arasxxx Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2010 dokładnie tak i kątownik można dodatkowo wzmocnić blaszką i przyspawać ją .
Młodzik Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 no widzę że coraz więcej ludzi wkłada manuale i zapewne jak sami przyznacie nie jest to takie trudne jak by sie wydawało. pamiętam jak ja zacząłem sie zastanawiać nad wymianą skrzyni to dużo osób mi próbowało wybić ten pomysł z głowy, teraz pół roku po zmianie skrzyni uważam że zrobiłem BAAARDZO dobrze że nie inwestowałem w automata
SoMeS Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 ja zrobiłem póki co od wczoraj troszkę ponad 100km testów i jestem bardzo zadowolony egzemplarz trafił mi się w stanie idealnym i jeszcze troszkę ją dopieściłem.. poza skrzynią to wszystko nowe więc chodzi super
Młodzik Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 no to super że wszystko gra i ciesze sie że mogłem pomóc
SoMeS Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 no to super że wszystko gra i ciesze sie że mogłem pomóc prawie wszystko bo dopiero co zauważyłem że prędkościomierz nie bangla.. mówiliście o przełożeniu czujnika.. ten mi nie pasuje.. najwyżej dorobię wtyczkę do obecnego [br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 23:08_________________________________________________aaa i jeszcze mała uwaga... śruby łączące skrzynię z silnikiem miałem takie same
markus85 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Śruby do półosi też są takie same [br]Dopisany: 17 Grudzień 2010, 17:56_________________________________________________No i mam manual, jestem po zabiegu, auto zrobiło pierwsze km i zapowiada się że będzie Serdeczne dzięki za pomoc dla Arka i Maćka, zostało mi wywalić jeszcze kompa i podłączyć wsteczny ale to jak się cieplej zrobi
arasxxx Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2010 a i już teraz wiem od kolegi który też przekładał teraz skrzynie że łapa lewa pasuje od 2,6 v 6
markus85 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 a i już teraz wiem od kolegi który też przekładał teraz skrzynie że łapa lewa pasuje od 2,6 v 6 Tak jak Ci pisałem,wszystko ładnie jak w ori pasuje także nie kombinujcie z kątownikami
Młodzik Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 a i już teraz wiem od kolegi który też przekładał teraz skrzynie że łapa lewa pasuje od 2,6 v 6 Tak jak Ci pisałem,wszystko ładnie jak w ori pasuje także nie kombinujcie z kątownikami no to następni będą już wiedzieć
markus85 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Pierwsze 300km zrobione, auto odmulone, ale jeszcze muszę rozwiązać problem załączającej się turbawki od 2500tys. :> Miałem problem z trzepaniem budą, mianowicie odwrotnie założyłem półosie, na oko różnica jest niewielka ale ten 1cm jest, w używkach ciężko o jakąś numerację, ale jeśli jest to J1 to lewa strona, zaś J2 - prawa. Powodzenia i jeszcze raz dzięki chłopakom za pomoc
Młodzik Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Pierwsze 300km zrobione, auto odmulone, ale jeszcze muszę rozwiązać problem załączającej się turbawki od 2500tys. :> Miałem problem z trzepaniem budą, mianowicie odwrotnie założyłem półosie, na oko różnica jest niewielka ale ten 1cm jest, w używkach ciężko o jakąś numerację, ale jeśli jest to J1 to lewa strona, zaś J2 - prawa. Powodzenia i jeszcze raz dzięki chłopakom za pomoc półosie? prziecież między nimi jest duuuża różnica
markus85 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Jest różnica, ale nigdzie oznaczeń nie było na nich, a do skrzyni spasowały.
Młodzik Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 tylko jak wmontowałeś skrzynie i potem zakładałeś półośki to było odrazu widać która gdzie będzie pasować
SoMeS Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 z całym szacunkiem ale tu bez patrzenia widać która jest która..
Młodzik Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 z całym szacunkiem ale tu bez patrzenia widać która jest która.. już to napisałem
markus85 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Akurat najpier założyłem półosie a potem skrzynie, i bez większego oporu wszystko pasowało,mniejsza z tym w każdym razie trzeba na to zwrócić uwage Aha a czy podłączyliście czujnik sprzęgła? podobno jeśli go nie podłaczymy to leci szybciej sprzęgło.
Młodzik Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Akurat najpier założyłem półosie a potem skrzynie, i bez większego oporu wszystko pasowało,mniejsza z tym w każdym razie trzeba na to zwrócić uwage Aha a czy podłączyliście czujnik sprzęgła? podobno jeśli go nie podłaczymy to leci szybciej sprzęgło. który czujnik?
SoMeS Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Akurat najpier założyłem półosie a potem skrzynie, i bez większego oporu wszystko pasowało,mniejsza z tym w każdym razie trzeba na to zwrócić uwage Aha a czy podłączyliście czujnik sprzęgła? podobno jeśli go nie podłaczymy to leci szybciej sprzęgło.
markus85 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Nikt nie wspomniał o przekodowaniu sterownika z automatu na manual a to ważna sprawa,(teraz to już jeździ) mam rówież pytanie po zmianie skrzyni nie działa mi tempomat, jak to rozwiązać aby wsio latało? sory że dokuczam ale w aucie muszę mieć wszystko dopięte
Młodzik Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Nikt nie wspomniał o przekodowaniu sterownika z automatu na manual a to ważna sprawa,(teraz to już jeździ) mam rówież pytanie po zmianie skrzyni nie działa mi tempomat, jak to rozwiązać aby wsio latało? sory że dokuczam ale w aucie muszę mieć wszystko dopięte o zmianie w ECU ci chodzi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się