Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Wymiana Automatu na manual


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dokładnie tak i kątownik można dodatkowo wzmocnić blaszką i przyspawać ją .

Opublikowano

no widzę że coraz więcej ludzi wkłada manuale i zapewne jak sami przyznacie nie jest to takie trudne jak by sie wydawało.

pamiętam jak ja zacząłem sie zastanawiać nad wymianą skrzyni to dużo osób mi próbowało wybić ten pomysł z głowy, teraz pół roku po zmianie skrzyni uważam że zrobiłem BAAARDZO dobrze że nie inwestowałem w automata :cool1:

Opublikowano

ja zrobiłem póki co od wczoraj troszkę ponad 100km testów i jestem bardzo zadowolony :)

egzemplarz trafił mi się w stanie idealnym i jeszcze troszkę ją dopieściłem.. poza skrzynią to wszystko nowe więc chodzi super :good:

Opublikowano

no to super że wszystko gra :good: i ciesze sie że mogłem pomóc

Opublikowano

no to super że wszystko gra :good: i ciesze sie że mogłem pomóc

prawie wszystko bo dopiero co zauważyłem że prędkościomierz nie bangla.. mówiliście o przełożeniu czujnika.. ten mi nie pasuje.. najwyżej dorobię wtyczkę do obecnego :)[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 23:08_________________________________________________aaa i jeszcze mała uwaga... śruby łączące skrzynię z silnikiem miałem takie same :wink4:
Opublikowano

Śruby do półosi też są takie same :good:[br]Dopisany: 17 Grudzień 2010, 17:56_________________________________________________No i mam manual, jestem po zabiegu, auto zrobiło pierwsze km i zapowiada się że będzie :good: Serdeczne dzięki za pomoc dla Arka i Maćka, zostało mi wywalić jeszcze kompa i podłączyć wsteczny ale to jak się cieplej zrobi :)

Opublikowano

a i już teraz wiem od kolegi który też przekładał teraz skrzynie że łapa lewa pasuje od 2,6 v 6

Opublikowano

a i już teraz wiem od kolegi który też przekładał teraz skrzynie że łapa lewa pasuje od 2,6 v 6

Tak jak Ci pisałem,wszystko ładnie jak w ori pasuje także nie kombinujcie z kątownikami :)

Opublikowano

a i już teraz wiem od kolegi który też przekładał teraz skrzynie że łapa lewa pasuje od 2,6 v 6

Tak jak Ci pisałem,wszystko ładnie jak w ori pasuje także nie kombinujcie z kątownikami :)

no to następni będą już wiedzieć :)

Opublikowano

Pierwsze 300km zrobione, auto odmulone, ale jeszcze muszę rozwiązać problem załączającej się turbawki od 2500tys. :>

Miałem problem z trzepaniem budą, mianowicie odwrotnie założyłem półosie, na oko różnica jest niewielka ale ten 1cm jest, w używkach ciężko o jakąś numerację, ale jeśli jest to J1 to lewa strona, zaś J2 - prawa.

Powodzenia i jeszcze raz dzięki chłopakom za pomoc :hi:

Opublikowano

Pierwsze 300km zrobione, auto odmulone, ale jeszcze muszę rozwiązać problem załączającej się turbawki od 2500tys. :>

Miałem problem z trzepaniem budą, mianowicie odwrotnie założyłem półosie, na oko różnica jest niewielka ale ten 1cm jest, w używkach ciężko o jakąś numerację, ale jeśli jest to J1 to lewa strona, zaś J2 - prawa.

Powodzenia i jeszcze raz dzięki chłopakom za pomoc :hi:

półosie? :mysli:

prziecież między nimi jest duuuża różnica

Opublikowano

Jest różnica, ale nigdzie oznaczeń nie było na nich, a do skrzyni spasowały.

Opublikowano

tylko jak wmontowałeś skrzynie i potem zakładałeś półośki to było odrazu widać która gdzie będzie pasować

Opublikowano

z całym szacunkiem ale tu bez patrzenia widać która jest która..

Opublikowano

z całym szacunkiem ale tu bez patrzenia widać która jest która..

już to napisałem :cool1:

Opublikowano

Akurat najpier założyłem półosie a potem skrzynie, i bez większego oporu wszystko pasowało,mniejsza z tym w każdym razie trzeba na to zwrócić uwage :) Aha a czy podłączyliście czujnik sprzęgła? podobno jeśli go nie podłaczymy to leci szybciej sprzęgło.

Opublikowano

Akurat najpier założyłem półosie a potem skrzynie, i bez większego oporu wszystko pasowało,mniejsza z tym w każdym razie trzeba na to zwrócić uwage :) Aha a czy podłączyliście czujnik sprzęgła? podobno jeśli go nie podłaczymy to leci szybciej sprzęgło.

który czujnik? :mysli:

Opublikowano

Akurat najpier założyłem półosie a potem skrzynie, i bez większego oporu wszystko pasowało,mniejsza z tym w każdym razie trzeba na to zwrócić uwage :) Aha a czy podłączyliście czujnik sprzęgła? podobno jeśli go nie podłaczymy to leci szybciej sprzęgło.

:wink4:
Opublikowano

Nikt nie wspomniał o przekodowaniu sterownika z automatu na manual a to ważna sprawa,(teraz to już jeździ) mam rówież pytanie po zmianie skrzyni nie działa mi tempomat, jak to rozwiązać aby wsio latało? sory że dokuczam ale w aucie muszę mieć wszystko dopięte :)

Opublikowano

Nikt nie wspomniał o przekodowaniu sterownika z automatu na manual a to ważna sprawa,(teraz to już jeździ) mam rówież pytanie po zmianie skrzyni nie działa mi tempomat, jak to rozwiązać aby wsio latało? sory że dokuczam ale w aucie muszę mieć wszystko dopięte :)

o zmianie w ECU ci chodzi? :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...