Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize błędów


Kajus89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

proszę o analizę logów w mojej a4 110KM. Ogólnie samochód dobrze się sprawuje wydaje mi się że ma trochę jednak więcej mocy bo a4 110 KM zostają z tyłu a to ma napęd quattro więc osiągi powinno mieć troszkę gorsze.

Ogólnie poza zapalającą się żółtą kontrolką w kształcie spirali na zegarach (miga) ale zgaszę silnik zapale ponownie po chwili i już się nie pali.

Oraz jak nieraz bardziej nacisnę gaz to na ułamek sekundy się zadławi lub jak osiągnie jakieś obroty tak ok 3000-3500 to bardzo rzadko przechodzi w tryb serwisowy i turbina nie ładuje wówczas zero frajdy z jazdy bo prawie nie jedzie ;/

A oto dzisiaj wykonane logi:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 028 906 021 GL

Component: 1,9l R4 EDC 20SG 1446

Coding: 00002

Shop #: WSC 00099

4 Faults Found:

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

01268 - Quantity Adjuster (N146)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-00 - Short to B+

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 A

Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00

Coding: 0273004284

Shop #: BB 24334

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 034

Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10

Coding: 00040

Shop #: WSC 00334

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: 4A0 953 234 F

Component: IMMO AUZ9Z0V7243681 D77

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8LO 862 257 E

Component: ZV-Pumpe D03

Coding: 00000

Shop #: WSC 65535

2 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

Z góry dziękuje

I pozdrawiam wszystkich Klubowiczów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

01265 Zawór cewki regulatora próżniowego EGR – N18

65535 P0603 Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem lub nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony)

01268 Dostosowanie ilości – N146

00519 P0106 Czujnik MAP – poza zasięgiem – G71

skasuj wszystko i sprawdz jeszcze raz jakie błędy się pojawią dobrze było by zrobić logi dynamiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i sprawdzić ile oleju zgromadziło się wewnątrz sterownika silnika podlanego tam wężykiem idącym do czujnika ciśnienia doładowania - wskazują na to błędy 65535 i 00519.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od skasowania błedów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje koledzy za rozszyfrowanie i za pomoc w analizie.

A po skasowaniu i przejechaniu ok 20 km sprawdziłem ponownie i mam tylko ten jeden:

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Niepokoi mnie tylko czasem (sporadycznie) wyłączająca się turbina tz że w ten tryb serwisowy przechodzi :/ co z tym można zrobić? Wymienić? Regenerować? Kupić nową? Czy problem leży gdzieś indziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaz logi dynamiczne - 011 i 010 oraz log statyczny 003 w trybie Basic Settings...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstyd się przyznać ale kolego nie do końca wiem gdzie to się robi w tym programiku... ;/

Mógłbym prosić o krótki opis tego jak to wykonać to wrzucę te logi i może według nich coś się ustali więcej bo ja jedynie umiem póki co to sprawdzać błędy czy jakieś są i ewentualnie je kasować...

Pierwsze moje kroki w VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...