Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] SWAP benzyna 2.8 na DIESEL 1.9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam taki problem, strasznie wkurzają mnie ceny benzyny i wpadłem na taki pomysł:

Chciałbym wrzucić do swojej budy A4 AVANT aktualnie z silnikiem benzynowym 2.8 i automatyczną skrzynią TIPTRONICK jakiegoś oszczędnego TDI 1.9.

Mam w związku z tym kilka pytań:

czy ktoś porwał się już kiedyś na taki zabieg?

jakie są koszta?

czy skrzynia automatyczna z benzyny bedzie pasować?

Proszę o podpowiedzi.

Opublikowano

zaraz posypią się głosy, sprzedaj swoją 2.8 i kup ori bude z 1.9

albo kup walonego anglika i przekładaj

Opublikowano

W obecnej sytuacji cenowej paliwa chyba raczej zdecydował bym sie na załozenie gazu, niz swap tym bardziej z benzyny na dizla :gwizdanie: no chyba że ten twój silnik juz ledwo zipi i trzeba go reanimować :gwizdanie:

Opublikowano

W obecnej sytuacji cenowej paliwa chyba raczej zdecydował bym sie na załozenie gazu,

tez nad tym myślałem , mój dobry kumpel ma paska B5 2.8Q i średnie spalanie rzędu 11-13lpg :good:

jest to chyba najlepsza opcja :good:

Opublikowano

pewnie 4-5 tys zł za dobrą insatlacjie LPG i koszty jazdy o połowe mniejsze :good:

Opublikowano

2.8Q i srednie spalanie jak w 1.8t?chyba ze po trasie lata,bo w mieszanym wyjdzie spokojnie 15l

Opublikowano

2.8Q i srednie spalanie jak w 1.8t?chyba ze po trasie lata,bo w mieszanym wyjdzie spokojnie 15l

takie miał średnie jak mu ze 2 tygodnie temu zerknąłem na fisa , jeździ w sumie od pkt.A do pkt.B , przez małe wioski , nic miastem. no i nie butuje , spokojny facet :) , chyba ze fis w chója wali :naughty:

instalacja prins zakładana we włoszech

Opublikowano

teraz tyyylko kiszona ;) Nie wiesz na jakiego diesla trafisz i bedziesz wyklinal ten pomysl, a tak wiesz co masz. Koszt swapa bedzie bliski instalacji gazowej, wiec decyzja nalezy do ciebie.

A ha, skrzynia nie bedzie pasowac, gdyz jest zdecydowanie krotsza od dieslowskiej i bedziesz go palowac non stop pow 3 tys obrotow co se zupelnie mija z cele,;) Nie wspomne juz o v maxie autka.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

teraz tyyylko kiszona ;) Nie wiesz na jakiego diesla trafisz i bedziesz wyklinal ten pomysl, a tak wiesz co masz. Koszt swapa bedzie bliski instalacji gazowej, wiec decyzja nalezy do ciebie.

chyba taki bliski nie bedzie to swap z benzyny na dizla wiec duzo bedzie musiał przełozyć, najlepiej kupić jakiegos sensownego angola z późniejszych roczników i mieć całość, bo jak zacznie kupowac tyko to co mu potrzebne to go troche to wyniesie a o nerwach nie wspominam :gwizdanie:

Instalka LPG bedzie najlepszym rozwiazaniem, poza tym 1,9TDI to muł w serii, a tunning jako taki to kolejne koszta podobne cenowo do swapa :gwizdanie:

Opublikowano

polecałbym 1.9 tdi AVF, po swapie do audi 80 b4 jak by nowe wcielenie ;] szatan, tylko sprzęgło ostro dostaje po du......pie, według mnie 1.9 TDI AVF będzie najlepszym rozwiązaniem, tą 80 1.9 tdi avf nie miałem co robić z audi a6 2.6[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 00:05_________________________________________________więc icek + program i zrobisz więcej mocy i nawet 2.8 przegonisz, nie mówiąc nic o większych czipach ;]

Opublikowano (edytowane)

Jak ogarnąć elektryke w b6?mechanicznie wydaje mi się ze ogarniam swap.jest anglik z 1.9 tdi 130 km. Silnik z całym osprzetem polosiami,wydechem.co z immo,centralem,sterowaniem szyb,czy grzanie świec przekładając całe bebechy będzie działo,co ze sterowaniem szyb, dachem i cala reszta?

Edytowane przez tequella

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...