Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu logów


vdm

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc klubowych szamanów, w rozszyfrowaniu błedów i logów.

Rzeczą jasną jest, że moja lalka łapie notlaufa :wallbash: , więc pokusiłem się o kabelek i w końcu zrobiłem logi.

błedy jakie zalegały z ECU: :co:

3 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

a teraz logi (dynamiczne robione na 3 biegu, deszcz nie pozwolił na więcej) :hi:

Statyczne:

000statyczne.jpg

003statyczne.jpg

Uploaded with ImageShack.us

004statyczne.jpg

Uploaded with ImageShack.us

011statyczne.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Dynamiczne:

000dynamiczne.jpg

Uploaded with ImageShack.us

001dynamiczne.jpg

Uploaded with ImageShack.us

003dynamiczne.jpg

Uploaded with ImageShack.us

004dynamiczne.jpg

Uploaded with ImageShack.us

008dynamiczne.jpg

Uploaded with ImageShack.us

010dynamiczne.jpg

Uploaded with ImageShack.us

011dynamiczne.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz zasyfionego VTG... nic złego z tych logów, ktore zamiesciles nie wynika.

Pojezdzij dynamicznie ze dwa tygodnie i przyjdz z logami dynamicznymi 011 i 010... porównamy czy jest poprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz zasyfionego VTG... nic złego z tych logów, ktore zamiesciles nie wynika.

Pojezdzij dynamicznie ze dwa tygodnie i przyjdz z logami dynamicznymi 011 i 010... porównamy czy jest poprawa.

:notworthy:

Wiekie dzięki za poświęcony czas :good:

Chyba jednak będe musiał wyczyścić turbinkę, bo raczej w jeździe nie zamulam :mysli: .

P.S. A co te 3 błędy oznaczają? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. A co te 3 błędy oznaczają? :mysli

pierwszy z nich mówi o przeładowaniu turbo

drugi o przerwie w ciągłości przewodu lub zwarciu w sygnale z/do przepływki

a trzeci mówi abyś wszedł Vagiem w 17 Instruments i tam odczytał zapisany błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...