Jasiu- Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Witam, Czy ktoś może zmierzyć długość bagnetu do mierzenia poziomu oleju silnikowego? Dotyczy 2.0 TDi - 2006 Za każdym razem jak tylko oleju osiągnie poziom równiutko pośrodku między minimum a maximum to zapala mi się kontrolka niskiego stanu oleju. Dopiero jak wleję olej lekko ponad max to kontrolka gaśnie. Podejrzewam, że ten lipny bagnet jest trefny. Szczegół, że takiego kiepskiego drutu to jeszcze nie widziałem. Nie dość, że się wygina to jeszcze ledwo widać olej na nim.
.Pablo. Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Mam co prawda silnik BPW ale u mnie leje oleju do pół stanu i jest ok nie zapala się żadna kontrolka niskiego stanu jak znajdę chwile to zmierzę ten bagnet.
augustA4 Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Witam, Czy ktoś może zmierzyć długość bagnetu do mierzenia poziomu oleju silnikowego? Dotyczy 2.0 TDi - 2006 Za każdym razem jak tylko oleju osiągnie poziom równiutko pośrodku między minimum a maximum to zapala mi się kontrolka niskiego stanu oleju. Dopiero jak wleję olej lekko ponad max to kontrolka gaśnie. Podejrzewam, że ten lipny bagnet jest trefny. Szczegół, że takiego kiepskiego drutu to jeszcze nie widziałem. Nie dość, że się wygina to jeszcze ledwo widać olej na nim. Masz racje !! Te bagnety to ostatni syf !! Nic nie widać szczególnie jak zalany jest świerzy olej. Zobacze w moim BLB jaka jest długość.
rakud29 Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 ja mam blb i tez jak jest stan oleju do polowy na bagnecie to swieci juz kontrolka musi byc max
augustA4 Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 ja mam blb i tez jak jest stan oleju do polowy na bagnecie to swieci juz kontrolka musi byc max U mnie jest poprawinie. Stam min. i kontrolka dopiero się zapala. Widze że niezły kosmos z tymi poziomami.
Jasiu- Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Opublikowano 19 Maja 2010 m blb i tez jak jest sta Widocznie jak im się ucięło drutu taki bagnet się zrobił [br]Dopisany: 19 Maj 2010, 19:20_________________________________________________ Masz racje !! Te bagnety to ostatni syf !! Nic nie widać szczególnie jak zalany jest świerzy olej. Zobacze w moim BLB jaka jest długość. Jak zmierzysz to daj znać skąd dokąd mierzyłeś? Chyba różnica w długości między dobrym a złym bagnetem będzie wynosić około 0,5 cm
marjankowi Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 W BRE drut ma 55.2cm ,a do tego kołnierza na rączce 59cm
campos Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Mam ten sam problem co kolega Jasiu. W sumie sugeruje sie kontrolka, doleje oleju , jak sie nic nie świeci to jest ok a jak mało to jeszcze trochę dolewam . Z tym bagnetem to wielka kiszka, u mnie musi byc ponad stan
macieek Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Co do bagnetow w nowszych wozkach to rzeczywiscie helmuty odstawily kiche W BKD z 2006 w A3 tez jest ten "wynalazek". G... na nim widac. Nie ma porownania z AFN/AWX tam bagnet jest z plaskiego drutu szerokiego, widac na nim pieknie jak na dloni ile jest oleju. A w nowszych wozkach cienki gietki drut jak w corsie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się