Lok 0 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Mam problem tego typu że samochód w przedziale obrotów wpada w rezonans i niesie ten dźwięk po wydechu. Elastyczny łącznik, poduszki pod silnikiem, środkowy tłumik został wymieniony a katalizator wywalony i wspawana w puszkę po nim rurka. Niestety dalej układ wydechowy wpada w rezonans jednak znacznie słabiej. Co robić? Doprowadza mnie to do szału. Wymieniłem nawet sprzęgło całe kompletne bez dwumasu bo mechanik powiedział że nie mam. Jest zwykłe koło. Co mam robić. Może wydech w okolicach skrzyni powinien mieć dodatkowe mocowanie już sam nie wiem. Bardzo proszę o pomoc. [br]Dopisany: 04 Czerwiec 2010, 23:14_________________________________________________W przedziale 1800 do 2100 lub na 5 biegu przy 80 km Jest to diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichy 2 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 rozwiązałeś jakoś ten problem bo ja mam podobnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
munio 0 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Kolego LOK, miałem kiedyś w swoim AHU podobny problem. Problem został usunięty przez czysty przypadek, otóż rozciekła mi się uszczelka pod nastawnikiem pompy wtryskowej. Po wymianie uszczelki i regulacji nastawnika a dokładniej "dawki wtryskiwanego paliwa" problem z buczeniem i wibracjami zniknął. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lok 0 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Serdecznie dziękuje za pomoc jeszcze dzisiaj pojadę do mechanika i powiem mu o tym. Oprócz tego wymienię łącznik elastyczny na oryginał za 90 zł i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 zdaj relacje, mam jedno AHU ktore buczy ale nigdzie nie cieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lok 0 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Niestety łącznik elastyczny został wymieniony ponownie na oryginał za 90 zł a uszczelka pod nastawnikiem pompy sprawdzona i jest jak nowa i nie cieknie a samochód dalej buczy. Pozostaje chyba tylko jechać na hamownię i podczas jazdy obcykać gdzie to buczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeslaw555 0 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 ja mam podobnie w swoim, walczyłem przez ostatnie 150tys km i się już poddałem ,chyba ten typ tak ma . Szczęście bo sprzedaję i już nie będzie mnie to wnerwiało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek234 0 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Spróbuj jeszcze poluzować złączkę między katakizatorem a tłumikiem i się przejechać parę metrów może mechanik plecionkę wymienił a nie ustawił wydechu i są naprężenia a może wieszaki są wyciągnięte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeslaw555 0 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 to wszytko już było przerabiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlopwl 0 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Mam dokładnie to samo.... Mechanik którego pytałem co to może być obstawiał że to któraś poduszka pod silnikiem, jednak nie mam zbytnio czasu tego sprawdzać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lok 0 Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Poduszka nie bo ja wymieniłem obydwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Polecam usztywnic złączke przed pierwszym tłumikiem. Nawet mocno skręcona nie zaciska jak trzeba. Zabieg prosty. Wystarczy obciąć kilka mm te blachy jak również te opaski od śrub m10 aby mocniej zacisneła. Banan na twarzy po tym zabiegu i zero kosztów. A czytałem że to wina dwumasa,plecionki,lub wtrysków. Teraz nic nie telepie i nie buczy. A przedtem wydech chciał wyskoczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Temat poruszany już w jednym temacie przez innych kolegów i mnie. W większości przypadków powodem jest skrzynia biegów, która się rozkręca w środku co po pewnym czasie powoduje jej uszkodzenie jak to było u nas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lok 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Biegi chodzą idealnie i bardzo płynnie. Jedynie wsteczny trudniej wchodzi ale to normalne. [br]Dopisany: 28 Lipiec 2010, 20:06_________________________________________________Dzisiaj byłem na hamowni i nic samochód wpada w rezonans i dzwoni ale komputer nie pokazuje żadnych błędów mag od hamowni niuchał tu i tam i powiedział że nie wie co jest grane i gdzie to dzwoni. [br]Dopisany: 11 Sierpień 2010, 20:14_________________________________________________Wymieniłem skrzynie bo rozleciał się synchronizator i już myślałem że te dzwonienie ustanie. Dzwonienie dalej jest podczas przyśpieszania na 5 biegu czyli to nie skrzynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 0 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Czy na postoju słychać metaliczne odgłosy ze skrzyni, czy mechanik obejrzał dokładnie koło zamachowe zamin wrzucił sprzęgło ? Czy jesteś pewny, że to wydech? Może drgania idą od silnika? Zmieniłeś kompletne sprzęgło czy tylko tarczę, jakiej firmy, czy sprzęgło szarpie podczas ruszania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 ja widzę że w a4 to buczenie wydechu to norma w niektórych b7 to dopiero buczy co w takich autach za taka kase nie powinno nic buczeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 0 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Wjedź na kanał i posłuchaj w którym miejscu buczy. U mnie odpowiedzialna za buczenie była opaska łącząca wydech w połowie jego długości. Po wymianie na nową, cisza aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzes_jr 0 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Jak katalizator wytniesz i wspawasz puche to wtedy jest metaliczny odglos i nic na to nie poradzisz jedynie wspawanie nowego kata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 u mnie w zimie troszke wiecej buczy przyjdzie wosna buczenie ustanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulejewski 0 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Witam. u mnie to samo, a mianowicie rezonans w przedziale obrotów 1600-1900 a na tylnej kanapie to już wogole głowa puchnie. wymieniłem łącznik elastyczny, poduchy ok, kąt wtrysku 52 ręce opadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się