davidoff163 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Jak w temacie, muszę wymienić tylny amortyzator w A4, proszę o info, jak to zrobić samemu?[br]Dopisany: 20 Maj 2010, 13:41_________________________________________________ ... i zapomniałem dodać, że moja Audi jest w combi, i nie 1,9 lecz 1,8 benzyna [mod]To popraw profil, bo mylisz innych, którzy by chcieli Ci pomóc[/mod]
RS Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Demontaz tapicerki po bokach i reszta juz z gorki....
zgredek27 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52215 a opis jest i chyba na tym forum i na a4club.eu jak dobrze pamietam. Wystarczy sie wysilic
dziadek Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Jak w temacie, muszę wymienić tylny amortyzator w A4, proszę o info, jak to zrobić samemu? Nie wiem czy tylko tak napisałeś w liczbie pojedynczej ale pamiętaj że amortyzatory wymienia się tylko parami :gwizdanie:
zgredek27 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Jak w temacie, muszę wymienić tylny amortyzator w A4, proszę o info, jak to zrobić samemu? Nie wiem czy tylko tak napisałeś w liczbie pojedynczej ale pamiętaj że amortyzatory wymienia się tylko parami :gwizdanie: zeby tylko takie cuda ludzie robili...
marionozzo Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 obowiązkowo wymiana dwóch amortyzatorów nie wymieniaj jednego bo normalnie podjadę do ciebie wymienia się zawsze dwa demontujesz tapicerkę z tyłu te dodatkowe boczki tam wyciągasz gąbkę i masz dwie śruby po bokach na przeciw ale najpierw podnosisz auto na podnośniku odkręcasz koło odkręcasz mocowanie amortyzatora na dole bodajże 16 klucze 2 wyciągasz z belki i dopiero te śruby u góry odkręcasz dostęp daremny jak nie masz odpowiednich kluczy potem tylko podnosisz go lekko przekręcasz i wychodzi jak marchewka z pola. :>
Elber Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Mam pytanie czy przy wymianie amorków wypadało by coś jeszcze zmienić ? oprócz odbojów i osłon bo te już mam zamówione chodzi mi o siedliska gumowe lub jeszcze coś co warto byłoby zmienić ?
zgredek27 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 W ostatnim a4 w ktorym wyciagalem amory po 300k gorne mocowania byly jak najbardziej OK, gumy cale nie popekane. Wiec uwazam ze to sobie mozna odpuscic... kwestia stanu oczywiscie
marionozzo Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Nic więcej nie musisz wymieniać chyba że ewidentnie widać że coś jest zmęczone życiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się