Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] 2.8 quattro na gaz???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, od dwuch lat posiadam Audi A4 2.8 quattro...auto no .... nic dodac, nic ujac...idealne, szsczegolnie jesli chodzi o naped na 4 kola i to nie tylko w zime...problem w tym ze zamierzam niedlugo wrocic do ukochanego kraju,a le wizja tankowania go w Polsce przy dzisiejszych stawkach benzynowych nie zyb mnie cieszy, tak wiec zastanawiam sie nad gazem?

nie zasdtanawiam sie nad sprzedaza bo autko mimo wieku chodzi idealnie, silniczek prauje rowno, cicho, tak wiec ta opcja odpada. prosze o opinie na temat jaki najlepiej mozna by bylo gaz wmontowac bo sie po prostu nie znam, a mam zamiar pojezdzic tym autem jescze troche i nie chcialbym by po kilkunastu tysiacach padlo serce tej V6 - ostki.

uHqZ0.jpg

NFUqJ.jpg

NG5Ur.jpg

NGdnS.jpg

NGslJ.jpg

Opublikowano

Wysokiej klasy gaz sekwencyjny :decayed:. ok 3000-4000 zł trzeba wydać :gwizdanie:.

Opublikowano

no ja planuje tak kolo 6000 pln przeznaczy... nie chce na tym oszczedzac

Opublikowano

no ja planuje tak kolo 6000 pln przeznaczy... nie chce na tym oszczedzac

mogłes lepiej dolozyc sobie te 6 kafli i kupic 1,8 t :kox:

Opublikowano

jezdzilem tym :decayed: nie to samo... dlugo sie zastanawialem nad ta 2.8 i nie zaluje :good: :>

Opublikowano
znaje auta na gaz

jezdzilem tym :decayed: nie to samo... dlugo sie zastanawialem nad ta 2.8 i nie zaluje :good: :>

ale tak szczerze to ja nie uznaje auta na gaz, sam myslałem nad 1,8 T i nigdy bym nie skrzywdził go gazem :good:

Opublikowano

to samo myslalem dlatego do tej pory jezdze na benzynia naturalnie 98 oktanow, nigdy nizej, ale polska rzeczywistosc jest inna dlatego nic inneg mi nie zostaje :kwasny:

Opublikowano

szczerze to rozumiem :confused4:

Opublikowano

Kolego proponuje Ci założyć BRC zestaw nie jest najtańszy ale mało przy nim co sie dzieje a kilka km masz z germany jakby co padlo na regulację lub stag 300 +magic III + wtyski na dwór listwach matrixa i butlę w koło i będzie git :good:

Jak to można mówić nie chce krzywdzić mojej niumi i takie tam to tylko samochód i to on ma nam służyć a nie odwrotnie jest po prostu dla naszej wygody. Przejrzyjmy na oczy to tylko w naszym chorym kraju samochód traktuje sie jak nie wiadomo jakie dobro choć nierzadko ma ono ponad 10 lat i prędzej niż dalej mu ma złom tym bardziej, że ktoś już je w większości przypadków przeznaczył na stracenie a w Polsce ma druga młodość i jest czczony jakby to było nie wiadomo co.

Kolego zakałdaj gaz i oszczędzaj kasę na coś nowszego po co pakowac tyle kasy w paliwo jak można zaoszczedzić i kupić coś nowszego bo niestety nic nie jest wieczne.

I nie ma co świrować z tą benzyną 98 bo to strata kasy konstrukcja silnika jest zbyt archaiczna, żeby zrobić z tej beny pożytek. Smiało lej 95.

Opublikowano

Latam AEB z z sek. Stag300 KMB i koledzy brednie o gazie to możecie kochasiom na dyskotekach opowiadać.Zakładaj śmiało gaz i o nic sie nie martw jeśli podsta wa tzn silniczek i reszta działa bez zarzutu , to nie będziesz narzekał a wręcz przeciwnie .

Opublikowano

jezdza 1.8T na gazie, jezdza 2,8 i 2.7 i nic im sie nie dzieje. Jezdzi nawet jedno 1.8T +-300KM i daje rade :naughty:

98 oktanow to przesada, zobacz na klapce od wlewu jakie paliwo zaleca producent

Opublikowano

mozna lac 95, zaleca sie lepiej i to mi znajomy mechanic z serwisu audi mowil - 98. roznica tu tylko 5 centow na litrze wiec czemi nie lac tej lepszej. raz zalalem 100 oktanowki......heheh co to sie dzialo :>

Opublikowano

mozna lac 95, zaleca sie lepiej i to mi znajomy mechanic z serwisu audi mowil - 98. roznica tu tylko 5 centow na litrze wiec czemi nie lac tej lepszej. raz zalalem 100 oktanowki......heheh co to sie dzialo :>

Chyba w Twojej wyobraźni sie działo bo oktany nijak mają sie do mocy silnika/przyspieszenia.

Opublikowano

byc moze i tak tak bylo, bo po kupnie wymienilem rorzad, sprzeglo, swiece i wstawilem filtr k&N, przejechalem sie i zrobilo wrazenie :) ale i tak nie zmienia to fatku ze bede musial wmontowac gaz :przebiegly:

Opublikowano

byc moze i tak tak bylo, bo po kupnie wymienilem rorzad, sprzeglo, swiece i wstawilem filtr k&N, przejechalem sie i zrobilo wrazenie :) ale i tak nie zmienia to fatku ze bede musial wmontowac gaz :przebiegly:

Gwarantuje Ci, że jak na Tobie jazda z na benzynie 100 oktanowej zrobiła wrażenie piorunujące to po założeniu gazu jak bedziesz na codzien tankował paliwo, które ma 102 oktany (bo LPG tyle ma) to już codziennie będziesz miał dzien dziecka i szczerze mówiąc zazdroszczę Ci tej radochy. A przy dystrybutorze to już będziesz skakał z radości :polew:

Opublikowano

byc moze i tak tak bylo, bo po kupnie wymienilem rorzad, sprzeglo, swiece i wstawilem filtr k&N, przejechalem sie i zrobilo wrazenie :) ale i tak nie zmienia to fatku ze bede musial wmontowac gaz :przebiegly:

Gwarantuje Ci, że jak na Tobie jazda z na benzynie 100 oktanowej zrobiła wrażenie piorunujące to po założeniu gazu jak bedziesz na codzien tankował paliwo, które ma 102 oktany (bo LPG tyle ma) to już codziennie będziesz miał dzien dziecka i szczerze mówiąc zazdroszczę Ci tej radochy. A przy dystrybutorze to już będziesz skakał z radości :polew:

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

mozna lac 95, zaleca sie lepiej i to mi znajomy mechanic z serwisu audi mowil - 98. roznica tu tylko 5 centow na litrze wiec czemi nie lac tej lepszej. raz zalalem 100 oktanowki......heheh co to sie dzialo :>

Chyba w Twojej wyobraźni sie działo bo oktany nijak mają sie do mocy silnika/przyspieszenia.

akurat maja tylko kwestia do jakiego samochodu sie to leje :wink4:

Opublikowano

pewnie ze wrazenie bylo piorunujaca, bynajmniej po tym jak przesiadelem sie z Audi Coupe 2.3 ... a jesli chodzi o radoche przy dystrybutorze, to maja ja pewnie ci, ktorzy maja wojka szejka z wlasna stacja :wink4: ale mimo tego ile to bedzie palilo nawet na gazie przy kazdym wciasnieciu gazu zawsze sie pojawi ten usmieszek na twarzy :)))))

Opublikowano

mozna lac 95, zaleca sie lepiej i to mi znajomy mechanic z serwisu audi mowil - 98. roznica tu tylko 5 centow na litrze wiec czemi nie lac tej lepszej. raz zalalem 100 oktanowki......heheh co to sie dzialo :>

Chyba w Twojej wyobraźni sie działo bo oktany nijak mają sie do mocy silnika/przyspieszenia.

akurat maja tylko kwestia do jakiego samochodu sie to leje :wink4:

oczywiście cały czas rozmawiamy o 2,8 wolnossącym

Opublikowano

Lej 98 bo tak zaleca producent... i zaloz LPG, sam sie zastanawiam.

http://www.audiklub.org/dane/a4/b5/a4_2.8.html

chyba ze to bzdury co tam pisza ale czytalem o tym nawet w instrukcji obslugi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...