Thom4s Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Tak jak w temacie. Jaka jest bezpieczna granica Nm w tej skrzyni żeby jej nie przeciążyć. Planuję mody w silniku i nie chciałbym żeby się wysypała. Na audizine są projekty K04-15 i Garrett GTRS z tiptroniciem i limit momentu podawany jest na około 300lb ft czyli trochę ponad 400Nm. Wiem też że można taką skrzynię wzmocnić. Jakie są wasze doświadczenia lub opinie. Jeśli macie jakąś wiedzę na temat prosiłbym o podzielenie się nią. Przeglądałem forum i mało jest postów na ten temat.
ghost1717 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Moja ma przejechane 170 tys km... i cały czas smiga tak samo! Głównym warunkiem tutaj jest chyba czestość zmian oleju... ZF poleca wymiany co okolo 80-120 kkm... ja robie co 60 i wszystko ok! pozdrawiam Łukasz edit: z tego co wiem to w DE robią auta nie wiecej jak na 430 Nm dla tych skrzyn w DIESLACH oczywiscie mniej...
zegarmistrz Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 http://www.zf.com/na/content/media/united_states/corporate_replacement_parts_1/service_portfolio/passenger_cars/5HP19FLA.pdf Z tego co tam wyczytałem to 310 Nm..
Thom4s Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Opublikowano 24 Maja 2010 http://www.zf.com/na/content/media/united_states/corporate_replacement_parts_1/service_portfolio/passenger_cars/5HP19FLA.pdf Z tego co tam wyczytałem to 310 Nm.. Czytałem to, Input Torque 310Nm. Jeśli rzeczywiście tylko tyle to nie dobrze. DSG ma limit 350Nm, a jest delikatniejszą skrzynką od Tipa dlatego mnie to dziwi. Tutaj jest film z GTRS i w tych A4 na pewno jest więcej niż 310Nm Ten trugi ma chip VASTa http://www.youtube.com/watch#!v=v7vcfyvn284&feature=related[br]Dopisany: 18 Maj 2010, 20:26_________________________________________________ Znalazłem dane odnośnie max momentu obrotowego dla tej skrzyni. Rozróżnia się dwa rodzaje tiptronica dostępnego w A4 - FWD i quattro. FWD to 5HP19FL stosowany w A4 (1.8, 2.8), A6 (2.8), A8 (3.7) Input Torque = 310 Nm (~ 228 Ft/Lb) Quattro to 5HP19FLA stosowany A4 (quattro 1.8, 2.8), S4 (quattro 2.7), A6 (quattro 2.7, 2.8, 3.0 ), Allroad (quattro 2.7), VW Passat W8 4motion, Input Torque = 420 Nm (~310 Ft/Lb) To tak na przyszłość. Jednym słowem można rezać, ewentualnie wzmocnić sprzęgło hydrokinetyczne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się