Hardjack Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Postanowiłem założyć temat w tym dziale ponieważ uważam, że problem dotyczy dokładnie silnika więc dla pomocy zamieszczam kody błędów z VAG-a: 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 01249 P0201 Cylinder 1 – usterka wtrysku – N30 01250 P0202 Cylinder 2 – usterka wtrysku – N31 01251 P0203 Cylinder 3 – usterka wtrysku – N32 01252 P0204 Cylinder 4 – usterka wtrysku – N33 Auto podczas dodania większej ilośći gazu nie przyspiesza tylko przerywa (obroty nie rosną), wtedy trzeba popuścić gaz, aby zaczęło normalnie przyspieszać i tak jest praktycznie na każdym biegu. Chciałbym zacząć na początek od podstawowych sposobów naprawy sondy i wtrysków.
M_ILES Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Sonde sie wymienia, z tego co wiem, a wtryski niektorzy czyszcza ultradzwiekami, ale sugerowalbym zapytac kogos wtajemniczonego. Powodzenia
huragan Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 jak ci się znów pojawi błąd sondy po wykasowaniu to wtedy będzie do wymiany, poza tym odczujesz po kieszeni że sondzie należy się wymiana :gwizdanie:, ja swoje wtryski oddałem do czyszczenia jakąś specjalistyczną technologią i ustały problemy z obrotami i szybciej reaguje na pedał gazu także sprawdź ponownie jakie masz błędy po wykasowaniu i będzie git, powodzenia
Hardjack Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 Błąd z sondą występuje także po wykasowaniu. Spróbuję na początek wlać do benzyny preparat do czyszczenia wtrysków (STP) i kupię nową sondę. Auto pali trochę więcej niż wcześniej.
huragan Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 no z padniętą sondą spali 30% więcej więc z tym to nie czekaj, a jak zalejesz STP to napisz jak twój motor zareagował bo sam jestem ciekawy
wojtek26 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Sprawdz cisnienie paliwa oraz regulator cisnienia na listwie, posprawdzaj wtyczki od wtrysków czy jest dobry styk oraz jak wtryskiwacze rozpylaja paliwo.
Hardjack Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 Mógłbym to sam jakoś sprawdzić, czy tylko na specjalistycznych przyrządach można sprawdzić ciśnienie? Kupiłem dzisiaj ten STP i zalałem, zobaczymy czy da jakieś pozytywne efekty.
M_ILES Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Z tymi preparatami to trzeba byc ostroznym...Mialem takie zdarzenie, po wlaniu preparatu auto strasznie oslablo, nie wiedzac czemu. Okazalo sie, iz praparat ladnie przeczyscil caly uklad paliwowy, a zebrane zanieczyszczenia zatrzymywaly sie na na dyszach wtryskow. [Taka byla teoria pewnego mechanika...] Nie lepiej wymienic filtr paliwa oraz przeczyscic wtryski (jesli to juz konieczne ) Pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się