A4/99/ONNIL05701 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Witam wszystkich Mam problem z Audi A4 kombi 1999 r. 2.5 TDI Auto ma problemy z odpalaniem i jak już odpali to nie można przekroczyć 50km/h Zamieszam diagnozę i z góy bardzo dziękuje za pomoc: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 907 401 C 2 Component: 2.5l/4VT EDC 0000SG D61 Coding: 01012 Shop #: WSC 02325 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AH Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10 Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 820 043 P Component: A6-Klimavollautomat D62 Coding: 00063 Shop #: WSC 02325 1 Fault Found: 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-00 - Open or Short to Ground 792 Włącznik ciśnienia w klimatyzacji - F129, Przełącznik ciśnienia klimatyzatora - F29 Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 919 860 N Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D15 Coding: 01060 Shop #: WSC 50245 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0X0931860 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 962 258 D Component: Zentralverriegelung D32 Coding: 04673 Shop #: WSC 50245 2 Faults Found: 01366 - Opened Due to Crash Signal 1366 Otwarcie po sygnale zderzenia 35-00 - - 00958 - Key 4 09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent Stopien koncowy termostatu Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 152 Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 02325 1 Fault Found: 852 Głośnik przedni 00852 - Loudspeaker(s): Front 36-10 - Open Circuit - Intermittent End -------------------------------------------------------
Brysio Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 jesli auto ciezko pali to moze to byc wina pompy vp44 jesli juz zapali nie szarpie silnikiem pracuje rowno?? dasz rade wcisnac pedal zeby sie motor rozkrecil ponad 3000obr? sprawdziles czy nie masz powietrza w ukladzie paliwowym czy w wezyku nie ma powietrza jesli wsztyko sprawne to moze to byc pompa paliwowa widze ze sterownik pompy nie pokazuje bledu ale moze byc tloczek w pompie zatarty (poczatek wtrysku) a wtedy pompa do regeneracji koszt jakies 1000zeta jesli nie padl sterownik jak padl sterownik to jakies 1500zl lub na alegro po regeneracji kupisz tez cos kolo 1500 zvaguj silnik konkretnie tak jak jest na głownej stronie z logami
Sztomel Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 wymieniałeś kiedyś filtr paliwa w tym aucie ? jeśli nie to już pewnie h...j strzelił pompę VP 44.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się