grzenia 0 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Witam wszystkich Interesuje mnie czy jest możliwość zmiany silnika z 2,5 V6 180km Quattro na 1,9 130km Quattro :gwizdanie:.Z tego co wiem jest sporo przeróbek i jest to nie opłacalne .Ale chciałbym wiedzieć co wy myślicie na ten temat .Pozdrawiam Grzesiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax 1 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Witam wszystkich Interesuje mnie czy jest możliwość zmiany silnika z 2,5 V6 180km Quattro na 1,9 130km Quattro :gwizdanie:.Z tego co wiem jest sporo przeróbek i jest to nie opłacalne .Ale chciałbym wiedzieć co wy myślicie na ten temat .Pozdrawiam Grzesiek Wiesz, ja sie na tym nie znam, ale jak wstawisz 1.9 TDi to juz nie bedzie S4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Witam wszystkich Interesuje mnie czy jest możliwość zmiany silnika z 2,5 V6 180km Quattro na 1,9 130km Quattro :gwizdanie:.Z tego co wiem jest sporo przeróbek i jest to nie opłacalne .Ale chciałbym wiedzieć co wy myślicie na ten temat .Pozdrawiam Grzesiek Wiesz, ja sie na tym nie znam, ale jak wstawisz 1.9 TDi to juz nie bedzie S4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Witam wszystkich Interesuje mnie czy jest możliwość zmiany silnika z 2,5 V6 180km Quattro na 1,9 130km Quattro :gwizdanie:.Z tego co wiem jest sporo przeróbek i jest to nie opłacalne .Ale chciałbym wiedzieć co wy myślicie na ten temat .Pozdrawiam Grzesiek Wiesz, ja sie na tym nie znam, ale jak wstawisz 1.9 TDi to juz nie bedzie S4 :polew: :polew: :polew: :polew: p.s. a po co wogole zmieniac? cos nie tak ztym 2.5 ? jebie sie znaczy sie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DiM Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 2.5 może i są bardziej kosztowne w utrzymaniu ale jest sto razy lepszy od pierdzacego 1.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro97 0 Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Dokładnie, silnik 2.5 jest rewelacyjny dla mnie bajka, mam jeszcze A6 z 1.9 i nigdy już do niego wsiądę, totalna lipa. 2.5 to jest silnik . 1.9 też ma wady i to nie mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewb25 0 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 i jaki rozchwytywany ten 2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo_81 0 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 i jaki rozchwytywany ten 2.5 Lepiej się przyglądnij ile jest wątków z problemami odnośnie 1.9 i 2.0 :gwizdanie: a w 2,5 jest kilka poważnych wad, które nauczyliśmy się już eliminować a 1,9 i 2,0 ciągle zskakują czymś nowym :gwizdanie: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidmac 1 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 2.5 to silnik bajka .Jak dbasz to jezdzisz bez problemow i nic sie nie .Cos za cos ja moim juz 3 lata pykam i nigdy mnie nie zawiodl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 i jaki rozchwytywany ten 2.5 Lepiej się przyglądnij ile jest wątków z problemami odnośnie 1.9 i 2.0 :gwizdanie: a w 2,5 jest kilka poważnych wad, które nauczyliśmy się już eliminować a 1,9 i 2,0 ciągle zskakują czymś nowym :gwizdanie: Pozdrawiam czymś nowym :mysli: ?? myślałem że już wszystko jest przerobione acha i nie wrzucaj 1.9 i 2.0 do jednego wora thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DiM Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 i jaki rozchwytywany ten 2.5 Lepiej się przyglądnij ile jest wątków z problemami odnośnie 1.9 i 2.0 :gwizdanie: a w 2,5 jest kilka poważnych wad, które nauczyliśmy się już eliminować a 1,9 i 2,0 ciągle zskakują czymś nowym :gwizdanie: Pozdrawiam dokładnie: odma, wałki, pompa i wszsytko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 i jaki rozchwytywany ten 2.5 Lepiej się przyglądnij ile jest wątków z problemami odnośnie 1.9 i 2.0 :gwizdanie: a w 2,5 jest kilka poważnych wad, które nauczyliśmy się już eliminować a 1,9 i 2,0 ciągle zskakują czymś nowym :gwizdanie: Pozdrawiam dokładnie: odma, wałki, pompa i wszsytko jedyny minus to koszty naprawy własnie tych części a co do 1,9 to najczęstsze awarie to zapiekające sie łopatki w turbo i pękające króćce układu chłodzenia :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DiM Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 i dużo innych rzeczy....wystarczy zerknąć na techniczny wiadomo że diesel który ma przeejechane 500tyś to zawsze się będzie piero.lił a większośc 2.5(AFB AKN) niestety tyle ma ;( no ale jak się traafi sztukę która powiedzmy ma 150tyś (są takie rodzynki) to jazda jest bezproblemowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 i dużo innych rzeczy....wystarczy zerknąć na techniczny wiadomo że diesel który ma przeejechane 500tyś to zawsze się będzie piero.lił a większośc 2.5(AFB AKN) niestety tyle ma ;( no ale jak się traafi sztukę która powiedzmy ma 150tyś (są takie rodzynki) to jazda jest bezproblemowa Duzo innych tzn?? ja tam innych dolegliwosci 1,9 nie znam bo chyba nie mówisz o dziurach w wężach i pourywanych wezykach podcisnienia bo to tak samo w 2,5 czy w benzynach mozę sie przytrafić :gwizdanie: . Wiekszość postów w technicznym dotyczy notlaufa co za tym idzie problem z z turbo, wezykami czy przepływką wiec w porównaniu do awarii układu wtryskowego w 2,5 to małe koszty naprawy są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Swap jest możliwy i jego opłacalność jest zależna od dostępności i koszu części. Bardzo mądry (piętnasty) post użytkownika grzenia. Dla mnie temat jest do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatko 0 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 swap jest wykonalny trzeba trochę pracy włożyć ale się da (jak się chce) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DiM Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 awari systemu wtryskowego? Pierwsze słyszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bali_82 0 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Mimo tego, że odradzano mi zakup A4 z silnikiem 2,5 TDI ..... zaryzykowałem Moja V6 rekompensuje mi wszelkiego rodzaju obawy przed tym, ze ewentualna naprawa będzie kosztowna. Dźwięk silniczka niestety jest nie do porównania z 1,9 Wątpię abyście tak jak ja wyłączali audio aby się delektować tym dzwiękiem :gwizdanie: Ot taka moja dygresja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leman 0 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 proponuje zamknąć wątek bo zaraz będzie kolejna wojenka autor otrzymał już chyba odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 awari systemu wtryskowego? Pierwsze słyszę padnie pompa czy wtryski to co o tym nie słyszałes że są delikatne w 2,5 dlatego napisąłem to ogółem system wtryskowy ot układ wtryskowy zeby było jasniej I ja proponuje zamknąć bo kazdy chwali to co ma :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi