carlsten Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2010 Jeśli już bd. kupował używkę, to chciałbym ją widzieć w realu. Bo nie obrażając nikogo, ale każdy może zachwalać swój towar, dawać super zdjęcia, nawet logi, ale skąd pewność, że będzie to dotyczyło tej turbiny co przyjdzie? Nie wiem nie wiem zobaczę dziś dokładnie obejrzę swoją, i pooglądam wszystko dokładnie
rookie Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 No ale chopaki z forum g$wna ci nie wcisna, my nie takie swinie. Oczywiscie, ty wybierasz.
Gość -makaveli- Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 na moje turbo conajmniej do regeneracji.... :gwizdanie:
Tzieland Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Jeśli już bd. kupował używkę, to chciałbym ją widzieć w realu. Bo nie obrażając nikogo, ale każdy może zachwalać swój towar, dawać super zdjęcia, nawet logi, ale skąd pewność, że będzie to dotyczyło tej turbiny co przyjdzie? Nie wiem nie wiem zobaczę dziś dokładnie obejrzę swoją, i pooglądam wszystko dokładnie ale co ty chcesz znalezc myslisz, ze jak ja poogladasz to magicznie sie naprawi i nie bedziesz musial nic z nia robic wg mnie masz dziwne, dziecinne podejscie do tematu, ludzie co sie znaja mowia tobie co jest, inni oferuja dobre turbiny, a ty dalej brniesz w swoje i myslisz, ze moze to cos innego pamietaj, ze nie jezdzisz polonezem i niestety takie czesci jak turbina, zawieszenie, wtryski i pompa sa dosyc drogie, a niestety wiekszosc diesli ma juz nalatane bardzo bardzo duzo km i pewnie realny przebieg jest 2x wiekszy niz ten u was na blatach, nawet jak macie ksiazki serwisowe
jnx Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 ja mogę podać nr. VIN ale dobra niech chłopak robi co chce
carlsten Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 Po pierwsze primo to samochód rodziców i jak tylko mogę im sugerować co mają robić. Po drugie to ja wiem, że "chłopaki, kitu nie wcisną i chcą dobrze", rzeczywistość jest taka, że każdy chce zarobić. Po 3 przebieg to wiadomo, że jest jedna wielka lipa... Po 4 na poprzedniej stronie tego tematu ktoś sugerował, że to nie koniecznie turbo, dlatego stąd moje "rozkojarzenie". Oleju jak się okazało nie bierze tak dużo jak mi się wydawało. Muszę się upewnić, że to turbo a nie np. pierścionki już puszczają... Do Tzieland: to, że mam 19lat nie znaczy, że jestem dzieckiem czy mam dziecinne podejście. Na pewno mam lepsze podejście co do aut niż nie jeden "dorosły" facet, który "zna" się i jeździ samochodami od xx lat
joker-lukasz Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Po pierwsze primo to samochód rodziców i jak tylko mogę im sugerować co mają robić. Po drugie to ja wiem, że "chłopaki, kitu nie wcisną i chcą dobrze", rzeczywistość jest taka, że każdy chce zarobić. Po 3 przebieg to wiadomo, że jest jedna wielka lipa... Po 4 na poprzedniej stronie tego tematu ktoś sugerował, że to nie koniecznie turbo, dlatego stąd moje "rozkojarzenie". Oleju jak się okazało nie bierze tak dużo jak mi się wydawało. Muszę się upewnić, że to turbo a nie np. pierścionki już puszczają... Do Tzieland: to, że mam 19lat nie znaczy, że jestem dzieckiem czy mam dziecinne podejście. Na pewno mam lepsze podejście co do aut niż nie jeden "dorosły" facet, który "zna" się i jeździ samochodami od xx lat kolego nie rzucaj się tak bo tu nikt nie chce Cie zrobić w chu**** ludzie chcą Ci pomóc a Ty nie potrafisz nawet za to podziękować.. jesteś na forum a nawet się nie odezwiesz na wątku o spotach na podlasiu.. a jeden z naszych kolegów z Suwałk ma Vaga i jakbyś go ładnie poprosił i pojawil się na spocie to na pewno by Ci podłączył auto i wtedy miałbyś jaśniejszą sytuację.. bo to że Ci auto zamula to nie znaczy w 100% że to turbina.. ale chyba bez Vaga to tylko wróżenie z fusów.. chyba że chcesz wymienić pól samochodu to można strzelać po koleipozdr
Fifiński Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Po pierwsze primo to samochód rodziców i jak tylko mogę im sugerować co mają robić. Po drugie to ja wiem, że "chłopaki, kitu nie wcisną i chcą dobrze", rzeczywistość jest taka, że każdy chce zarobić. Po 3 przebieg to wiadomo, że jest jedna wielka lipa... Po 4 na poprzedniej stronie tego tematu ktoś sugerował, że to nie koniecznie turbo, dlatego stąd moje "rozkojarzenie". Oleju jak się okazało nie bierze tak dużo jak mi się wydawało. Muszę się upewnić, że to turbo a nie np. pierścionki już puszczają... Do Tzieland: to, że mam 19lat nie znaczy, że jestem dzieckiem czy mam dziecinne podejście. Na pewno mam lepsze podejście co do aut niż nie jeden "dorosły" facet, który "zna" się i jeździ samochodami od xx lat Poza tym skąd mamy wiedzieć ile masz lat, jeśli tego nie wpisałeś w profil ?? Możesz mieć 9 albo 99
piper1410 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 to ten sam objaw co u mie ....3 tygodnie temu to przechodzilem....az wkoncu turbo padlo....kupilem regenerowana z roczna gwarancja(oddajesz swoje turbo a firma przesyla swoje z gwarancja)....i autko smiga.....ja zaplacilem 900 zl za turbo no i do tego dochodza koszty wymiany wszystkich filtrow i oleju
joker-lukasz Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 to ten sam objaw co u mie ....3 tygodnie temu to przechodzilem....az wkoncu turbo padlo....kupilem regenerowana z roczna gwarancja(oddajesz swoje turbo a firma przesyla swoje z gwarancja)....i autko smiga.....ja zaplacilem 900 zl za turbo no i do tego dochodza koszty wymiany wszystkich filtrow i oleju gdzie regenerowałeś?? jakieś sprawdzone miejsce??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się