zrobieniem progaramu. Pojadę do innego pompiarza może na sprawdzenie tej pompy, jak się okażę że jest lipa to będę musiał reklamować. Zrobię jeszcze logi i sprawdzę dawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Ja by sprawdził wtryski bo słyszałem fatalne o nich opinie od gości, którzy się zajmują chiptuningiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 źle ustawione ciśnienia wtrysków tez powoduje ze auto minimalnie gorzej zapala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się