kepek20 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Poprosze o analize logów statycznych grupy 003 008 011 z góry bardzo dziekuje i pozdrawiam http://vaglog.rtnet.pl/kepek2015_14014.html http://vaglog.rtnet.pl/kepek2015_14015.html http://vaglog.rtnet.pl/kepek2015_14017.html logi dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/kepek2015_14032.html http://vaglog.rtnet.pl/kepek2015_14031.html http://vaglog.rtnet.pl/kepek2015_14030.html
wiktorsam Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Przepływa chyba zdechła, albo bardzo zapchany filtr powietrza. Ale to niech mądrzejsze głowy ocenią
vauxhall95 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 cos z doladowaniem nie tak jest przeladowanie,bledy wyskakuja jakies?
kepek20 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 wyskakują ze nastepuje przeładowanie bład 17965 czy to moze byc czujnik n75 ? czy moze jakas nieszczelnosc filtry wszystkie mam powymieniane na nowe bardzo prosze o pomoc bo nikt nie wie o co chodzi?
vauxhall95 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 AHU czy AHH,narazie N75 wykluczam sprawdz wezyki podcisnieniowe
kepek20 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 Ahu ta prostsza wersja bez turbiny ze zmienna geometrią
przemik Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Sprawdz czy zawór upustowy pracuje prawidlowo... PS Pamietaj aby na przyszlosc zamieszczasz komplet logów.
kepek20 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 i jak ktos moze odkrył co moze byc przyczyną zamulenia auta
przemik Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 i jak ktos moze odkrył co moze byc przyczyną zamulenia auta czytales watek ze zrozumieniem ?
kepek20 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 Mowisz ze mam sprawdzic zawór upustowy wyczytales to z logów ??
vauxhall95 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 tak,moze on nie upuszczac cisnienia i z tad przeladowanie :)
kepek20 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 to teraz mam takie pytanko gdzie ono sie znajduje w wersji 1.9 tdi model AHU [br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 11:14_________________________________________________Juz wiem gdzie sie znajduje zawór. W celu sprawdzenia moge podmienic z audi 110 koni ? czy musi byc od audi 90 konnej ?
kepek20 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 A wiec u mnie problem rozwiązany zapchany jeden z wezyków. Tylko dziwi mnie ze tak dobrze szedł na innych biegach nie mulił sie na 2 nawet do 4,5 tys obrotów dopiero na 3 biegu przy 4 tys obrotów. Czy związane to było z wiekszym obciązeniem silnika ?
vauxhall95 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Tak moglo to byc przyczna twoich problemow
kepek20 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 dzieki za pomoc i ludzi z podobnym problemem zapraszam do zadawania pytan moze w czyms pomoge
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się