Kajus89 Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Witam, proszę o analizę logów w mojej a4 110KM. Ogólnie samochód dobrze się sprawuje wydaje mi się że ma trochę jednak więcej mocy bo a4 110 KM zostają z tyłu a to ma napęd quattro więc osiągi powinno mieć troszkę gorsze. Ogólnie poza zapalającą się żółtą kontrolką w kształcie spirali na zegarach (miga) ale zgaszę silnik zapale ponownie po chwili i już się nie pali. Oraz jak nieraz bardziej nacisnę gaz to na ułamek sekundy się zadławi lub jak osiągnie jakieś obroty tak ok 3000-3500 to bardzo rzadko przechodzi w tryb serwisowy i turbina nie ładuje wówczas zero frajdy z jazdy bo prawie nie jedzie ;/ A oto dzisiaj wykonane logi: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 GL Component: 1,9l R4 EDC 20SG 1446 Coding: 00002 Shop #: WSC 00099 4 Faults Found: 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 01268 - Quantity Adjuster (N146) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+ Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 A Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00 Coding: 0273004284 Shop #: BB 24334 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 034 Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10 Coding: 00040 Shop #: WSC 00334 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0V7243681 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe D03 Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - End ------------------------------------------------------- Z góry dziękuje I pozdrawiam wszystkich Klubowiczów
goldi Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 01265 Zawór cewki regulatora próżniowego EGR – N18 65535 P0603 Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem lub nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony) 01268 Dostosowanie ilości – N146 00519 P0106 Czujnik MAP – poza zasięgiem – G71 skasuj wszystko i sprawdz jeszcze raz jakie błędy się pojawią dobrze było by zrobić logi dynamiczne
Sztomel Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 i sprawdzić ile oleju zgromadziło się wewnątrz sterownika silnika podlanego tam wężykiem idącym do czujnika ciśnienia doładowania - wskazują na to błędy 65535 i 00519.
Kajus89 Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 Dziękuje koledzy za rozszyfrowanie i za pomoc w analizie. A po skasowaniu i przejechaniu ok 20 km sprawdziłem ponownie i mam tylko ten jeden: 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Niepokoi mnie tylko czasem (sporadycznie) wyłączająca się turbina tz że w ten tryb serwisowy przechodzi :/ co z tym można zrobić? Wymienić? Regenerować? Kupić nową? Czy problem leży gdzieś indziej?
przemik Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Pokaz logi dynamiczne - 011 i 010 oraz log statyczny 003 w trybie Basic Settings...
Kajus89 Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Opublikowano 22 Maja 2010 Wstyd się przyznać ale kolego nie do końca wiem gdzie to się robi w tym programiku... ;/ Mógłbym prosić o krótki opis tego jak to wykonać to wrzucę te logi i może według nich coś się ustali więcej bo ja jedynie umiem póki co to sprawdzać błędy czy jakieś są i ewentualnie je kasować... Pierwsze moje kroki w VAG-COM
zbojna Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się