klattaa Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 Cześć. Wczoraj zapaliła mi się kontrolka filtra dpf. Było to w samym centrum, po jego opuszczeniu zabrałem się do wypalania filtra jechałem jakieś 20 - 30 minut na 3 biegu i 2500- 2700 obr/min. Nic to nie dało kontrolka nadal się paliła. Więc postanowiłem zawrócić i w drodze powrotnej jechałem już normalnie. Ale w drodze powrotnej dobrze a nawet bardzo dobrze go docisnołem na 5 biegu prędkość 140-160 przez jakieś 10 km, po tym zaczyna migać kontrolka swiec żrowych ale ndal idzie normalnie. Zatrzymuje się gasze po schłodzeniu turbo i jadę dalej wszystko tak jak było czli pali się kontolka dpf i świece żarowe, po jkiś 5 km zapala się kontrolka silnika i przechodzi w tryb awaryjny. Jadę do serwisu diagnoza awaria czujnika ciśnienia spalin i zapchany całkowicie filtr. Wymiana czujnika i wypalenie filtra 500zł w ASO. Moje pytanie dotyczy tego czy zbyt ostra jazda uszkodziła czujnik ciśnienia spalin i czemu filtr się nie wypalił przebieg auta to 62 tys , kontrolka filtra zapaliła się pierwszy raz. Proszę o jakieś sugestje rady. Pozdrawiam wszystkich na forum.
elmo814 Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: :szukaj: i czytaj czytaj
Dev Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 poszukaj procedury wypalania DPF-u VAG-iem a jak nie to tutaj masz info w temacie: http://www.tdi-tuning.pl/dpf.htm
klattaa Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Opublikowano 30 Maja 2010 dzieki za info bardzo mi się przydało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się