kowal1020 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Dynamiczna Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13833.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13834.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13835.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13836.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13837.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13838.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13839.html BS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13840.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13841.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13842.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13843.html Statyczna Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13844.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13845.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13846.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13847.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13848.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13849.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13850.html
przemik Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 - lekko przycina sie VTG w sprezarce - przeplywomierz - wyglada ze zakonczył swoj zywot - kiedy wymieniales filtr powietrza ? - EGR - zaslepiony Reszta OK. Pozdrawiam
kowal1020 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 Filtr wymieniałem 8 miesięcy temu, turbo czyszczone 2 miesiące temu. A jak się upewnić że przepływomierz napewno padnięty?
przemik Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 8 miesiecy ???... do wymiany natychmiast.... Po tym powtorz logi - 011,010,008 i 003 dynamiczne...
kowal1020 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 Oto logi po wymianie filtra powietrza. Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13996.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13997.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13998.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_13999.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14000.html
przemik Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 - zasyfiona zmienna geometria VTG - stad to niestabilne cisnienie doladowania - przeplywomierz ledwie zipie.... mozesz sprobowac przeczyscic ale chyba bez wymiany sie nie obejdzie Jednak na poczatek zająbym sie sprezarką.
kowal1020 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 Sprężarkę zregeneruję jak znowu zacznie wchodzić w tryb awaryjny. (w TurboReg regeneracja geometrii 2000-300zł) a jaki u mnie jest przepływomierz? Bo podobno nie da się u mnie wymienić wkładu.[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 16:54_________________________________________________Bardzo dziekuję za pomoc.
Pretor Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Też mam taki problem z turbo. Czyściłem turbo dwa razy i mam podobne logi 011 jak kolega. Czy podczas gwałtownego przyśpieszania w zakresie 1600-2300 obr słyszysz taki cichy szum/syczenie? U mnie coś takiego jest, z tym, że logi 003 mam ok.
kowal1020 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 to raczej "buczenie" myślałem że tak ma być.
goldi Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Przepływomierz masz wymienny z całą puszką z resztą jak kupujesz nowy to i tak dostajesz z puszką kompletny ale tak jak piszą koledzy na początek zajął bym się przeczyszczeniem turbiny katalizator masz
kowal1020 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 katalizatora nie mam, a co do turbiny, to 2 miesiące temu była dokładnie czyszczona, po czyszczeniu jeździłem dynamicznie. moim zdaniem jest za dużo luzu na kierowniczkach. Stają one "kantem" i dlatego mam ten problem z turbiną. Bo niemożliwe żeby trzeba było czyścić turbo co 2 miesiące.
Lishoo Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Jak nie ma kata to turbo nie zasyfi się raczej tak szybko Ja mam taką propozycję żebyś zamienił miejscami zaworek n18 i n75 (powinny być takie same) i sprawdził co się będzie działo znaczy żebyś po zamianie zrobił logi 003 i 011
kowal1020 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 n75 wymieniłem niecały rok temu (orginał Pierburga),bo membrana była dziurawa. to niemożliwe żeby znowu padł. Stawiałbym raczej na "kierowniczki"
Lishoo Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Profilaktycznie i tak zamień i zrób logi 003 i 011, później z powrotem zamienisz
kowal1020 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 ok. [br]Dopisany: 09 Czerwiec 2010, 00:17_________________________________________________Czy przy padniętej przepływce da się wyciągnąć z AFN-a 180km/h ?? tyle bez problemu wczoraj osiągnąłem.
spanky Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 zalezy co rozumiesz przez padnieta ... jezli auto bedzie na awaryjnym pomiarze powietrza [550mg/r] to nie ma mozliwosci zebyc doszedl do 180 km/h ... jezeli przeplywomierz bedzie lekko podcinal gnoj to jest to jak najbardziej realne ...
kowal1020 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 Okazało się że był pęknięty węzyk podciśnienia. zrobiłem nowe logi, jak by Ktoś mógł zerknąć. z góry dziękuję Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14552.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14553.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14554.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rycho_14555.html
przemik Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Nie dosc ze regulacja cisnienia doladowania szwankuje - zasyfione VTG, to przeplywomierz tez slabawy... Turbo nie jest takie tragiczne - troche takiej jazdy jak wczoraj ze Spankym po Pulawskiej i VTG dojdzie do siebie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się