SoMeS Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Ok Panowie miarka się przebrała... Proszę o pomoc w kompletowaniu części Czy te elementy to to co potrzebuje? Poniżej linki z przykładowych aukcji: Skrzynia + łapy + półosie (myślę że wysprzęglik i kaseta też) http://moto.allegro.pl/skrzynia-biegow-audi-a4-1-9-tdi-110km-i1347408530.html Sprzęgło http://moto.allegro.pl/sprzeglo-sachs-audi-a4-a6-vw-passat-1-9-tdi-i1354913103.html Pedały http://moto.allegro.pl/pedal-pedaly-audi-a4-1-8-96-komplet-europa-i1329277539.html co jeszcze będę potrzebował? Z góry dzięki
Młodzik Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 koleś od skrzyni na zdjęciu ma przecięty wężyk łączący wysprzęglik z pedałem sprzęgła więc tu już jest zonk, co do pedałów patrz żeby przy pedale sprzęgła miał pompkę, od hamulca pompki mieć nie musisz bo jest ta sama co w automacie. co do łap to i tak będziesz musiał przyspawać kawałek kontownika bo różni sie miejsce mocowania w karoserii.
SoMeS Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 koleś od skrzyni na zdjęciu ma przecięty wężyk łączący wysprzęglik z pedałem sprzęgła więc tu już jest zonk, co do pedałów patrz żeby przy pedale sprzęgła miał pompkę, od hamulca pompki mieć nie musisz bo jest ta sama co w automacie. co do łap to i tak będziesz musiał przyspawać kawałek kontownika bo różni sie miejsce mocowania w karoserii. rozumiem... tutaj przykładowe foto koleś ma tych skrzyni więcej... odnośnie pompek to pamiętam ale dzięki za przypomnienie.. a jak jest z dwumasem?sprzęgło będę montował z awx'a bo jest PP do AFN'a.. [br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 20:24_________________________________________________ok już wszystko wiem jutro kompletuje części
arasxxx Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 No chłopaki a mi się coś ostatnio obiło że może pasować łapa od v6 i wtedy nic nie trzeba spawać i kombinować . Ale nie mam jak to sprawdzić . Może ma ktoś jak porównać obie łapy głównie chodzi tu o mocowanie do korpusu skrzyni . Jeżeli by to faktycznie pasowało to będzie wszystko jak ori bez spawania i kombinacji z tą jedną łapą[br]Dopisany: 06 Grudzień 2010, 11:35_________________________________________________albo popatrzcie na to : http://moto.allegro.pl/poduszka-lapa-skrzyni-lt-audi-a6-c5-1-9-tdi-97-00r-i1327305996.html bo jak dobrze pamiętam na skrzyni jest też więcej miejsc na śruby to powinno dać rade coś pod pasować ???
SoMeS Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 chwila kombinacji i będzie dobrze poduszki zostają te same?
Młodzik Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 poduszki te same, same mocowania wymieniasz.
SoMeS Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 poduszki te same, same mocowania wymieniasz. mocowania przerobię w sobotę będę robił swapa
Młodzik Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 poduszki te same, same mocowania wymieniasz. mocowania przerobię w sobotę będę robił swapa jak byś miał problem to dzwoń pomożemy
SoMeS Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Dzięki wielkie Maciek Nie macie może jakiegoś zdjęcia jak przerabialiście to mocowanie? bo nie widziałem jak to wygląda a nie wiem na co się przygotowywać? Śruby łączące dwumas z wałkiem są te same czy różnią się długością? Jakiś numer części śrubek na łączenie tarczy sprzęgła z dwumasem? Wyświetlacz biegów w liczniku zostaje po prostu nie podłączony? Póki co więcej pytań mi się nie nasuwa
Młodzik Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 ja śruby kupiłem razem z skrzynią zgodnie z zaleceniem arasxxx te od skrzyni automatycznej mogą nie pasować, śruby od dwumasa i całej reszty miałem też ori od manuala. zdjęcia z mocowaniem nie mam. wyświetlacz biegów wyłączasz odłanczając skrzynie od ECU skrzyni automotycznej znajdujący sie pod nogami pasażera (zalecam wyciągnąc go bo tobie już nie będzie potrzebny a zawsze 200zł do przodu, przewody zostaw, nie kompinuj z nimi za dużo). największy problem jaki stoi przed Tobą to przełożenie wężyka łączącego wysprzęglik z pedałem sprzęgła (zalecam przekładanie go łamiąc w pół na części giętkiej i wkładać od strony akumulatora(jak zobaczysz gdzie jest umocowana dziura którą musisz przełożyć to strierdzisz że coś mi sie pomyliło, ale wież mi tak jest prościej, druga wskazówka przekładaj go na zrzuconej skrzyni bo inaczej namęczysz sie tak jak ja ). pedałów nie przekładaj całych z jażmem tylko sam pedał hamulca i sprzęgła. i to chyba na tyle powodzenia
SoMeS Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 cenne uwagi śruby zamawiam w aso nowe wszystkie... jak najprościej wyciągnąć sterowanie skrzyni? i pytanie jeszcze czy można ten wężyk jakoś dorobić? bo to jedyne czego nie udało mi się jednak dostać
Młodzik Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 są firmy które dorabiają ale będzie problem bo to część miedziano gumowa i trzeba znać dokłedne wymiary. co do sterowania to rozpinasz tłumik (łączenie jest centralnie pod dźwignią) odkręcasz 4 śrubki i samo spada
markus85 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Panowie jak się uda z czasem to w sobotę może zabiore się za przekładkę, mam zatem jeszcze kilka pytań: - kupiłem skrzynie ale niestety ma uszkodzoną prawą łape, czy muszę kupić drugą czy podejdzie od automatu? - czy śruby mocujące skrzynie z silnikiem pasują od automatycznej skrzyni? - jak wygląda kwestia uszczelniacza silnika, czy trzeba wymieniać i jaki do AHU? - które dokładnie i gdzie trzeba zewrzeć kable aby auto zapaliło? - śruby do przykręcenia półosi są takie same jak w skrzyni manualnej? - wężyk łączący skrzynię i pompkę może być od anglika?jest giętki tak więc myślę że powinien pasować. - czy sprzęgło do AHU będzie pasowało od 80 1Z? różnica w cenie między 1Z a AHU na alledrogo to ok. 150zł Soory że męczę ale chcę uniknąć niesodzianek. Pozdrawiam i dzięki
Młodzik Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 - kupiłem skrzynie ale niestety ma uszkodzoną prawą łape, czy muszę kupić drugą czy podejdzie od automatu? - od automata jest inna - czy śruby mocujące skrzynie z silnikiem pasują od automatycznej skrzyni? - od automata są inne - jak wygląda kwestia uszczelniacza silnika, czy trzeba wymieniać i jaki do AHU? - jaki uszczelniacz? - które dokładnie i gdzie trzeba zewrzeć kable aby auto zapaliło? - przekaźnik pod kierownicą prawy drugi od dołu (niepamiętam jaki numer) - śruby do przykręcenia półosi są takie same jak w skrzyni manualnej? - chyba pasują nie sprawdzałem miałem od manuala - wężyk łączący skrzynię i pompkę może być od anglika?jest giętki tak więc myślę że powinien pasować. - tak pasuje - czy sprzęgło do AHU będzie pasowało od 80 1Z? różnica w cenie między 1Z a AHU na alledrogo to ok. 150zł (zależy wszystko od tego jaką będziesz mieć skrzynie a nie silnik bo sprzęgło podejdzie Ci nawet od 2.8 V6 powodzenia [br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 21:26_________________________________________________ ten wężyk w środku jest pusty czy tam przechodzi jakaś linka? jest pełen płynu hamulcowego to jest wężyk zasilający wysprzęglik płynem hamulcowym AHA jest potrzebny jeszcze jeden wężyk od pompki przy pedale sprzęgła do zbiorniczka z płynem hamulcowym, no i kupcie sobie 1l płynu hamulcowego
markus85 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 - czy sprzęgło do AHU będzie pasowało od 80 1Z? różnica w cenie między 1Z a AHU na alledrogo to ok. 150zł Skrzynia DHL. Czy to będzie ok? http://allegro.pl/sprzeglo-golf-passat-polo-ibiza-octavia-a3-i1341065827.html I kolejna sprawa czy pedały pasują od benzyny ?
arasxxx Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 pedały pasują wystarczy zabrać pedał hamulca i sprzęgła i ten dłuższy bolec co je trzyma i to wszystko podmieniasz i śmiga . co do zapalania to wywalasz przekaźnik nr 13 i tam na krótko spinasz dwa skrajne wejścia w poziomie dwa najgrubsze kable które wchodzą i w tu też ciągniesz kabel od czujnika wstecznego z skrzyni i wpinasz jeden koniec w sam środek a drugi w zaraz nad niego u góry w środek i wsteczny już hula . A co do wężyka to można podejść zobaczyć gdzie zarabiają węże czy nie mają takich końcówek i takiego cienkiego wężyka hydraulicznego jak tak to można zarobić i zacząć przekładanie od strony pedałów to powinno dużo ułatwić sprawę bo taki wężyk jest giętki i dużo łatwiej nim manewrować .
markus85 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Byłem dziś kupić pedały i spotkałem się z dwoma typami, jedne z pompką na szybko złącze a drugie bez normalnie, czy poza tym że różnią się tylko tym to wsio idzie to samo? w poniedziałek jadę kupić, brakuje mi jedynie śrub do skrzyni.
Młodzik Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 patrz na to jakie złącze masz przy wężyku od wysprzęglika[br]Dopisany: 11 Grudzień 2010, 22:16_________________________________________________ co do zapalania to wywalasz przekaźnik nr 13 arek u mnie to był numer 175
SoMeS Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 przede wszystkim wielkie podziękowanie za wsparcie telefoniczne dla Maćka u mnie już zostało tylko odpowietrzyć sprzęgło i powinno wszystko grać [br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 23:40_________________________________________________Tak więc dołączam jako kolejny szczęśliwy posiadacz manuala wielkie dzięki Maciek za wsparcie telefoniczne
markus85 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Mi zostało jeszcze zamocować pedały i posadzić lewą łapę, macie może możliwość podesłąnia foto jak to u siebie rozwiązaliście? mam zamiar odkręcić samą poduszkę i zamocować poduszkę od automatu i do tego kątownik który połączy łapę z poduchą, czy podobnie macie u siebie? Był bym wdzięczny za foto, w sobotę będę kończył i chciałbym wyjechać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się