maniek598 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Na vagu pokazuje mi się błąd : przepływomierz zbyt wysokie napięcie . Błąd udaje się wykasować lecz po krótkiej jeździe powraca . Samochód powyżej 3000 rpm przerywa podczas przyspieszania , tak jakby brakowało mu paliwa
domjenick Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 zrób logi z przepływki silnik/bloki pom /003- powinna pokazywać około 100mg/s jesli jest dużo mniej-przepływka umiera
zbojna Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Możesz go wcześniej rozebrać i przeczyścić
maniek598 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 Za chwilę pójdę zobaczyć co pokazuje grupa 003 . A co do czyszczenia to jak to zrobić ?
zbojna Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Masz gdzies to fajnie opisane, ale tak ogolne to wykrecasz i przemywasz np. benzyna ekstrakcyjna
maniek598 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 Czy do logowania tej grupy 003 silnik powinien pracować czy tylko załączony zapłon ?
domjenick Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Czy do logowania tej grupy 003 silnik powinien pracować czy tylko załączony zapłon ? silnik w ruchu i na obciążeniu-siadasz do auta z lapkiem i zaczynasz logować od 2tys do odcinki i patrzysz,co pokazuje-w wolnossącym silniku wartości powinny wzrastać wraz z obrotami proporcjonalnie,więc jeśli przepływka pokaże jakieś przerwy we wzrastaniu,spadki,a obroty będą wzrastać-to wiadomo,że padła
maniek598 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 spróbuje zrobić te logi i wkleić tutaj , jak mi się oczywiście uda :gwizdanie: [br]Dopisany: 23 Maj 2010, 13:23_________________________________________________Wyszło mi takie coś 8D0 907 558 B ,,1.8L R4/5V MOTR HS D03, ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,RPM,Voltage,Temperature,Temperature,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, V,°C,°C,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.36,1680,13.230,94.5,63.0,,,,,,,,,, ,0.75,1720,13.090,94.5,63.0,,,,,,,,,, ,1.13,1800,13.160,94.5,63.0,,,,,,,,,, ,1.51,1960,13.230,94.5,63.0,,,,,,,,,, ,1.90,2120,13.160,94.5,63.0,,,,,,,,,, ,2.28,2320,13.090,94.5,63.0,,,,,,,,,, ,2.65,2520,13.160,94.5,61.5,,,,,,,,,, ,3.03,2760,13.090,94.5,61.5,,,,,,,,,, ,3.42,2960,13.160,94.5,61.5,,,,,,,,,, ,3.78,3160,13.090,94.5,60.0,,,,,,,,,, ,4.17,3360,13.090,94.5,60.0,,,,,,,,,, ,4.54,3520,13.160,94.5,61.5,,,,,,,,,, ,4.92,3720,13.160,94.5,61.5,,,,,,,,,, ,5.29,3920,13.160,94.5,61.5,,,,,,,,,, ,5.67,4120,13.090,94.5,63.0,,,,,,,,,, ,6.06,4320,13.090,94.5,63.0,,,,,,,,,, ,6.44,4560,13.090,94.5,63.0,,,,,,,,,, ,6.82,4760,13.090,93.0,61.5,,,,,,,,,, ,7.19,4960,13.160,93.0,61.5,,,,,,,,,, ,7.58,5160,13.160,93.0,61.5,,,,,,,,,, ,7.94,5320,13.160,93.0,61.5,,,,,,,,,, ,8.31,5520,13.090,93.0,61.5,,,,,,,,,, ,8.68,5720,13.090,93.0,61.5,,,,,,,,,, ,9.06,5880,13.090,93.0,61.5,,,,,,,,,, ,9.45,6040,12.950,93.0,60.0,,,,,,,,,, ,9.82,6000,13.020,93.0,58.5,,,,,,,,,,
domjenick Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 cos nie tak z tym-003 pokazało Ci temperaturę i obroty- według tego wykazu-to powinno byc w 004 http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/001-009.html tu masz wykres,która grupa ,co pokazuję,potrzebujemy obroty i okienko,z mg/s-teraz to już zgłupiałem,ale ADR może am te wrtości blok niżej,lub wyżej-zobacz na postoju gdzie Ci pokazuj emg/sek i to zloguj
maniek598 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 Sunday,23,May,2010,14:52:52 8D0 907 558 B ,,1.8L R4/5V MOTR HS D03, ,Group A:,'002,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,RPM,Time,Time,Mass Flow,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, ms, ms, g/s,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,1360,2.60,4.16,8.75,,,,,,,,,, ,0.38,1480,2.50,4.16,9.17,,,,,,,,,, ,0.75,1560,2.65,5.12,10.14,,,,,,,,,, ,1.14,1760,3.65,9.41,15.90,,,,,,,,,, ,1.50,2200,5.05,13.38,27.36,,,,,,,,,, ,1.89,2880,5.55,13.50,39.09,,,,,,,,,, ,2.27,3520,5.90,13.89,51.04,,,,,,,,,, ,2.64,4160,5.75,12.99,58.61,,,,,,,,,, ,3.02,4760,5.65,11.90,65.48,,,,,,,,,, ,3.39,5280,5.50,10.94,71.04,,,,,,,,,, ,3.78,5720,5.40,9.79,75.42,,,,,,,,,, ,4.16,5320,1.30,1.86,17.15,,,,,,,,,, ,4.53,4640,1.30,2.50,15.07,,,,,,,,,, ,4.90,4280,1.30,2.43,13.82,,,,,,,,,, ,5.28,3760,1.25,2.69,11.81,,,,,,,,,, ,5.66,3160,1.35,3.07,10.76,,,,,,,,,, ,6.05,2600,1.50,3.52,9.72,,,,,,,,,, ,6.43,2120,1.60,3.65,8.47,,,,,,,,,, ,6.80,1680,1.95,4.67,7.98,,,,,,,,,, ,7.18,1360,2.20,4.93,7.36,,,,,,,,,, ,7.55,1160,2.00,4.42,5.69,,,,,,,,,, ,7.94,920,2.20,5.06,5.00,,,,,,,,,,[br]Dopisany: 23 Maj 2010, 15:02_________________________________________________Sunday,23,May,2010,14:54:15 8D0 907 558 B ,,1.8L R4/5V MOTR HS D03, ,Group A:,'004,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,T.B. Angle,Mass Flow,Mass Flow, ,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP,°, g/s, g/s,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,16.9,1.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,, ,0.37,17.8,1.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,, ,0.75,18.7,1.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,, ,1.12,32.5,1.64,0.00,Enrich.,,,,,,,,,, ,1.50,49.0,1.64,0.00,Enrich.,,,,,,,,,, ,1.89,85.9,1.64,0.00,Enrich.,,,,,,,,,, ,2.26,82.0,1.64,0.00,Full Throt,,,,,,,,,, ,2.64,69.0,1.64,0.00,Part Throttle,,,,,,,,,, ,3.01,17.8,1.64,0.00,Idle,,,,,,,,,, ,3.39,16.9,1.64,0.00,Idle,,,,,,,,,, ,3.78,16.5,1.64,0.00,Idle,,,,,,,,,, ,4.16,16.1,1.64,0.00,Overrun,,,,,,,,,, ,4.53,15.2,1.64,0.00,Overrun,,,,,,,,,, ,4.91,14.3,1.64,0.00,Overrun,,,,,,,,,, ,5.30,13.0,1.64,0.00,Overrun,,,,,,,,,,
domjenick Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 czy to było do odcinki?,bo powinno jeszcze troche wyżej pociągnąć-tak czy inaczej 75g/s-to trochę mało[br]Dopisany: 23 Maj 2010, 15:18_________________________________________________powinno być około 100,przy odcince
maniek598 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 nie miałem możliwości dojechania do odcinki . ale napewno więcej niż 85 by nie uzyskał . Czyli przepływka do wymiany ?
domjenick Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 nie miałem możliwości dojechania do odcinki . ale napewno więcej niż 85 by nie uzyskał . Czyli przepływka do wymiany ? tak[br]Dopisany: 23 Maj 2010, 15:30_________________________________________________a próbowałeś czyścić?
maniek598 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 Nie czyściłem . Mam plastikową hitachi i ją chyba nie da się wyczyścić.
domjenick Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 to podmien jeszcze na próbe,żeby wyeliminować jakąś przerwę na kablu-jeśli będzie poprawa-szukaj nowej przepływki
maniek598 Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 jutro pojadę na auto złom , w marcu koleś przyprowadził adr`a anglika na części. a apropo przepływki to podejdzie jakiś zamiennik czy tylko ori
domjenick Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 to podejdzie jakiś zamiennik czy tylko ori pewnie,że podejdzie-pytanie jest,jak długo będzie dobrze sprawował swoją rolę
maniek598 Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Opublikowano 24 Maja 2010 Oto logi po zmianie przepływki na ori używkę z anglika . http://vaglog.rtnet.pl/maniek598_13247.html
Rekomendowane odpowiedzi