Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] 2,7 TDI , opinie


numen1

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik 2,0 170KM to porażka pękają głowice na potęgę DPF to nie problem pod warunkiem że auto ma oryginalny przebieg a nie kręcony ze 3 razy :wink4: . Moim zdaniem z 2,0 to tylko 140KM i soft na kilka koni więcej :cool1:. Co do 2,7 to ma łańcuch poza tym dynamika tego silnika jest bardzo dobra nie wspominając o kulturze pracy ogólnie silnik warty uwagi. Biorąc pod uwagę koszty eksploatacyjne to wybrał bym bezdyskusyjnie 2.0 140KKM :naughty:

ciekawe......... to powedz mi czym rozni sie 2.0 140 km dohc(bo pewnie wiesz ze jest tez wersja ohc tego silnika) od tego 170km ?A zwlaszcza glowica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie...jak to jest kolego Pablo?

Bo w 2.0 TDI 16v 140KM wymienilem juz pare glowic, naprawialo sie turbiny i pompki, a w 2.0TDI 16v 170KM oprocz problemow z DPF i pompkami jakos nic istotnego jeszcze nie robilem.

3.0 TDI fajne jak sie nie sypia...jak zaczna koszta spore. 2.0 TDI 16v to juz temat rzeka....ew znalesc wersje 2.0 8v i wywalic DPF jak ma wtedy bardzo sensowna motorownia sie robi.

2.7 vs 3.0 to nie tylko skok tloka....inne wtryski, inna turbina ale jak to ktos madrze napisal z taka moca to quattro musi byc wiec 2.7 odpada na starcie.

Prywatnie bralbym benzyne :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prywatnie bralbym benzyne :tongue4:

:polew:

i to wlasnie jest piekne podsumowanie zachwytow nad dieslami designed by vw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie jeżdżę 2.0 TDI BLB 140 km, i powiem szczerze nie mam z silnikiem większych problemów, a śmigam juz ponad rok jedyne co zrobiłem , to wymiana rolki napinacza, paska od alternatora.A przebieg mam blisko 200 tys.

Jedyna co to mogła by być większa kultura pracy silnika :/

miałem wprawdzie problemy z dpf-em, ale został usunięty i przy okazji zrobiony soft i żadnych problemów z PPD nie miałem

To tylko dotyczy sie 170 Km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prywatnie bralbym benzyne

zawsze miałem benzyne teraz mam diesla wogole sie nie sypie diesel a nadal czuje sie zdziadziałym gnojkiem :kox:

sorki za OT

bardzo fajna jednostka 2,7 kultura pracy itd. ale więcej możliwości daje 3,0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry za ot, jak trochę się poczyta to forum to można mieć wrażenie, że każdy z nas wchrzanił się w niezłe gówno, że w ogóle kupił audi, dlaczego zatem się je kupuje? Może lepiej pandę za 14 000 i masz spokój?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry za ot, jak trochę się poczyta to forum to można mieć wrażenie, że każdy z nas wchrzanił się w niezłe gówno, że w ogóle kupił audi, dlaczego zatem się je kupuje? Może lepiej pandę za 14 000 i masz spokój?

Bo na audi leca laski a na pande mniej :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry za ot, jak trochę się poczyta to forum to można mieć wrażenie, że każdy z nas wchrzanił się w niezłe gówno, że w ogóle kupił audi, dlaczego zatem się je kupuje? Może lepiej pandę za 14 000 i masz spokój?

Bo na audi leca laski a na pande mniej :polew: :polew: :polew:

ach ja! jak mawia wujek z niemiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też słyszałem że 2.0 TDI 170KM w porównaniu do wersji 140KM są bardziej awaryjne. Gubią moc, głowice pękają... Sąsiad przyszedł się poradzić ojca (9 lat w ASO Audi) bo nie był pewien tych 2.0 TDI. Następny dzień poszło zamówienie na 2.0 TDI 140KM. Jeździł 2 lata i nastukał ponad 100tyś. Więc 50k rocznie to w sumie sporo. Silnikowo nic. Zaczęło mu brakować mocy... no to do ASO zamówienie na 170KM i stare oddał w rozliczeniu. Do 60-70tkm był spokój jak się potem posypał to 3/4 mechaniorów z Warszawy i okolic zalecało wymienić silnik. Miał nawet taką fajną przygodę że podczas wyprzedzania ciężarówki (90km/h) wyjechaliśmy na lewy pas on w pedał a tu nic dalej 90. No to pedał w podłoge... dalej 90. Po 2 dniach w ASO stwierdzili że elektroniczne ograniczenie prędkości "się ustawiło" na 90 :)) Poza tym okazało się że brakuje mu mocy... i trzeba by wymienić turbinę.

Także w starciu 2.0 TDI vs. 2.7TDI wziąłbym 2.0 TDI 140KM quattro i podjechał na Mineralną w Warszawie :) w starciu 2.7TDI vs. 3.0TDI sprawa oczywista 3.0TDI Q S-tronic lub manual :)

Tyle pozdrówki,

Grado

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też słyszałem że 2.0 TDI 170KM w porównaniu do wersji 140KM są bardziej awaryjne. Gubią moc, głowice pękają... Sąsiad przyszedł się poradzić ojca (9 lat w ASO Audi) bo nie był pewien tych 2.0 TDI. Następny dzień poszło zamówienie na 2.0 TDI 140KM. Jeździł 2 lata i nastukał ponad 100tyś. Więc 50k rocznie to w sumie sporo. Silnikowo nic. Zaczęło mu brakować mocy... no to do ASO zamówienie na 170KM i stare oddał w rozliczeniu. Do 60-70tkm był spokój jak się potem posypał to 3/4 mechaniorów z Warszawy i okolic zalecało wymienić silnik. Miał nawet taką fajną przygodę że podczas wyprzedzania ciężarówki (90km/h) wyjechaliśmy na lewy pas on w pedał a tu nic dalej 90. No to pedał w podłoge... dalej 90. Po 2 dniach w ASO stwierdzili że elektroniczne ograniczenie prędkości "się ustawiło" na 90 :)) Poza tym okazało się że brakuje mu mocy... i trzeba by wymienić turbinę.

Także w starciu 2.0 TDI vs. 2.7TDI wziąłbym 2.0 TDI 140KM quattro i podjechał na Mineralną w Warszawie :) w starciu 2.7TDI vs. 3.0TDI sprawa oczywista 3.0TDI Q S-tronic lub manual :)

Tyle pozdrówki,

Grado

nastepny :rolleyes:............... co rozmawial z sasiadem , ktory ma kolege a kolegi szwagier kiedys jechal z kolegi szefem i z ich relacji wynika .......

2.0 170KM rozni sie od 140KM glownie turbo i ukldem wtryskwym , roznic w samym silniku nie ma i sa to dokladnie takie same bloki i glowice.Fakt PD robia psikusy i te Boschowskie sa znacznie mniej usterkowe ale za wyjatiem DPF ktory wszedzie sprawia problemy ( nie tylko w audi ) to historie gdzie i w jakim silniku pekaja glowice uzaleznione sa od roczniow a nie od tego czy to wesja 140 czy 170 KM tak wiec blagam cie jak masz pisac pierdoly o ktorych niemasz pojecia to lepiej nie pisz......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. Ciebie,ale dlaczego tak myslisz??[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 20:43_________________________________________________Akurat moc auta nie jest przyczyna usterek silnikow 2.0 :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OLO_GDA no z tym przegiąłem bo w innym temacie pisałem o DSG S-tronicu i SMG i się zamotałem... rzecz jasna że S-tronic to A6 A5 i A4 B8... tu się przyznaję mój błąd...

Wg. Ciebie,ale dlaczego tak myslisz??[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 20:43_________________________________________________Akurat moc auta nie jest przyczyna usterek silnikow 2.0 :gwizdanie: :gwizdanie:

z przypadków które ja znam można by wnioskować że silnik nie radzi sobie z mocą dlatego wywala różne usterki... może bezpośrednio nie jest to przyczyną ale na pewno wpływa na usterkowość i żywotność silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OLO_GDA no z tym przegiąłem bo w innym temacie pisałem o DSG S-tronicu i SMG i się zamotałem... rzecz jasna że S-tronic to A6 A5 i A4 B8... tu się przyznaję mój błąd...

tak szczerze to w tamtym temacie tez sie zamotałes bo S-tronic to nie zaden odpowiednik DSG tylko to jest skrzynia DSG tyle ze nazwe handlową przyjeli w Audi inna.

a jak juz ktos pisal to skrzynia SMG w BMWu to nie jest skrzynia typu DSG bo nie jest dwusprzegłowa...

no i nie to zebym sie czepiał... ale w jakim a6 jest s-tronic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dlatego napisałem że odpowiednik w sensie DSG i S-tronic to to samo. Z tym że S-troniki są już 8-biegowe a DSG z tego co wiem ma max 7 biegów. PDK - Porsche Doppel Kupplungen i w BMW ręki sobie nie dam uciąć ale SMG albo DKG... w każdym bądź radzie wszystkie te skrzynie to dwusprzęgłowe automaty. I może o skrzyniach nie w tym temacie bo będzie OT zaraz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nastepny :rolleyes:.....

spokojnie bez nerwów :) napisałem co mam do powiedzenia ... wg mnie po prostu 170KM to za dużo jak na tą konstrukcje silnika...

heh dziwny tok myślenia, ja mam 1,9 z taka mocą i jakoś nic mi się nie sypie :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie po prostu 170KM to za dużo jak na tą konstrukcje silnika...

chetnie sie dowiem dlaczego , tym bardziej ze znane sa tu smochody ktore z tego silnika ( 2.0 TDI ) mialy nawet ponad 240 KM i do dzis jezdza........[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 22:47_________________________________________________W organizowanych przez FIA oficjalnych wyścigach Mistrzostw Świata Samochodów Turystycznych, których następna runda odbędzie się 28 i 29 lipca, Leony hiszpańskiego teamu kierowane przez kierowców Jordi Gené i Yvan Muller będą napędzane turbodoładowanymi dieslami o mocy 280 KM. Silniki te są rozwinięciem seryjnej jednostki 2.0 TDI o mocy 170 KM, montowanej w Leonie FR.

wiec chyba jednak daje rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...