Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Zamiast quattro RWD


cichusz

Rekomendowane odpowiedzi

Zawstydzil by ;) 2.8 jak by nie bylo to wolnossak a pojemnosc to nie wszystko ;)

Co nie zmienia faktu ze pomysl ciekawy z RWD ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a klekot jakies wrazenie robi???? we mnie wzbudza strent. kazdy ON.

chyba wstręt :wink4:

każdy lubi co innego :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a klekot jakies wrazenie robi???? we mnie wzbudza wstręt. kazdy ON.

co ty mówisz przyjemny samochód :wink4: a pare sztuk na forum by równo zawstydziło 2,8 :decayed:

no ale odbiegamy od tematu

Zdecydowałes jaki silnik wstawiasz :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAK. znalazlem silnik 4.2 avp 360kucy skrzynia maunalna 6 i treraz szukam sprzegla.nie mam kasy zeby odrazu kupic wszystko ale jesli sie zgodza zaliczkowac silnik to skrzynie kupie odrazu. szukam rowniez kompresora od 4.2 range rovera. ponad 400kucy powinno byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czytałem cały wątek i wg mnie zaspawanie torsena daje nam napęd na sztywno tylnych kół tak jak w gokardzie, kładzie. Można jeździć na wprost ale na zakrętach koło po zewnętrznej będzie kręcić się szybciej od koła po wewnętrznej. Po to jest mechanizm różnicowy, żeby niwelować różnicę tych prędkości. Żywotność tokiego rozwiązania :gwizdanie:

:hi: za pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czytałem cały wątek i wg mnie zaspawanie torsena daje nam napęd na sztywno tylnych kół tak jak w gokardzie, kładzie. Można jeździć na wprost ale na zakrętach koło po zewnętrznej będzie kręcić się szybciej od koła po wewnętrznej. Po to jest mechanizm różnicowy, żeby niwelować różnicę tych prędkości. Żywotność tokiego rozwiązania :gwizdanie:

:hi: za pomysł.

poczytaj jeszcze troche o ukladzie napedowym quattro. tam masz 3 uklady roznocwe. a zrreszta za duzo pisania. sam poczytaj.[br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 17:13_________________________________________________

Ten za 3k z allegro?

dookladnie z kompem i cala przekladka silnika 3.5 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśłi projekt nie umrze, to będziesz miał fajnego indywidualnego popierdalacza :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4.2 w kompresorze będzie fajnie. Pytanie tyko czy w zimie wogóle tym ruszysz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylni mechanizm mam z blokada ale mechaniczna. moge zablokowac na stale a moge miec normalnie(luzny) tzw. DIFF. kiedy jezdze po miescie jest normlanie kiedy sie bawie to bokuje. chyba ze jeszcze sie zakopie

[br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 14:04_________________________________________________dzis jade na wakacje, jak tylko wroce biore sie za rozkladanie autka i szukanie gratow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako podejscie hobbystyczne to fajna przerobka, ale....no właśnie. do driftu min 200 kucy i to ciezko jest, dopiero pow 250 jest wiecej zabawy a co do prowadzenia to a4 z tylem ma nieporownywalnie gorsze wlasciwosci od bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako ze wrocilem juz z wakacji pisze posta. po moich przemysleniach i policzeniu kasy narazie zostaje 2.8 ale dorzucam kompressor. kupie goly slupek i moge juz jedzic pozniej tyllko kompressor ktory bede mogl wykorzystac w projekcie z 4.2. . bralem pod uwage kompressor EATON M65 i M90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy::good: pełen szacunek tez myslalem nad takim czyms ale w 80 coupe ale najpierw wogole mysle czy da sie zrobic z FWD na Q w mojej a4 pozatym co do tego ze nie lubisz klekotków ciekawe co bys powiedzial po przejaszczce jednostka V12 tdi :kox::P

pomysl nietypowy ale poważny i najważniejsze że zrealizowany :wink4: a frajda z jazdy to juz tylko przyjemnosc

pozdrawiam serdecznie ;)

[br]Dopisany: 11 Wrzesień 2010, 16:09_________________________________________________czyzby prace były zawieszone ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...