Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zmiana 2,5 na 1,9


grzenia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Interesuje mnie czy jest możliwość zmiany silnika z 2,5 V6 180km Quattro na 1,9 130km Quattro :gwizdanie:.Z tego co wiem jest sporo przeróbek i jest to nie opłacalne .Ale chciałbym wiedzieć co wy myślicie na ten temat :mysli: .Pozdrawiam Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Interesuje mnie czy jest możliwość zmiany silnika z 2,5 V6 180km Quattro na 1,9 130km Quattro :gwizdanie:.Z tego co wiem jest sporo przeróbek i jest to nie opłacalne .Ale chciałbym wiedzieć co wy myślicie na ten temat :mysli: .Pozdrawiam Grzesiek

Wiesz, ja sie na tym nie znam, ale jak wstawisz 1.9 TDi to juz nie bedzie S4 :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Interesuje mnie czy jest możliwość zmiany silnika z 2,5 V6 180km Quattro na 1,9 130km Quattro :gwizdanie:.Z tego co wiem jest sporo przeróbek i jest to nie opłacalne .Ale chciałbym wiedzieć co wy myślicie na ten temat :mysli: .Pozdrawiam Grzesiek

Wiesz, ja sie na tym nie znam, ale jak wstawisz 1.9 TDi to juz nie bedzie S4 :cool1:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Interesuje mnie czy jest możliwość zmiany silnika z 2,5 V6 180km Quattro na 1,9 130km Quattro :gwizdanie:.Z tego co wiem jest sporo przeróbek i jest to nie opłacalne .Ale chciałbym wiedzieć co wy myślicie na ten temat :mysli: .Pozdrawiam Grzesiek

Wiesz, ja sie na tym nie znam, ale jak wstawisz 1.9 TDi to juz nie bedzie S4 :cool1:

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

p.s. a po co wogole zmieniac? cos nie tak ztym 2.5 ? jebie sie znaczy sie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jaki rozchwytywany ten 2.5

Lepiej się przyglądnij ile jest wątków z problemami odnośnie 1.9 i 2.0 :gwizdanie: a w 2,5 jest kilka poważnych wad, które nauczyliśmy się już eliminować a 1,9 i 2,0 ciągle zskakują czymś nowym :gwizdanie:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5 to silnik bajka :good:.Jak dbasz to jezdzisz bez problemow i nic sie nie :sexinbed:.Cos za cos ja moim juz 3 lata pykam i nigdy mnie nie zawiodl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jaki rozchwytywany ten 2.5

Lepiej się przyglądnij ile jest wątków z problemami odnośnie 1.9 i 2.0 :gwizdanie: a w 2,5 jest kilka poważnych wad, które nauczyliśmy się już eliminować a 1,9 i 2,0 ciągle zskakują czymś nowym :gwizdanie:

Pozdrawiam

czymś nowym :mysli: :mysli: ?? myślałem że już wszystko jest przerobione :kox:

acha i nie wrzucaj 1.9 i 2.0 do jednego wora thx :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jaki rozchwytywany ten 2.5

Lepiej się przyglądnij ile jest wątków z problemami odnośnie 1.9 i 2.0 :gwizdanie: a w 2,5 jest kilka poważnych wad, które nauczyliśmy się już eliminować a 1,9 i 2,0 ciągle zskakują czymś nowym :gwizdanie:

Pozdrawiam

dokładnie: odma, wałki, pompa i wszsytko :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jaki rozchwytywany ten 2.5

Lepiej się przyglądnij ile jest wątków z problemami odnośnie 1.9 i 2.0 :gwizdanie: a w 2,5 jest kilka poważnych wad, które nauczyliśmy się już eliminować a 1,9 i 2,0 ciągle zskakują czymś nowym :gwizdanie:

Pozdrawiam

dokładnie: odma, wałki, pompa i wszsytko :wink4:

jedyny minus to koszty naprawy własnie tych części :disgust: a co do 1,9 to najczęstsze awarie to zapiekające sie łopatki w turbo i pękające króćce układu chłodzenia :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dużo innych rzeczy....wystarczy zerknąć na techniczny :naughty:

wiadomo że diesel który ma przeejechane 500tyś to zawsze się będzie piero.lił a większośc 2.5(AFB AKN) niestety tyle ma ;(

no ale jak się traafi sztukę która powiedzmy ma 150tyś (są takie rodzynki) to jazda jest bezproblemowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dużo innych rzeczy....wystarczy zerknąć na techniczny :naughty:

wiadomo że diesel który ma przeejechane 500tyś to zawsze się będzie piero.lił a większośc 2.5(AFB AKN) niestety tyle ma ;(

no ale jak się traafi sztukę która powiedzmy ma 150tyś (są takie rodzynki) to jazda jest bezproblemowa

Duzo innych tzn?? ja tam innych dolegliwosci 1,9 nie znam bo chyba nie mówisz o dziurach w wężach i pourywanych wezykach podcisnienia bo to tak samo w 2,5 czy w benzynach mozę sie przytrafić :gwizdanie: . Wiekszość postów w technicznym dotyczy notlaufa co za tym idzie problem z z turbo, wezykami czy przepływką wiec w porównaniu do awarii układu wtryskowego w 2,5 to małe koszty naprawy są :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swap jest możliwy i jego opłacalność jest zależna od dostępności i koszu części. Bardzo mądry (piętnasty) post użytkownika grzenia.

Dla mnie temat jest do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo tego, że odradzano mi zakup A4 z silnikiem 2,5 TDI ..... zaryzykowałem ;)

Moja V6 rekompensuje mi wszelkiego rodzaju obawy przed tym, ze ewentualna naprawa będzie kosztowna.

Dźwięk silniczka niestety jest nie do porównania z 1,9 ;) Wątpię abyście tak jak ja wyłączali audio :evil: aby się delektować tym dzwiękiem :gwizdanie: Ot taka moja dygresja. :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

awari systemu wtryskowego? Pierwsze słyszę :kox:

padnie pompa czy wtryski to co o tym nie słyszałes że są delikatne w 2,5 :chytry: dlatego napisąłem to ogółem system wtryskowy :naughty: ot układ wtryskowy zeby było jasniej :hi:

I ja proponuje zamknąć bo kazdy chwali to co ma :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...